Suojatien liikennesäännöt.

Anonyymi-ap

Olisikohan saareksiinmäen onnettemuutta tapahtunut jos kaveri olis hypänny pyörän selästä pois ja taluttanut ja bmw kuski olis ajanut rajoitusten mukaan.

19

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävikö kuinka pahasti siinä?

    • Anonyymi

      Ei tainnu olla bemari… kävi, lopputulemasta ei ole tietoa..

      • Anonyymi

        Ajakaa vaan kovempaa,eihän sitä muuten ehdi mihinkään.


    • Anonyymi

      Milloin tää tapahtunut? Missään ollut juttua ...

    • Anonyymi

      Missäpäin Saareksenmäkeä ja milloin?

    • Anonyymi

      Polkupyörällä ajaen suojatielle ja auton alle? Näitä itsemurhapyöräilijöitä riittää varsinkin Lappeenrannassa, nyrkkiäkin puivat jos ei väistä niitä, liikennesäännöistä mitään hajua.. Sitten on autoilijat ketkä väistää ja näin vahvistavat pyöräilijän harhaluuloa etuajo-oikeudestaan

    • Anonyymi

      Kyllä tuossa risteyksessä suurin ongelma on holtittomat autoilevat kaaharit. Rynnitään päälle vaik suojatiellä kulkis rollalla tai lasten kanssa. Et ihan sama oisko pyöräilijä taluttanu.

    • Anonyymi

      Pyöräilijät sekä sähköskuutti kuskit luulevat ettei mitkään liikennesäännöt koske heitä vaan voi ajella miten sattuu ja missä sattuu !

      Ei siis ihme että välillä jäädään auton alle kun ei se pääkään osaa enää kääntyä risteyksien eikä suojateiden kohdalla !

      • Anonyymi

        Hulluja nuo vinttaajat.


      • Anonyymi

        Taidat olla potenttiaalinen päälle ajaja. Joo ja en itse kulje pyörällä. Mut varmaan kaikki kelpaa ketkä suojatietä ilkee kulkee kun sä kaahari oot tykittämäs johonkin elämää tärkeämpään kohteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla potenttiaalinen päälle ajaja. Joo ja en itse kulje pyörällä. Mut varmaan kaikki kelpaa ketkä suojatietä ilkee kulkee kun sä kaahari oot tykittämäs johonkin elämää tärkeämpään kohteeseen.

        Lähestyppä autolla suojatietä 40kmh niin kyllä sieltä vähä älyset pyöräilijät hyökkää vauhdilla eteen.no enpähän itse saa naarmun naarmuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähestyppä autolla suojatietä 40kmh niin kyllä sieltä vähä älyset pyöräilijät hyökkää vauhdilla eteen.no enpähän itse saa naarmun naarmuu.

        Auto naarmuuntuu, saat sakot (aina tulee sakko syyllisyydestä/syyttömyydestä huolimatta) ja pyöräilijä jatkaa elämäänsä pyörätuolissa jos ei sit käy parhemmin..


    • Anonyymi

      Kuinkahan moni pyöräiijä oikeasti tietää väistämissäännöt..havaintojeni perusteella ehkä 10%. Ymmärrän ettei niitä ole kukaan opettanut mutta se huolestuttaa että prosenttiluku on lähes sama autoilijoiden kohdalla ketkä kuitenkin on autokoulun käyneet..vai titääkö ne ettei pitäisi mutta väistää silti. Pyöräilijä saa vahvistuksen siitä että autoilijan pitää väistää, sitten tulee uusi kohtaaminen eikä se väistäkkään. Pappi paikalle ja haudan lepoon.

      • Anonyymi

        On se hienoa ettei mukuloille enää opeteta peruskoulussa liikennesääntöjä !

        Ei ne älylaitteet opeta automaattisesti kaikkia elämänohjeita kuten noita väistämissääntöjä tai muitakaan liikenne / käyttäymissääntöjä ja sen kyllä tuolla liikenteessä huomaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hienoa ettei mukuloille enää opeteta peruskoulussa liikennesääntöjä !

        Ei ne älylaitteet opeta automaattisesti kaikkia elämänohjeita kuten noita väistämissääntöjä tai muitakaan liikenne / käyttäymissääntöjä ja sen kyllä tuolla liikenteessä huomaa !

        Sinullako on kaikki säännöt selvät. Luulen että kannattaa ne tarkistaa. Tekstisi mukaan olet vähän jäänyt vanhan lain pauloihin. Ja mikä tarve sulla on olla oikeassa ja vaikka sen mukaan päälle ajaa. Mielummin väistän ihmistä suojatiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullako on kaikki säännöt selvät. Luulen että kannattaa ne tarkistaa. Tekstisi mukaan olet vähän jäänyt vanhan lain pauloihin. Ja mikä tarve sulla on olla oikeassa ja vaikka sen mukaan päälle ajaa. Mielummin väistän ihmistä suojatiellä.

        Minäkin väistän jos olen väistämisvelvollinen. Muutoin en väistä, en aja päälle mutta opetan kenen pitää väistää, näin hän voi ehkä säilyä hengissä pidempään.. Olet siis niitä typeryksiä ketkä ei ole varma säännöistä ja siksi väistää kaikkia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullako on kaikki säännöt selvät. Luulen että kannattaa ne tarkistaa. Tekstisi mukaan olet vähän jäänyt vanhan lain pauloihin. Ja mikä tarve sulla on olla oikeassa ja vaikka sen mukaan päälle ajaa. Mielummin väistän ihmistä suojatiellä.

        Kenen päälle olen ajamassa jos totean ettei kouluissa enää opeteta liikennesääntöjä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen päälle olen ajamassa jos totean ettei kouluissa enää opeteta liikennesääntöjä ?

        Öhö öhö


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      67
      5331
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      57
      3565
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      150
      2651
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2136
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      89
      1822
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1277
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1269
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1228
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1202
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1136
    Aihe