Ralliautot pitää kammoittavaa pörinää ja mörinää miksei voisi ralliautovalmistajat siirtyä sähköön ja äänittää kajjuttista tulemaan esim. jotain jaappanilaisten animaatiopiirrettyjen iloisia kiekaisuja niin ei tartte korvatulppia pitää alvariinsa.
Moottorimelu hirvittävää
9
553
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten pistää sähkökaapelit sun hanuriin ja lähettää Japaniin..
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18095314g
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Älä käy kattoo rallia....!
- Anonyymi
Ei se oo koskaan käynytkään kunhan tahallaan yrittää saada lisää vihamiehiä
- Anonyymi
Tytteli paljastui, se onkin vanha mummeli, vieläköhän on kaapissa?
https://www.is.fi/ralli/art-2000010029187.html
Naama rypistynyt pahasti, kannattasi löysätä pipoa tai on pian haudassa.- Anonyymi
Kalleimpasi pöristeli mäkkäriin ralliautolla. Olitko tytteleitä pelkäämässä vai paikan päällä ihailemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalleimpasi pöristeli mäkkäriin ralliautolla. Olitko tytteleitä pelkäämässä vai paikan päällä ihailemassa?
Heti tunnistit itsesi :D
- Anonyymi
H 67 on kiva nainen ja aina paikalla kun pörisee. Tykkää ralleista ja ei millään malta olla pois mutta sinää mielessä tosi naurettava, että on keskittynyt vain kesäralleihin. Siis täysin aloitteleva vaikka noin wanhakin. Ei jatkoon kun talvirallikokemusta ei ole.. Vois kyllä jo lopettaa kun tuolla hommalla ei saa kun vihamiehiä itselleen, Voi olla ettei muita miehiä saakkaan..
- Anonyymi
Kiekasut ne kaikista pahinta mökää onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512