Vanhoillisia yhdistää henkitauti

Anonyymi-ap

Millo kateudennhenki, ahneuden,riitaisuuden,se muuttelee aina sopivasti muotoaan,millo pinenuuden millo isoisuuden henki, opitostovuosi oli erityinen sillo oli räyhänhenki,

21

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vl-liike ei ole päässyt irti näistä henkihommista, joihin se kietoutui 70-luvun lopussa. Vl-liikkeen henki haiseen edelleen kososlaiselle.

• Anonyymi

Kylla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylla

Demoni tai joku joka ei oo tehny parannusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun äiti oli kososlainen sille järjestettiin hoitokouksia, ei tehny parannusta, sen jälkeen oon tormänny vaan kososlaisiin, suurellinen kertomus kuinka mut on niin pahoja ja hän on hyvä, nykyään vallitseva liikkeen henki joka on saatanasta,uhriutuminen,parittuminen,valehtelu,joku toinen on aina viallinen,huomiohakuisuus,vastuuttomuus,lapsellisuus,riipuvuus,rakkaudettomuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun äiti oli kososlainen sille järjestettiin hoitokouksia, ei tehny parannusta, sen jälkeen oon tormänny vaan kososlaisiin, suurellinen kertomus kuinka mut on niin pahoja ja hän on hyvä, nykyään vallitseva liikkeen henki joka on saatanasta,uhriutuminen,parittuminen,valehtelu,joku toinen on aina viallinen,huomiohakuisuus,vastuuttomuus,lapsellisuus,riipuvuus,rakkaudettomuus

Uskottomuus,riippuvuus ulkopuolisesta rakkaudesta,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kestämätn paikka jos jollai menee huonosti ja siitä välitetään,hajoaa jos ei nyt saa rakkautta,häirikko

• Anonyymi

tai ei hajoa vaan saa rytmihairioitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai ei hajoa vaan saa rytmihairioitä

Narsismia parhaimmillaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsismia parhaimmillaan

silkkaa pahuutta

• Anonyymi

hyväksikäyttäjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyväksikäyttäjä

Uskovaisten ja lasten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juutalaisista oli niitä demoneja Jeesus ajoi demoneja niistä pois paljonkin.

• Anonyymi

Sen nimisiä ei hmisiä kuin Kosonen on paljon helluntailaisissa ! Noloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demonit lähtee siinailla lypsämään vuohia kun käskee amen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Espoon helluntailaisen naisen lautasissa oli mustia pirun kuvioita ei ollut yhtään nälkä kun näki ne. Palvelutalossa vielä asui joltain jäänyt ja varastettua huonekalua kävi syömässä luterilaisessa kirkossa härskisti ne käy hellarit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miehet ei aina jaksa kuunnella kuukautis vaippa juttuja eikä naiset olla pelkkiä synnytyskoneita. Antakaa lasten tulla kohtaa ei kannata lukea enää kun Jeesus ristiin naulittiin siitä jo. Mutta kohdassa ei ole mitään ohjetta lestoille että pitää mennä naimaan synnyttämään lapsia vaan siinä kerrottiin Jeesuksen ajan jo olemassa olleista judeista joita Jeesus siinä siunasi silloin eikö yhtäkään kristittyä vielä ollut ennen Jeesuksen ylösnousemusta. Olisitte terveitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kestämätn paikka jos jollai menee huonosti ja siitä välitetään,hajoaa jos ei nyt saa rakkautta,häirikko

Antakaa nyt anteeksi vaan kaikki kaikille kuin Jeesus teitä opettaa 70 kertaa 70. Ja kun tukki on omassa silmässä ei voi muuta kivittää tikusta ! Usein keski iän kriisissä haetaan uutta kumppania elämän ehtooksi.

• Anonyymi

Aijaa nii ja joillai on yhistäny se yhteishyvän henki oikeet henget vääriin.

• Anonyymi

Opetellaan kondomit reilusti niin siittiöt ei valu lakanaan vaan roskiin.

• Anonyymi

" Anonyymi-ap
      2023-11-08 19:07:55
      Vanhoillisia yhdistää henkitauti "

UskonLahkot : Luter . Jt . Helluntai sekä VL
      Käyvät kilpaa henkien sotaa toisiaan vastaan.
      Haukkuvat ja arvostelevat puolin ja toisin ?

Mihin tämä perustuu ?
      Se perustuu Syntiin.
      Hävetkää !

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 502
      7513
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2630
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1897
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1173
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe