Ei uutta ei kestä persaus eikä varmaan ole järkevääkään mutta käytetyn otsikon ajoon yhdelle henkilölle. AWD malli ja lataus aina kotona yösähköllä. Hyundai on toinen merkki jota tuumin. En kaipaa mitään hienouksi avaan pelkkä karu työauto. Alkaa diesel olla tiensä päässä nimerkillä 600tkm ylittyy.
Toimintavarmin tesla työmatka käyttöön 180km vrk
Anonyymi-ap
6
271
Vastaukset
- Anonyymi
M3 tai MY
- Anonyymi
Tesla on hankala jos ei ole Teslan huoltamoa lähellä.
- Anonyymi
Kuten avauksessa todettiin : lataus aina kotona yösähköllä.
Toki Teslan voi ladata kaikilla latausasemilla, joita on jo enemmän kuin huoltoasemia.
Ja käyhän lataus mistä tahansa 230V pistokkeesta, joita on suomessa miljoonia. - Anonyymi
Ja Teslan huoltomies tulee kyllä kotiinkin korjaamaan autosi.
Huolto-ohjelmaahan Teslassa ei ole, joten ei sitä tarvitse käyttää huollossa 15.000km välein. - Anonyymi
Toimintavarmaa Teslaa ei oo tehtykään eikä varmaan tulla tekemään.
- Anonyymi
Mikäs niissä Tesloissa ei ole toimintavarmaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708