Millo kateudennhenki, ahneuden,riitaisuuden,se muuttelee aina sopivasti muotoaan,millo pinenuuden millo isoisuuden henki, opitostovuosi oli erityinen sillo oli räyhänhenki,
Vanhoillisia yhdistää henkitauti
21
193
Vastaukset
- Anonyymi
Vl-liike ei ole päässyt irti näistä henkihommista, joihin se kietoutui 70-luvun lopussa. Vl-liikkeen henki haiseen edelleen kososlaiselle.
- Anonyymi
Kylla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylla
Demoni tai joku joka ei oo tehny parannusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun äiti oli kososlainen sille järjestettiin hoitokouksia, ei tehny parannusta, sen jälkeen oon tormänny vaan kososlaisiin, suurellinen kertomus kuinka mut on niin pahoja ja hän on hyvä, nykyään vallitseva liikkeen henki joka on saatanasta,uhriutuminen,parittuminen,valehtelu,joku toinen on aina viallinen,huomiohakuisuus,vastuuttomuus,lapsellisuus,riipuvuus,rakkaudettomuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun äiti oli kososlainen sille järjestettiin hoitokouksia, ei tehny parannusta, sen jälkeen oon tormänny vaan kososlaisiin, suurellinen kertomus kuinka mut on niin pahoja ja hän on hyvä, nykyään vallitseva liikkeen henki joka on saatanasta,uhriutuminen,parittuminen,valehtelu,joku toinen on aina viallinen,huomiohakuisuus,vastuuttomuus,lapsellisuus,riipuvuus,rakkaudettomuus
Uskottomuus,riippuvuus ulkopuolisesta rakkaudesta,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kestämätn paikka jos jollai menee huonosti ja siitä välitetään,hajoaa jos ei nyt saa rakkautta,häirikko
- Anonyymi
tai ei hajoa vaan saa rytmihairioitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai ei hajoa vaan saa rytmihairioitä
Narsismia parhaimmillaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsismia parhaimmillaan
silkkaa pahuutta
- Anonyymi
hyväksikäyttäjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyväksikäyttäjä
Uskovaisten ja lasten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisista oli niitä demoneja Jeesus ajoi demoneja niistä pois paljonkin.
- Anonyymi
Sen nimisiä ei hmisiä kuin Kosonen on paljon helluntailaisissa ! Noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demonit lähtee siinailla lypsämään vuohia kun käskee amen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espoon helluntailaisen naisen lautasissa oli mustia pirun kuvioita ei ollut yhtään nälkä kun näki ne. Palvelutalossa vielä asui joltain jäänyt ja varastettua huonekalua kävi syömässä luterilaisessa kirkossa härskisti ne käy hellarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miehet ei aina jaksa kuunnella kuukautis vaippa juttuja eikä naiset olla pelkkiä synnytyskoneita. Antakaa lasten tulla kohtaa ei kannata lukea enää kun Jeesus ristiin naulittiin siitä jo. Mutta kohdassa ei ole mitään ohjetta lestoille että pitää mennä naimaan synnyttämään lapsia vaan siinä kerrottiin Jeesuksen ajan jo olemassa olleista judeista joita Jeesus siinä siunasi silloin eikö yhtäkään kristittyä vielä ollut ennen Jeesuksen ylösnousemusta. Olisitte terveitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kestämätn paikka jos jollai menee huonosti ja siitä välitetään,hajoaa jos ei nyt saa rakkautta,häirikko
Antakaa nyt anteeksi vaan kaikki kaikille kuin Jeesus teitä opettaa 70 kertaa 70. Ja kun tukki on omassa silmässä ei voi muuta kivittää tikusta ! Usein keski iän kriisissä haetaan uutta kumppania elämän ehtooksi.
- Anonyymi
Aijaa nii ja joillai on yhistäny se yhteishyvän henki oikeet henget vääriin.
- Anonyymi
Opetellaan kondomit reilusti niin siittiöt ei valu lakanaan vaan roskiin.
- Anonyymi
" Anonyymi-ap
2023-11-08 19:07:55
Vanhoillisia yhdistää henkitauti "
UskonLahkot : Luter . Jt . Helluntai sekä VL
Käyvät kilpaa henkien sotaa toisiaan vastaan.
Haukkuvat ja arvostelevat puolin ja toisin ?
Mihin tämä perustuu ?
Se perustuu Syntiin.
Hävetkää !
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145