Citymarket-kauppiaalla Kotkassa vajaat tulot

Anonyymi-ap

Ei laitata näytille saati täytätä käsidesi automaatteja vaikka korona jyllää jo, ei ole tullut pääkonttorista ohjeistusta? Tyhjät pöntöt viimein poistettu asiakkaita ärsyttämästä. Jaetaan koronaa ja tehdään tulosta plussakortilla.

7

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

K-kauppiaat työllistävät Suomessa yhteensä noin 35 000 henkeä., palkkasumma vuonna 2022 oli lähes 1,1 miljardia euroa . 31428.5 € vuodessa/ henkilö.. Ellet saanut ota yhteyttä luottamushenkilöösi.

• Anonyymi

Ja varmaan kotikaupungissasi on muita kauppoja missä voit käydä ? Oliko käsidesi automaatit käyttötarvike tai ruokapuolella ? Käyttötarvike on Keskon toimialaa. Ruoka on kauppiaan .

• Anonyymi

2619 €/ kk jollet saanut ota yhteyttä työnantaajaasi mutta älä mene lakkoon, saat potkut.

• Anonyymi

Mä saan kuitenkin entisenä duunarina vähän enemmän eläkettä. En kadehdi.

• Anonyymi

Nyt johtaja Skogberg herätys, sponsoroutko KymHva palvelu johtajia?

• Anonyymi

Tää on kyl vanha legendakirjoitus mut niin totta! Olisi pitänyt itsekin ruveta kauppiaaksi.

"Porin kupeessa pienen Nakkilan K-Marketin omistajan poika ajaa Porsche 911 -autoa. Näinkin pienellä paikkakunalla tuollainen osuu silmään aika hyvin. En esimerkiksi tiedä yhtään lääkäriä tai juristia koko Porissa, jolla olisi Porsche 911, mutta tämä K-Kauppiaan poika (itsekin töissä mainitussa kaupassa) pistää isän rahat haisemaan ja ajaa Nakkilassa 911 Porschella.

Mitäkö itse tienaan?

Olen koulutukseltani kauppatieteiden maisteri, ikä 35 vuotta, vuosiansiot tasan 50 000 euroa (brutto). Autoni on 10 vuotta vanha Fiat, arvoltaan noin 2700 euroa.

En ole kateellinen, mutta on selvää, ettei tavallinen palkansaaja (kuten minä) omista yli 10 metrin moottorivenettä tai 911 Porschea. Sellaiset harrastusvälineet on varattu K-Kaupiaille."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1218
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      929
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      835
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      812
    Aihe