Lasta tekemässä

Anonyymi-ap

Olen 58 vuotias mies enkä mikään kirjailia ja nämä tapahtumat ajoittuu kahdeksankyt luvun alkuun olin silloin 16vuotias. Olin kymmen vuotiaasta astin aina kesäisin enoni ja hänen vaimonsa luona he olivat lapsettomia ,enollani oli konekauppa ja siellä oli paljon mukavaa puuhaa, välillä oltiin heidän mökillään uitiin ja saunottiin porukalla, en vielä silloin ajatellut seksiä vaikka katselinkin (sanotaanko naista nyt vaikka Tuulaksi) Tuulaa ja usein ihmettelin kun hänellä ei ollut karvoja niin kuin äidilläni. Sitten kahdeksanluokan kesänä en siellä ollut kun oli riparia ym . Sitten yhdeksännen luokan jälkeen olin kasvanut miehen mittaan ja tein kaupalla kaikenlaista . Eräänä iltana menin enoni kanssa saunaan ja siellä ollessamme Tuula tuli yllättäen saunaan , en tiennyt minne silmäni olisin laittanut kun katsoin hänen kaunista vartaloaan joka oli vain kaunistunut viime näkemästä vai johtuiko siitä että katsoin eri tavalla kuin nuorempana, kulli meinasi väkisten nousta pystyyn enkä kehdannut lähteä pois ennen kuin muut poistu. Illalla eno tarjosi meile viiniä ja muistan hyvin kun se vähän nousi päähän ja aloin tuijottaan Tuulaa ja muistelin mitä näin saunassa ja kuinka ihailin hänen rintoja ja karvatonta pimppiä. Myöhemmin maate mennessä menin omaan huoneeseen nukkumaan kun kuullin heidän makkaristaa rakastelun ääniä niin en voinut muuta kuin hiipiä kuuntelemaan ,hiivin lähemmäksi ovea ja huomasin että se oli isosti raollaan , kullini seisoi niin että meinasi räjähtää, käveli lähemmäksi ja katsoin oven välistä ja näin ku eno pani takaapäin, katsoin jonkun aikaa ja hiivin omaan huoneeseen runkkaamaan ja muistelin miten hyvältä pano tuntuu kun olin pari kertaa yhtä Kerttua pannu kotipuolessa. Seuraava päivä oli normaali mutta jotenkin tuntu että he katsoivat minua jotenkin tutkivasti, taas tuli ilta ja se oli toistoa edellisestä illasta. Mutta sitten seuraavana päivänä enoni alkoi kysellä minulta että onko minulla tyttökaveria ja kokemusta tytöistä kerroin että vähä oon pussaillu. No sitten illalla taas mentiin saunaan kaikki kolme, mutta nyt oli istuma järjestys niin että minä jäin heidän väliin istumaan, sitten eno alkoi taas kyseleen minun tyttö juttuja ja kerroin että en ole juuri mitään tehnyt, vieressä Tuula yhtä äkkiä laittoi käden reidelleni ja sanoi että pitäiskö meidän vähän oppastaa sinua kun olet jo meidä sänkyhommia seuraillut, meinasin lähteä saunasta mutta en pääsyt kun eno istui portaiden edessä, Tuula sanoi että olivat peilin kautta nähneet minun mutta antoivat katsoa. Saunassa ei muuta tapahtunu ja jokainen meni vuorollaan pois eikä minulla ollut seisokki pelkoa kun säikähdin niin käytyä keskustelua. Illemmalla syötiin iltapalaa , Tuula tarjosi viiniä ja se vei jännitystä pois kun minulla oli pelko päällä että saan saarnat niskaan tirkistelystä, enon kanssa viiniä nauttiessamme Tuula meni makkariin ja enoni otti minua kädestä kiinni ja sanoi että saan nukkua seuraavan yön Tuulan kanssa, kävelin huoneeseen näin Tuulan makaavan peito alla ja pyysi minut viereensä , minua jännitti aivan hirveesti, eno laittoi oven kiinni ja poistui. Siinä minä seisoin enkä tiennyt mitä teen niin Tuula nousi peiton alta ja sieltä paljastui alaston täydellinen nainen hän otti minua kädestä kiinni ohjasi sängylle kaatoi siihen , sitten hän riisui minun pöksyt ja alkoi hyväillä kulliani mikä saikin sen nousemaan pystyyn , Tuula kävi hajareisin päälleni ja alkoi ratsastaa no eihän siinä kauaa menny kun laukesin niin hyvältä tuntui ja jännitys oli kadonnut, siinä sitten vielä juteltii jonkun aikaa ennen kuin nukahdin, näitä meidän pano juttuja tapahtui muutaman kerran ennenkuin lähdin kotiin ja ammattikouluun. Meni nelisen kuukautta niin äitini kertoi minulle että eikö ole mukava kun enolle ja Tuulalle tulee vauva sanoin että onhan se mutta en tajunnut siinä vaiheessa että minähän olin lapsen isä , sain tietää vasta sitten kun lapsi oli pari kymppinen.

14

8237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli kyllä aika erikoinen tapaus kaikkineen aikoinaan minullakin. Olin Kainuussa sukulaisten luona loppukesää ja palailin sieltä sunnuntai-iltana ajellen kiertotietä, kun oli ollut joku yleisötapahtuma ja porukkaa paljon liikkeellä.
      Tuo ajamani kiertotie oli tosi rauhallinen ja ei muutamaa leikkuupuimuria lukuun ottamatta ollut juuri muita liikkeellä. Ehdin jo hieman kauhistelemaan, jos täällä tapahtuu jotain autolle, niin on kyllä pulassa. Samassa olikin sitten sellaisella metsätaipaleella kaksi naista marjasankoineen liftaamassa, poimin heidät maasturini kyytiin.
      Nämä naiset olivat olleet marjoja poimimassa vanhemman naisen mökillä ja heiltä oli mennyt auto rikki siellä mökkitiellä. He sanoivat, että rukouksiimme on vastattu, kun joku tulee heitä auttamaan. Tämä minua hieman vanhempi nainen oli seurakuntasisar ja minua nuorempi oli seurakunnan pastorin rouva.
      Tämä seurakuntasisar istui autoni etupenkille ja tuo pastorin rouva takapenkille, marjasangot nostin maasturin takaosaan perään. Matka jatkui aika iloisissa merkeissä ja aika nopeasti jutut menivät siihen suuntaan, ettei olisi uskonut uskovaisia naisia heidän olevan. Seurakuntasisar oli neiti ja se tuli kyllä useaan otteeseen selväksi ja pastorin rouva puolestaan toi varsin selvästi esille avioliittonsa väljähtyneen seksielämän, kuinka seksiä oli vain lauantaisin saunan jälkeen ja vain yhdessä asennossa. Lapsiakaan ei ollut, vaikka ehkäisyä ei ollut.
      Matkan edistyessä ja juttujen käytyä naisten taholta rohkeammiksi, kävi kyllä selväksi, että heiltä sitä saa! Peilistä katsoin, kuinka pastorin rouva hieman kiemurteli siellä takapenkillä, olisiko ottanut jotain hameen alta pois, näinkö ihan oikein.
      Pastorin rouva jäi kyydistä ensin pois pienen pohjoissavolaisen kunnan vanhan pappilan pimeässä risteyksessä, seurakuntasisar oli torkahtanut etupenkillä tai oli torkkuvinaan, pastorin rouva sanoi hyvin kävelevänsä siitä pappilaan, ettei tarvinnut ajaa lainkaan pihaan. Ottaessani niitä marjasankoja maasturin perästä kiitti tuo pastorin rouva kyydistä varsin hyvin kunnon suudelmalla ja aika nopeasti siinä tuli selväksi, ettei hänellä ei ollut edes pikkuhousuja, ne hän oli ottanut jo autossa pois, oikein olin nähnyt ja lopulta sain panna häntä siinä maasturin takaluukun päällä paljaalla. Hän sanoi, ettei ehkäisystä tarvitse välittää, laske vaan sisään kaikki. Tuon jälkeen hän lähti kävelemään kohti pappilaa marjasankojen kanssa, en nähnyt häntä enää koskaan sen jälkeen, mutta ennen lähtöään hän sanoi vielä, että vie tuo NEITI turvallisesti kotiinsa.

      Vein sitten tuon seurakuntasisaren kotiinsa sen pienen kirkonkylän kerrostaloon omine marjasankoineen ja hän tarjosi minulle iltateetä, sekä paljon muutakin... Yhdyntään hän ei kuitenkaan suostunut, mutta muuten sain häneltä aivan mahtavaa seksiä. Kävin hänen luonaan vielä myöhemminkin ja olin hänen luonaan useita kertoja, harrastimme paljon seksiä, mutta ei yhdyntää koskaan. Hieman minulle tuli jälkeenpäin mieleen, että spermaani saatettiin käyttää tuon pastorin rouvan hedelmöitykseen, kun tuo seurakuntasisar sitä käsihoidolla minulta keräsi purkkiin, ettei paikat sotkeentuneet. Yhden kerran tämä seurakuntasisar kävi jopa minun luonani täällä etelässä, mutta suhteemme ei sitten edennyt pidemmälle.

      Sain sitten seuraavana jouluna nimettömän joulukortin kirjekuoressa, postileima oli Kuopiosta ja joulukortin mukana oli kuva ultraäänitutkimuksesta, ymmärsin siitä joulukortista pastorin rouvan olevan raskaana. Sain myös myöhemmin tietää tämän seurakuntasisaren kautta, että pappilassa oli iloinen perhetapahtuma, poika oli syntynyt. Sen verran olen vuosien varrella seurannut, että poikani on jo aikuinen ja hyvässä ammatissa, omia lapsiakin hänellä on. Hieman on harmittanut, etten ole voinut olla hänen elämässä mukana mitenkään, varsinkin kun minulla ei ole vielä omia lapsenlapsia.

      • Anonyymi

        Kaveri kertoi minulle tosi tapauksen, missä nainen oli kiikuttanut miesystävänsä spermaa kondomissa kainalossaan lapsettomuushoitoklinikalle pakastettavaksi. Tuota spermaa oli sitten käytetty tuon miesystävän tietämättä keinohedelmöitykseen vasta vuosien päästä, kun tuolla miesystävällä oli jo toinen nainen ja hänen kanssaan lapsikin. Tuo nainen oli tehnyt tämän kostaakseen entiselle miesystävälleen. Tuo entinen miesystävä joutui tahtomattaan isäksi ja elatusvelvolliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri kertoi minulle tosi tapauksen, missä nainen oli kiikuttanut miesystävänsä spermaa kondomissa kainalossaan lapsettomuushoitoklinikalle pakastettavaksi. Tuota spermaa oli sitten käytetty tuon miesystävän tietämättä keinohedelmöitykseen vasta vuosien päästä, kun tuolla miesystävällä oli jo toinen nainen ja hänen kanssaan lapsikin. Tuo nainen oli tehnyt tämän kostaakseen entiselle miesystävälleen. Tuo entinen miesystävä joutui tahtomattaan isäksi ja elatusvelvolliseksi.

        Vittu mitä satua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu mitä satua

        Kyllä ei ole satua, tuo muuten esitettiin Karpon ohjelmassa joskus 2000-luvun alussa. On ihan todellinen tapaus. Siinä ohjelmassa vielä Karpon sihteeri soitti kokeeksi useammalle lapsettomuushoitoklinikalle, että onnistuuko sperman pakastaminen näin, ettei molemmat ole paikalla, vain yksi klinikka kieltäytyi, kaikille muille kävi.
        Näin sitä sitten tuo isäksi tietämättään tullut joutui maksamaan elatusmaksuja sen 18 vuotta!


      • Anonyymi

        Hieman samanlaisen tarinan kuulin vuosia sitten H****lasta, missä ystävättäret olivat toisen miesystävän spermalla hedelmöittäneet toisen raskaaksi. Siinä oli käytetty muumimukia. Lapsi oli syntynyt, mutta kaikki ei mennyt ihan hyvin. Tämä toinen mies (tuhkamuna) oli tullut asiasta mustasukkaiseksi, kun asiasta ei kerrottu hänelle. Eräänlainen episodi tämäkin.


    • Anonyymi

      En lukenut ap.n novellistin avausta...
      Mutta eka lauseesta saa selville "et todella ole kirjoittaja eli on "kirjailia" -
      _" et todella, sillä KIRJAILIJA kirjoitetaan noin!
      Mutta jatka satuilua! Ei kiinnosta!

      • Mutta sinä olet rotupuhdas pilkunviilaaja- ilkiö. 🌹👀


      • Anonyymi

        Buahaa buhaa spede se jaksaa toistaa itteänsä. Eikö ole muuta kerrottavaa kun paskan suoltaminen. Mee hönö lääkäriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buahaa buhaa spede se jaksaa toistaa itteänsä. Eikö ole muuta kerrottavaa kun paskan suoltaminen. Mee hönö lääkäriin.

        Sää mää ja bää suoltaa paskaa mikä hönö buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää suoltaa paskaa mikä hönö buaahaa

        Delaa jo paskan suoltaja hönö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää suoltaa paskaa mikä hönö buaahaa

        Katos vaan paskansuoltaja hönö määkijähän kilahti. Kjäh kjäh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää suoltaa paskaa mikä hönö buaahaa

        Hei, etsi läheltäsi korkein rakennus ja hyppää pää edellä asfalttiin katolta ja katso selviätkö hengissä. Ihan semmonen testi vaan sulle. Mutta jos satut kuolemaan testissä , Niin se ei ole iso menetys maailmalle.


    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe