mitään hyvää. Vaikeeta se olisi.
Mä en kyllä toivo sulle
20
565
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi tuollainen kostautuu vain itsellesi. Ihme narsisteja kaikki täällä. Onko täällä yhtään normaalia tunne elämältään.
- Anonyymi
On ainakin yksi. Minä olen tunne-elämältäni terve. Muusta terveydestä taas ei voi puhuakaan. Ohita narsistit.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18097003l
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Toivo vaikka kuolemaa siitähän sä nauttisit jos tappaisin itteni
- Anonyymi
Ei tuo sulle ollut. Olet harhainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo sulle ollut. Olet harhainen.
Aivan sama. Toivo vaan. Haluun kuolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama. Toivo vaan. Haluun kuolla.
Toivottavasti et. Sinua tarvitaan täällä. Voimia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et. Sinua tarvitaan täällä. Voimia!
Ei tarvita. Jouluna jos uskaltaisin hirttäytyä niin avot. Ei kiinnosta olla ihmisten sylkykuppina ja naurun kohteena.
- Anonyymi
Kukaan ei toivo kuolemaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvita. Jouluna jos uskaltaisin hirttäytyä niin avot. Ei kiinnosta olla ihmisten sylkykuppina ja naurun kohteena.
Etkö ymmärrä,että ne jotka kohtelee sinua väärin on paljon heikompia kuin sinä.Ei kukaan Terve ihminen toivo kenenkään kuolemaa eikä ilkeile ja kiusaa. voimia sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei toivo kuolemaa .
No ei tietenkään mitä pitempään elää niin sitä pidempään voi kiduttaa. Tylsäähän se olisi jos heti kuolis.
- Anonyymi
Mulla kaikki hyvin kun ei tarvitse tollaisen aran ihmisen kanssa olla tekemisissä olet tosi sulkeutunut tyyppi hyvä kun minut jätit nyt olen helpottunut ja vapautunut eikä yhtään edes ikäväkään ole sinä nyt onnellinen kun et ole minun kanssa tekemisissä
- Anonyymi
Ei kai hän sentään jättänyt, kun ette ilmeisesti alkuunkaan päässeet. Olisit vinkannut hänelle suoraan, niin olisi arkuus melko varmasti kaikonnut. Siis jos kerran tunteita oli. Kyllä kai nekin jotain merkkaa. Toivottavasti ainakin.
Sun toiveet saattaa toteutua,
mutt JUST päinvastoin.
ts. jos et toivo hänelle hyvää,
se saattaakin löytää hänen luokseen toivottamattasi.
Hyvä voittaa aina pahan!- Anonyymi
Ei sinulle tuusbyyn pedari toivo kukaan mitään hyvää. Odotas vaan kun naama ja nimi keikkuu harrastuksineen jokapaikassa
- Anonyymi
Oletko se sama jolla oli hyviä ratkaisuja mielessään?
- Anonyymi
Ei ole ikinä mitään ollutkaan
- Anonyymi
Miksi et toivo? Oletko kateellinen?
Yleensä kai kateelliset ajattelevat noin. - Anonyymi
Tut. mä siitä välitän. Uuh! Oikeesti oon ihan hajalla kun oot tommonen niinku.
- Anonyymi
Miksi se on niin vaikeaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202