Hei olen 12.v tyttö ja mulla on kihomatoja en uskalla kertoo niistä vanhemmilleni nii miten voisin kertoo?
Miten kerron kihomadoista
6
207
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoita vaikka asiasi lapulle että vanhempasi voivat ostaa lääkkeen vaivaan. Hidastelu vain pahentaa tilannetta. Tai pyydä terkkaria infoamaan huoltajiasi.
- Anonyymi
Kerro heille, että olet jostain saanut niitä matoja. Olen täysin varma, ettei vanhemmat suutu, eihän siihen ole mitään syytä.
( Itse ehkä hermostuisin ennemminkin siitä, jos minulle ei kerrottaisi. ) - Anonyymi
No sanot vaan että sulla on kihomatoja ei siinä sen kummpaa tartte kursailla. Kyllä äitisi tietää että niitä on olemassa ja sillä on varmaan ollut itselläänkin joskus. Pitää kertoa tuollais3t asia että saa lääkkeet joilla madot häviää.
- Anonyymi
ei kaikille tule elämänsä aikana kihomatoja. Itse olen keski-ikäinen mulla ei ole ollut kohomatoja.
- Anonyymi
Kihomadot hoidetaan matolääkkeellä ja hoito uusitaan aina 2 viikon kuluttua. Koko perhe on syytä hoitaa samanaikaisesti, jolloin myös mahdolliset oireettomat madon kantajat hoidetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806572- 1486117
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013936Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232391- 421549
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4221466- 741275
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611086Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes281036