Olisikohan saareksiinmäen onnettemuutta tapahtunut jos kaveri olis hypänny pyörän selästä pois ja taluttanut ja bmw kuski olis ajanut rajoitusten mukaan.
Suojatien liikennesäännöt.
19
842
Vastaukset
- Anonyymi
Kävikö kuinka pahasti siinä?
- Anonyymi
Ei tainnu olla bemari… kävi, lopputulemasta ei ole tietoa..
- Anonyymi
Ajakaa vaan kovempaa,eihän sitä muuten ehdi mihinkään.
- Anonyymi
Milloin tää tapahtunut? Missään ollut juttua ...
- Anonyymi
Missäpäin Saareksenmäkeä ja milloin?
- Anonyymi
Polkupyörällä ajaen suojatielle ja auton alle? Näitä itsemurhapyöräilijöitä riittää varsinkin Lappeenrannassa, nyrkkiäkin puivat jos ei väistä niitä, liikennesäännöistä mitään hajua.. Sitten on autoilijat ketkä väistää ja näin vahvistavat pyöräilijän harhaluuloa etuajo-oikeudestaan
- Anonyymi
Kyllä tuossa risteyksessä suurin ongelma on holtittomat autoilevat kaaharit. Rynnitään päälle vaik suojatiellä kulkis rollalla tai lasten kanssa. Et ihan sama oisko pyöräilijä taluttanu.
- Anonyymi
Pyöräilijät sekä sähköskuutti kuskit luulevat ettei mitkään liikennesäännöt koske heitä vaan voi ajella miten sattuu ja missä sattuu !
Ei siis ihme että välillä jäädään auton alle kun ei se pääkään osaa enää kääntyä risteyksien eikä suojateiden kohdalla !- Anonyymi
Hulluja nuo vinttaajat.
- Anonyymi
Taidat olla potenttiaalinen päälle ajaja. Joo ja en itse kulje pyörällä. Mut varmaan kaikki kelpaa ketkä suojatietä ilkee kulkee kun sä kaahari oot tykittämäs johonkin elämää tärkeämpään kohteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla potenttiaalinen päälle ajaja. Joo ja en itse kulje pyörällä. Mut varmaan kaikki kelpaa ketkä suojatietä ilkee kulkee kun sä kaahari oot tykittämäs johonkin elämää tärkeämpään kohteeseen.
Lähestyppä autolla suojatietä 40kmh niin kyllä sieltä vähä älyset pyöräilijät hyökkää vauhdilla eteen.no enpähän itse saa naarmun naarmuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestyppä autolla suojatietä 40kmh niin kyllä sieltä vähä älyset pyöräilijät hyökkää vauhdilla eteen.no enpähän itse saa naarmun naarmuu.
Auto naarmuuntuu, saat sakot (aina tulee sakko syyllisyydestä/syyttömyydestä huolimatta) ja pyöräilijä jatkaa elämäänsä pyörätuolissa jos ei sit käy parhemmin..
- Anonyymi
Kuinkahan moni pyöräiijä oikeasti tietää väistämissäännöt..havaintojeni perusteella ehkä 10%. Ymmärrän ettei niitä ole kukaan opettanut mutta se huolestuttaa että prosenttiluku on lähes sama autoilijoiden kohdalla ketkä kuitenkin on autokoulun käyneet..vai titääkö ne ettei pitäisi mutta väistää silti. Pyöräilijä saa vahvistuksen siitä että autoilijan pitää väistää, sitten tulee uusi kohtaaminen eikä se väistäkkään. Pappi paikalle ja haudan lepoon.
- Anonyymi
On se hienoa ettei mukuloille enää opeteta peruskoulussa liikennesääntöjä !
Ei ne älylaitteet opeta automaattisesti kaikkia elämänohjeita kuten noita väistämissääntöjä tai muitakaan liikenne / käyttäymissääntöjä ja sen kyllä tuolla liikenteessä huomaa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hienoa ettei mukuloille enää opeteta peruskoulussa liikennesääntöjä !
Ei ne älylaitteet opeta automaattisesti kaikkia elämänohjeita kuten noita väistämissääntöjä tai muitakaan liikenne / käyttäymissääntöjä ja sen kyllä tuolla liikenteessä huomaa !Sinullako on kaikki säännöt selvät. Luulen että kannattaa ne tarkistaa. Tekstisi mukaan olet vähän jäänyt vanhan lain pauloihin. Ja mikä tarve sulla on olla oikeassa ja vaikka sen mukaan päälle ajaa. Mielummin väistän ihmistä suojatiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullako on kaikki säännöt selvät. Luulen että kannattaa ne tarkistaa. Tekstisi mukaan olet vähän jäänyt vanhan lain pauloihin. Ja mikä tarve sulla on olla oikeassa ja vaikka sen mukaan päälle ajaa. Mielummin väistän ihmistä suojatiellä.
Minäkin väistän jos olen väistämisvelvollinen. Muutoin en väistä, en aja päälle mutta opetan kenen pitää väistää, näin hän voi ehkä säilyä hengissä pidempään.. Olet siis niitä typeryksiä ketkä ei ole varma säännöistä ja siksi väistää kaikkia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullako on kaikki säännöt selvät. Luulen että kannattaa ne tarkistaa. Tekstisi mukaan olet vähän jäänyt vanhan lain pauloihin. Ja mikä tarve sulla on olla oikeassa ja vaikka sen mukaan päälle ajaa. Mielummin väistän ihmistä suojatiellä.
Kenen päälle olen ajamassa jos totean ettei kouluissa enää opeteta liikennesääntöjä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen päälle olen ajamassa jos totean ettei kouluissa enää opeteta liikennesääntöjä ?
Öhö öhö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124320MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822171Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874