Hupsis sentään . Tällä viikolla 6.11. ma-iltana menin ulos etupihalle n. klo 23.00 ja mitä näinkään; ketun. Rauhallisesti jolkotteli aidan vieruksia nuuhkien ja rauhallisesti meni vähän kauempana olevan naapurin pihaan. Tämä tapahtui etu-noljakassa omakotitaloalueella. Ja n. kolme vuotta sitten olin Tohmajärvellä menossa saunaan (ulkosaunaan) toukokuussa kun näin ison karhun n. 150m. päässä. Se vain katsoi pää kallellaan, ei liikkunut. Huusin miehelleni että tuolla on karhu, meni jokin aika kun tuli saunan ovelle ja ja ääntä pidettiin. Siinä se vain seisoi kunnes yhtä-äkkiä hävisi. Siinä pellon reunassa oli isoja kiviä, niiden yli yks kaks vain häippäsi. Jos mieheni ei olisi nähnyt, ei minua olisi uskottu. No, seuraavana päivänä lähdin ajamaan Joensuuhun ja noin kymmenen kilometrin päästä tien yli juoksi karhu, erauspentu koosta päätellen. Pysäytin auton ja soitin miehelleni. Luuli että auto on hajonnut. Pakko oli kertoa mitä taas näin. Silloin pakostakin tuli mieleen, missä se kolmas on. En olisi halunnut tavata karhuja. Nyt on ainainen pelko, uskallanko mennä metsään marjaan. Kun näin sen karhun saunaan mennessä, tuli mieleen, olisiko lihan haju tuonut sen pihapiiriin kun grillattiin ulkona. Oli pärisyttävä kokemus. Jälkeenpäin harmittaa kun ei tullut tehtyä ilmoitusta näkemästään riistakeskukselle.
villieläimet
Anonyymi-ap
0
243
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439388"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn503982Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.412920Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1272596Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1022529Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271987Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161665Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331477- 711297
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1791194