Oi voi abortinvastustajaa...

Anonyymi-ap

Aborttien määrä ei vähentynytkään Roe vs Wade -kumoutumisen myötä.

Ohiossa äänestäjät päättivät lisätä aborttioikeuden osavaltion perustuslakiin.

Mites tässä nyt näin kävi?
https://www.cbsnews.com/news/abortion-rose-after-roe-dobbs-restrictions-study/
https://edition.cnn.com/2023/11/07/politics/ohio-issue-1-abortion-rights/index.html

11

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko Ohio muuten osa raamattuvyöhykettä vai ei ? Jenkkilässähän eri osavaltiot ovat tyypillisesti joko suvaitsemattomia ja takapajuisia republikaani-fundamentalistien hallitsemia paikkoja tai edistyneitä ja suvaitsevia demokraatti-osavaltioita.

      • Anonyymi

        Ohio on siinä raamattuvyöhykkeen rajamailla, mutta ei kuulu varsinaiseen vyöhykkeeseen.

        Tuo on totta, että lainsäädännölliset erot Yhdysvaltain osavaltioiden välillä ovat suuria. Teko, joka johtaa yhdessä osavaltiossa pitkään vankeusrangaistukseen saattaa olla naapuriosavaltiossa täysin laillinen, eikä välttämättä edes paheksuttu.


    • Anonyymi

      Näinhän se on kun kansalta kysytään eikä seniileiltä setämiehiltä! 2018 Irlannissa kumottiin euroopan tiukin aborttilaki kansanäänestyksellä . Palstan vastustajasolvaaja vaatii Suomeenkin kansanäänestystä (niinku tällä palstalla nyt mitään vois asiaan vaikuttaa!) mikä olis aika turha. Suomessa nyt ei olla takapajuisempia kuin Irlannissa ja Amerikan Yhdysvaltojen"Gileadissa".

      • Anonyymi

        "2018 Irlannissa kumottiin euroopan tiukin aborttilaki kansanäänestyksellä"

        Naurettava sumutus jossa vaihtoehdoiksi annettiin "kaikki tai ei mitään"! Ompa vaikea arvata miten siinä käy jos vaihtoehtona on vakavampienkin terveyssyiden kieltäminen.. ihmiset pakotettiin valitsemaan se "pienempi" paha eli täysvapaa tappaminen.

        "vastustajasolvaaja "

        Onko kaikki aina "solvaamista" mikä on eri mieltä sinun kanssasi?
        Onhan se tietenkin harmillista ja noloa kannaltasi kun sitä äänestystä ei vaan rehdisti uskalleta järjestää.. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "2018 Irlannissa kumottiin euroopan tiukin aborttilaki kansanäänestyksellä"

        Naurettava sumutus jossa vaihtoehdoiksi annettiin "kaikki tai ei mitään"! Ompa vaikea arvata miten siinä käy jos vaihtoehtona on vakavampienkin terveyssyiden kieltäminen.. ihmiset pakotettiin valitsemaan se "pienempi" paha eli täysvapaa tappaminen.

        "vastustajasolvaaja "

        Onko kaikki aina "solvaamista" mikä on eri mieltä sinun kanssasi?
        Onhan se tietenkin harmillista ja noloa kannaltasi kun sitä äänestystä ei vaan rehdisti uskalleta järjestää.. ;)

        "Onhan se tietenkin harmillista ja noloa kannaltasi kun sitä äänestystä ei vaan rehdisti uskalleta järjestää.. ;)"

        Miksei kukaan vaadi sellasta kansanäänestystä? 🤔 Onhan meillä oikein abortinvastustamisessa kunnostautunut puoluekin jotka ole ideaasi kannattamassa. Ainoa paikka missä olen ikinä kuullut koko ideasta on tämä keskustelu suomi24 ssä ja moinen idea on aina yhden tunnistettavan kirjoittajan tekstissä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja sinä olet väittänyt ettet ole uskovainen. 😄Jos nainen päättää omista asioistaan niin ei se ole sen enempää oikuttelua kuin miestenkään oikuttelu. Jos sen nyt oikutteluksi haluat määritellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet väittänyt ettet ole uskovainen. 😄Jos nainen päättää omista asioistaan niin ei se ole sen enempää oikuttelua kuin miestenkään oikuttelu. Jos sen nyt oikutteluksi haluat määritellä.

        Sua on sitten hauska kiusata ja seurata provoutumistasi.. ;) itke ja kiukkua vaan, ehkä se jotenkin edes helpottaa.
        Sinä varmaan tiedät enemmän tuosta jumalastasi.. siis mihinkään uskontoon liittyvään ei saa viitata sanallakaan/kuvallakaan olematta itsekin uskovainen? XD


      • Anonyymi

        Sinne omaasihan ne tosiaan tuli kun ei iljettävät biologian faktat eikä yleinen tappajien paheksunta siitä vaan mihinkään muutu vaikka lakia väkerrettäisiin kuinka lepsuksi tahansa. Varmaan turhauttaa tajuta nyt kuinka kaikki kansan enemmistön aivopesuyritelmät meni taas kerran kankkulan kaivoon. XD


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      59
      877
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      594
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      36
      554
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      106
      520
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe