halukas kokemaan

Olen kaapista tullut bi seksuaali. Halusin kovasti kokeilla harrastaa seksiä naisen kanssa, Olisiko kellään vinkkejä tai jollain naisella halua auttaa mua? Oon 27 v nainen

21

1625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä päin Suomea asut 😊 sama halu itsellä ollut pitkään

      • Oon tosiaan Hämeenlinnasta kotoisin. Mistä päin suomea olet? Kiva kuulla että koet samoin :)


      • Tintti95 kirjoitti:

        Oon tosiaan Hämeenlinnasta kotoisin. Mistä päin suomea olet? Kiva kuulla että koet samoin :)

        Päijät-Hämeen alueelta, tarkemmin Lahti. 😊👍


    • Anonyymi

      Toivottavasti pääsette oikeasti toisistanne nauttimaan ;)
      Pääsisipä sitä olemaan edes kärpäsenä katossa... =)

      • Anonyymi

        Saat vai ihan oikeen sulle.


      • Anonyymi

        Saat vai ihan oikeen sulle. Et sä varmaan koskaan muuta ole saanutkaan etkä saa.


      • Anonyymi

        Älä jaksa avautua ihan kaikesta mitä sulle tapahtuu.


      • Anonyymi

        Kerro rehellisesti oletko koskaan muuta saanutkaan.


      • Anonyymi

        Huoh... että ihan Sää mää ja bää...
        Kuten naiset huomaatte niin täällä on ihan turha mitään koittaa löytää... :(
        Siirtykää sinne treffien puolelle viestimään ja tutustumaan, pois näiden kateellisten silmien alta ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huoh... että ihan Sää mää ja bää...
        Kuten naiset huomaatte niin täällä on ihan turha mitään koittaa löytää... :(
        Siirtykää sinne treffien puolelle viestimään ja tutustumaan, pois näiden kateellisten silmien alta ;)

        Juuh en tiedä mikä hällä on kun pitää joka paikassa samaa. Jotenkin meinaa enää mitään kirjoittaa nimimerkillä kun tää/muut trollit hyökkää heti. 🤦‍♀️ Täällä oli aikoinaan kiva jutella fetisseistä ja pysty keskustelee muutenkin seksistä. Nykyään ei


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Juuh en tiedä mikä hällä on kun pitää joka paikassa samaa. Jotenkin meinaa enää mitään kirjoittaa nimimerkillä kun tää/muut trollit hyökkää heti. 🤦‍♀️ Täällä oli aikoinaan kiva jutella fetisseistä ja pysty keskustelee muutenkin seksistä. Nykyään ei

        Nimenomaan todella sääli.

        Kenenkään ei pidä ruokkia trolleja. Ne säälittävät äidin helmoissa loisivat, koskaan oikeaa naista alasti nähneet, pienimunaiset nysvärit purkavat omaa katkeruuttaan kaikille. Jos minulla on paha olla ja lääkärikin on vähentynyt lääkeannosta, niin ei se mitään aina mielialaa kohottaa toisten mielen pahoittaminen.

        Oma napero, omissa lihavissa tassuissa melkein puolikovana anonyymiteetin takana uhotaan. Huudetaan perseeseen, vaikka tositilanteessa alastoman naisen nähtyään nämä reppanat eivät saa sanaa suustaan ja äitiä tulee ikävä.

        Tehkää näistä trolleista aina ja poikkeuksetta ilmoitus ylläpidolle tuosta idiootin postauksen yläkulmasta. Minä tein sen jo. Mikään palaute ei saa trollia lopettamaan. Hän vain saa hetkellisesti minipippelinsä puolitankoon, jota voi sitten polleana poikana kaikkialla liioitella.

        Älkää vastaako heille MITENKÄÄN.


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Juuh en tiedä mikä hällä on kun pitää joka paikassa samaa. Jotenkin meinaa enää mitään kirjoittaa nimimerkillä kun tää/muut trollit hyökkää heti. 🤦‍♀️ Täällä oli aikoinaan kiva jutella fetisseistä ja pysty keskustelee muutenkin seksistä. Nykyään ei

        Se on juurikin näin :( Mutta tsemppiä teille leideille kuitenkin ;)


    • Anonyymi

      Keskustelu aiheesta olisi kyllä hyvin suotavaa.

      En tiedä osaisinko olla kokonaan ilman miestä. Myös minä olen naimisissa ja nykyisin jopa sinut bi - puolensa kanssa. Välillä minun on saatava sitä munaa, mutta siihen toiseen väliin olisi enemmän kuin tervetullutta saada ja antaa sitä toista.

      Naisen kanssa sängyssä kaikki on erilaista. Jokainen kosketus sisältää omaa sähköään. Seksi miehen kanssa keskittyy valtaosin alapäähän. Toinen nainen ottaa sinut kokonaisvaltaisesti. Kaipaan niitä sähköisiä suukkoja, sitä miten rintojani huomioidaan ja helliä sormia. Miestä en sinne sormineen päästä. Ihmeellistä mies siellä sormineen ja aina tulee tulehdus. Nainen siellä sormineen ja tulee elämäsi O.

      En silti halua tehdä lopullisia valintoja. Mies on kuin pizza ja nainen on kuin ravintolan silmiä ja makuhermoja hyväilevä annos. Molemmille on aikansa ja paikkansa. Pitsaperjantait on kertakaikkaan ihania. Mutta kuten ap olisin aivan valmis pukeutumaan näyttävästi ravintolailtaa varten ja syömään koko menuun. Nauttisin kaikista mauista ja tuoksuista. Kunnes viimein siirryttäisiin jälkiruokaan. Tähän jälkiruokaan en usko ikinä kyllästyväni. Voisimme molemmat nauttia sitä maailman suurinta herkkua. Eikä tällä aterialla santsikertoja ole mitenkään rajattu.

      Iltapuku odottaa erityistä iltaa, erityisessä seurassa. Vaan kenelle uskaltasin piparipurkin avaimen antaa. Ja minkälaista ihanaa rasiaa ja sen sisältöä itse pääsisinkäån ihastelemaan ja maistamaan. Helposti en avaimia aio luovuttaa. Haluaisin hyvällä omatunnolla ottaa kalorivapaata piparia, enkä usko että minun piparipurkissakaan tulee ihan heti pohja vastaan. Saisit syödä takulla kylliksesi ja minä ahmisin kerrankin makeaa mahan täyteen.

      Helpompi unelmoida kuin toteuttaa. Sillä asiallinen keskustelufoorumi tälle olisi todella enemmän kuin suotavaa. Kiitos kaikille osallistuneille naisille. Toivoa siis on.

      • Anonyymi

        Oikein ihana ja asiallinen kirjoitus näin miehenkin näkökulmasta ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein ihana ja asiallinen kirjoitus näin miehenkin näkökulmasta ;)

        Kuulun siis tähän pitsaperjantaikategoriaan ;-)


      • Kivasti kirjoitettu. Mäkin haaveilen naisen kanssa olemisesta... kosketuksesta, energioista, hyväilyistä. Mistä päin olet?


      • Anonyymi
        Elliina987 kirjoitti:

        Kivasti kirjoitettu. Mäkin haaveilen naisen kanssa olemisesta... kosketuksesta, energioista, hyväilyistä. Mistä päin olet?

        Itä - Suomesta.


      • Anonyymi
        Elliina987 kirjoitti:

        Kivasti kirjoitettu. Mäkin haaveilen naisen kanssa olemisesta... kosketuksesta, energioista, hyväilyistä. Mistä päin olet?

        Entä sinä itse ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itä - Suomesta.

        Heh, no tietty Länsi-Suomesta🙈


      • Elliina987 kirjoitti:

        Heh, no tietty Länsi-Suomesta🙈

        Olisiko täällä ketään siis Pirkanmaalta? Mulla löytyy treffien puolelta ilmoitus. Saa kurkata, millaista seuraa haussa🙂


    • Täällä kans halukas kokeilemaan naisen kanssa 🙈🤭

    Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe