Pizza Hut myy HongKongissa käärmepitsaa. Miksi ei Kuopioon tuotaisi myös käärmemuhenosta pitsoihin.
Käärmepitsa
19
773
Vastaukset
- Anonyymi
Emme syö käärmeitä. Syö itse. Kyitä metsästämään mäne.
- Anonyymi
Minä ole syönyt käärmettä paistettuna mutta en Suomessa. Liha on kuin kanan lihaa.

- Anonyymi
On kyllä hyvä pitsa😛
Aivan mahtava🤩 - Anonyymi
Objektiivisuutta on havaittavissa aloituskirjoituksessa ihan siinä.
 - Anonyymi
Pitserioista on pitsoille annettu nimiä, mutta löytyykö mistään pitsaa joka on nimeltään Kuopio?
Mitä Kuopio-pitsaan tulisi täytteitä, muikkujako vai ahvenkukon siivuja ja ananasta? - Anonyymi
Tekisi mieli rapeaa pizzaa
 - Anonyymi
oho-pitsaa
 - Anonyymi
 - Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
 - Anonyymi
Kyllä.
 - Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
 - Anonyymi
ahaa
 - Anonyymi
Uutuus pizzalausntai!
 - Anonyymi
Tilaan nimittäin pitsan. Perhekoon pitsan tai kaksi normaalia ja syön itse kaikki.
 - Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
 - Anonyymi
Tähän on nyt tultu
 - Anonyymi
Taas pizzaperjantai!
 - Anonyymi
Taas pizzaperjantai!
 - Anonyymi
Sunnuntai pitsapäivä

Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245201Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814925"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693379Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072966Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242292Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371728- 991289
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.781270Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74990Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96927