Aivan hirvee kiinanräpellys. Pikkukippo, rumat värit ulkona ja sisällä, halpuutettu kaikki.
Pikkukippo EX30 on kamala
11
566
Vastaukset
- Anonyymi
Hihii, kovin on kauppa käynyt tuon mallin ympärillä, jo yli tuhat kauppaa tehty.
- Anonyymi
Joo, siis ihmiset ennakkotilasivat tuhat noita, vaikka lehdissä oli kuvia ja juttuja.
- Anonyymi
hulluja on ihmiset, moista kopperoa kuolaavat 🤣
- Anonyymi
Taitaa olla monelle katkera pala kun näkee noita liikenteessä. KATKERA PALA
- Anonyymi
Eihän siinä mitään ”katkeruutta” ole, kun tonnin lintasta katselee vaikka uutta Volvoa😂
- Anonyymi
Heh, kateellinen köyhä kommunisti vikisee. EX30 on huippuauto luokassaan, sen ovat todistaneet sadat autolehdet ja -mediat kautta maailman.
- Anonyymi
Kyllä melkoisen tyrmäävät arvostelut sai. Mutta mitäpä kiinalaiselta tekeleeltä voi odottaakaan.
"Istunko minä jossain jätemuovista tehdyssä Ikea-akvaariossa?".
"Pikkupatteritötterö".
"Takapenkille on vaikea ahtautua"
"Kovin isoja lastenistuimiakaan ei välttämättä saa asennettua"
"Pikkuautoksi kallis, hieman keskeneräinen ja kuluttaa yllättävän paljon sähköä"
"Kokonaisuus on aika köykäinen ja karsitun tuntuinen hintalappuun nähden"
"Lähes kaikkea säädetään kosketusnäytöltä, jopa hanskalokero avataan ruudulta"
"Takalasin lämmitys laitetaan päälle ilmastointivalikosta"
"Takasumuvalot laitetaan päälle painamalla näytön alareunasta auton kuvaa,
sitten valon kuvaa, ja lopulta aukeaa erillinen valikko, josta takasumuvalon saa päälle!"
"Auton avaimena toimii tulitikkuaskin kokonen palikka, jossa ei ole mitään nappeja!
"Virtanappiakaan ei ole, vaan auto käynnistyy kun penkille istuu."
"Ilmalämpöpumppu on jätetty vain kalliimpien mallien ominaisuudeksi"
"Perinteistä Volvon jämäkkyyttä ei ajotuntumassa ole"
"Autoa joutuu välillä kaitsemaan suorallakin tiellä" - Anonyymi
Autojobbari jymäytti Mikkoa Olan takaa kun tarjosi lämmintä kättä myöhemmin 500 € van Hasta Volovoosta
- Anonyymi
Eipä sen laatu koeajossa vakuuttanut.
Sisältä Volvo on erityisesti tässä kuosissa halvahkon oloinen, mutta varsinainen pisteiden tiputus tulee siitä, että auto on tuotu keskeneräisenä markkinoille ohjelmistonsa suhteen. - Anonyymi
Se on pojjaat katkera paikka kun näkee Volvo EX30 auton liikenteessä. KATKERA PAIKKA, eikös olekin. Tv. Tyytyväinen EX30 kuski
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1141035
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856