Palstalla vaikuttavat ruikuttajat

Anonyymi-ap

Juttujen sisältö paljastaa alkoholin aiheuttamat tuhot. Ajatteluun , oppimiseen, muistiin ja loogiseen päättelyyn vaikuttavien aivojen osien surkastumat ja liukeneminen. Palstalaisten enemmistö on peruskoulun käyneitä, älykkyydeltään heikkoja joukossaan muutama amislainen käsipari. Veronmaksajat elättävät tätä joutoväkeä, joka haukkuu mamuja vain siksi,että syövät samalta kupilta. Veronmaksajat eivät
siedä ulkomaiden sontaseppoja eikä
kotimaisia sontaseppoja.
Sontasepot kuormittavat julkisen terveydenhoidon vaatien päihdepalveluja ja mt-palveluja He ruikuttavat ahistusta vaikka
näkö ja kuulo pelaa. Heidän sotaveteraani esi-isänsä lopettaisivat pokasahalla moiset perheen häpäisijät.
Nyt juoksette sos.virk. luo vellit housussa, kun joku kertoi totuuden teistä.

17

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt alkoi sattumaan sieluun niin paljon että pitää kohta lähteä ostamaan olutta Lidlistä, pitää vain odottaa että kello lyö 09:00.

      - neljän laudaturin ylioppilas

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­N­­­y­­m­­f­o­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18098273i

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä järkyttyneenä katselen, kun luiskaotsaiset persepenat syytävät sontahomofantasioita vuodesta toiseen afasian ryydyttämin aivoin, höpöttäen Korsakoffin syndrooman otteessa niitä näitä.

      Ja tästä huivista täytyy vielä maksaakin veroeurojen muodossa!

    • Anonyymi

      Tän palstan runkuttajat on pahimpia sonta-Seppoja.

    • Anonyymi

      Kuka täällä oikein ruikuttaa?

    • Anonyymi

      Yltä myöten tulee persereiskoilta "hauskoja" ripuliviestejä, kyllä vähemmästäkin hermostuu! Ei mitään häpyä tai suhteellisuuden tajua, aivan turhaa väkeä kännissä riekkumassa täällä ennen kuin lähtevät jonnekin räkälään raakkumaan siten että harvat keltaiset hampaat vilkkuvat suussa.

      Sian silmät pyörivät syvissä kuopissaan ja iloitellaan betonikuutioiden patjoilla ripulin roiskuessa ja persereiskojen vain villiintyessä kaikkien näyttäessä röhöttäen prolapseaan toisille!!

    • Anonyymi

      Kaikki on prosenttien aiheuttamaa velvollistamista.

    • Anonyymi

      Sontasepot pitävät yhteiskunnan rattaat pyörimässä. Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Kylmis.

      • Anonyymi

        Kylmikselle kanssa hyvää huomenta tai yötä, en tiedä millä aikavyöhykkeellä hän elää.


      • Anonyymi

        Älä jaksa vale-Kylmis. Hae pakkomielteeseesi jo ammatti apua. Olet henkisesti todella sairas.


    • Anonyymi

      Kylmiksen kaltaiset suurmiehet herättävät suuria tunteita. Osa nälvii ja väheksyy, osa jopa esittää kylmistä itse haaveillen, millaista olisi olla kirjallinen nero, osa majoittuu päiviksi kylmiksen vessanpönttöön jotta saisi hänen perzeestään valokuvan.

      En tiedä, pitäisikö minun olla otettu koska minuakin on alettu viime aikoina esittämään tällä palstalla. Toisaalta olen imarreltu, toisaalta toivon fanikuntani ymmärtävän, että en ole yhdenkään mamukriittisen viestin todellinen kirjoittaja, sillä olen erittäin humaani maailmankansalainen, kosmopoliittani suorastaan. Ylioppiluuden lisäksi, tietysti.

      Asd

    • Anonyymi

      Sontaseppo saa tukia vähintään 20000€/a. 20 vuodessa
      ennen kuolemaansa yli 400000€. Lisäksi sairasnhoitokulut. Sosiaali-ja päihdehuollon kulut samoin poliisin kulut.
      Putkayöt, rikokset ja velat. Samoin tuhotut perheet erityisesti lapset. Myllynkivi hoito yhteisön suorittamana kirkkoveneellä papin siunauksella veden hellään huomaan mahdollistaisi veronmaksajien hammashoidon ja erikoisairaanhoidon.

      • Anonyymi

        En ole tehnyt rikoksia.
        En ole ollut koskaan putkassa.
        En ole koskaan saannut naista.
        En ole koskaan saannut miestä.
        Ei ole perhettä.
        En soittele 112.

        Olin töissä 20 vuotta ennen kuin minusta tuli yhteiskunnan elätti (sontaseppo), eli ehdin maksamaan verojakin jonkin verran.


    • Anonyymi

      Sontisten peräaukot voisi ommella kiinni niin lakkaavat saastuttamasta yhteistä planeettamme. HiilijalanJälki pienenee merkittävästi. Ekoteko.

      Myllyhoidosta sitten tsnhutansseja esittämään turisteille, elättäköän itsensä syksyllä pääsee punajuuren nostohommiin.

      Navettahommiin ei uskalla päästää.

      • Anonyymi

        1. Käpy suoleen siten, että estää sontimisen.
        2.Käpy suoleen siten, että tunkeutuminen liian kivuliasta.
        Mikäli ei estä peräsuolen poisto ja avanne.
        Myös koivuhalolla napautus saunan takana
        tepsii.
        Kylmiksen peräpää betonisoitiin vuosia sitten.
        Nysä tulee aina leikata.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe