mitään hyvää. Vaikeeta se olisi.
Mä en kyllä toivo sulle
20
561
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi tuollainen kostautuu vain itsellesi. Ihme narsisteja kaikki täällä. Onko täällä yhtään normaalia tunne elämältään.
- Anonyymi
On ainakin yksi. Minä olen tunne-elämältäni terve. Muusta terveydestä taas ei voi puhuakaan. Ohita narsistit.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18097003l
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Toivo vaikka kuolemaa siitähän sä nauttisit jos tappaisin itteni
- Anonyymi
Ei tuo sulle ollut. Olet harhainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo sulle ollut. Olet harhainen.
Aivan sama. Toivo vaan. Haluun kuolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama. Toivo vaan. Haluun kuolla.
Toivottavasti et. Sinua tarvitaan täällä. Voimia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et. Sinua tarvitaan täällä. Voimia!
Ei tarvita. Jouluna jos uskaltaisin hirttäytyä niin avot. Ei kiinnosta olla ihmisten sylkykuppina ja naurun kohteena.
- Anonyymi
Kukaan ei toivo kuolemaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvita. Jouluna jos uskaltaisin hirttäytyä niin avot. Ei kiinnosta olla ihmisten sylkykuppina ja naurun kohteena.
Etkö ymmärrä,että ne jotka kohtelee sinua väärin on paljon heikompia kuin sinä.Ei kukaan Terve ihminen toivo kenenkään kuolemaa eikä ilkeile ja kiusaa. voimia sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei toivo kuolemaa .
No ei tietenkään mitä pitempään elää niin sitä pidempään voi kiduttaa. Tylsäähän se olisi jos heti kuolis.
- Anonyymi
Mulla kaikki hyvin kun ei tarvitse tollaisen aran ihmisen kanssa olla tekemisissä olet tosi sulkeutunut tyyppi hyvä kun minut jätit nyt olen helpottunut ja vapautunut eikä yhtään edes ikäväkään ole sinä nyt onnellinen kun et ole minun kanssa tekemisissä
- Anonyymi
Ei kai hän sentään jättänyt, kun ette ilmeisesti alkuunkaan päässeet. Olisit vinkannut hänelle suoraan, niin olisi arkuus melko varmasti kaikonnut. Siis jos kerran tunteita oli. Kyllä kai nekin jotain merkkaa. Toivottavasti ainakin.
Sun toiveet saattaa toteutua,
mutt JUST päinvastoin.
ts. jos et toivo hänelle hyvää,
se saattaakin löytää hänen luokseen toivottamattasi.
Hyvä voittaa aina pahan!- Anonyymi
Ei sinulle tuusbyyn pedari toivo kukaan mitään hyvää. Odotas vaan kun naama ja nimi keikkuu harrastuksineen jokapaikassa
- Anonyymi
Oletko se sama jolla oli hyviä ratkaisuja mielessään?
- Anonyymi
Ei ole ikinä mitään ollutkaan
- Anonyymi
Miksi et toivo? Oletko kateellinen?
Yleensä kai kateelliset ajattelevat noin. - Anonyymi
Tut. mä siitä välitän. Uuh! Oikeesti oon ihan hajalla kun oot tommonen niinku.
- Anonyymi
Miksi se on niin vaikeaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822