Mies ihastukseni lähettii jonkun englannin kielisen kuva jutun missä mainitaan että haluaisi kanssani tuota spank? Onko vähän kuin tärskyt tai jotain eli treffeille haluisi? :)
Mitä spank tarkoittaa?
22
522
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Tarkoittaa piiskaamista.
- Anonyymi
Ei varmasti! 😮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti! 😮
Tarkoittaa juuri tuota. Seksuaalisessa mielessä piiskaamista ja läpsimistä,
- Anonyymi
Sitähän se tarkoittaa. Etkö osaa käyttää esim. Google translateria? 😮
- Anonyymi
Netti ei toimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netti ei toimi
Ööö... Tää oli varmaan vitsi😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö... Tää oli varmaan vitsi😜
Ei ollut, googleen en pääse.
Se on jotain kinkyä toimintaa.
- Anonyymi
Vaihdapa ihastusta neitokainen.
- Anonyymi
Mies haluaa, että sinä paukauttelet häntä perskannikoille, mitäs muutakaan.
- Anonyymi
Tai haluaa tehdä sitä sinulle 🙄😱
- Anonyymi
Yleensä mies haluaa tätä itselleen tehtäväksi.
Rankaista/piiskata, tässä tapauksessa seksuaaliseen aktiin liittyen. Voihan ne treffeiksikin mieltää. Mitäpä mieltä tällaisesta olet sitten?
- Anonyymi
Jaaha, empä ois uskonut hänestä! Kai se on uskottava kun enemmistö sen tuota tarkoittavan sanoo.
- Anonyymi
Ja se riippuu ehkä jotain pyllyyn läpsyttämistä voisin harkita muttei sen isompaa
- Anonyymi
Ihan oikeastiko sinä kysyit Ikävä-palstalla tällaista ja ihan tosissaan? No mutta, hyvä kun sait vastauksen. Ihan hauskojakin sanamuotoja on näköjään kirjoiteltu. :)
- Anonyymi
Toivottavasti aloittaja on aikuinen.
- Anonyymi
Samaa ajattelin...
- Anonyymi
Mitä se teille kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se teille kuuluu?
Huoli tytön turvallisuudestahan tuossa on takana. Joku teinityttö joka ei edes ymmärrä sanaa on ihan liian nuori ja kokematon tuollaisen miehen kohteeksi.
- Anonyymi
Tuupa käymään vanha poika. Maksu on kallis eli velkasi. Käsittely hjuva ja rankka ... et sä uskalla nössö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223