Hectorin tuotanto koostuu enemmän hänen omista sävellyksistään

Anonyymi-ap

Jos ei tiedä tätä niin voi etsiä tietoa googlettamalla. Joku väitti kerran youtubessa minulle että suurin osa hänen tuotannon biiseistä on covereita, mutta hän oli väärässä. Mä nimittäin hänelle lähetin viestin eri lähteistä joissa selvisi se, että hän oli väärässä. En vain muista nyt paljonko hänellä on omia sävellyksiä ja paljonko covereita. Voisko joku kertoa? On mulla kai joku haju että yli puolet hänen tuotannossa on hänen omia sävellyksiä. En ole tosin 100% varma.

Kyllä mä ihan oman laskutoimituksen tein siitä eli laskin kaikki hänen omat sävellykset ja hänen coverit niin se kertoi sen faktan että omia sävellyksiä on enemmän kuin covereita hänen tuotannossa.

Hectorin omia sävellyksiä ovat esim kappaleet norsunluutorni, trullilaulu. meiran laulu, juodaan viinaa, eurooppa, woyzech, mulla ei oo rahaa, nostalgia 1&2, mystalgia, hannikaisen baari, fly back home, at your door, lay me down, mandoliinimies, lumi teki enkelin eteiseen, ake,make, pera ja mä, sarjakuvarock, valtiaat, kaikki pääsee taivaaseen, jos sä tahdot niin, nuku idiootti, olen hautausmaa(vaikka siinä kuuluu paljon hänen vaikuttajat niin kappale on hänen oma sävellys), asfalttiprinssi jne jne.

7

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

paljonko hectorilla on kaikkiaan biisejä hänen tuotannossa?? Veikkasin äkkiä että oisko noin 200 kappaletta hänen tuotannossa niin tosta pystyy heleposti laskeen että omia sävellyksiä on aika paljon siis enemmän kuin käännöksiä. Voisin toki itsekin googlettaa.

Kun on kyse hectorin tuotannosta niin on kyse tietenkin ainoastaan vain hectorin tuotannosta enkä lähde ainakaan itse niputtamaan samaan hänen cumuluksen tuotannon biisejä. Jos siis puhutaan ainoastaan vain hectorin soolotuotannosta ........
        ............

Kiitos linkistä. Iso kiitos. Vielä jos jaksaisit lähettää hänen koko tuotannon ihan kaikki kappaleet että alko kiinnostaa nyt ns nippelitieto että paljonkohan kaikkiaan hänen tuotannossa biisejä, siis kaikki omat hectorin kappaleet ja coverit yhteenlaskettuna hmm??

Oon toki itsekin joskus tutkinut näitä eli etsinyt tietoa(luotettavista lähteistä) mutta en tiedä jaksanko alkaa nyt googlettaa. On hieman kiire niin en ehkä ehdi tutkia ny.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

paljonko hectorilla on kaikkiaan biisejä hänen tuotannossa?? Veikkasin äkkiä että oisko noin 200 kappaletta hänen tuotannossa niin tosta pystyy heleposti laskeen että omia sävellyksiä on aika paljon siis enemmän kuin käännöksiä. Voisin toki itsekin googlettaa.

Kun on kyse hectorin tuotannosta niin on kyse tietenkin ainoastaan vain hectorin tuotannosta enkä lähde ainakaan itse niputtamaan samaan hänen cumuluksen tuotannon biisejä. Jos siis puhutaan ainoastaan vain hectorin soolotuotannosta ........
        ............

Kiitos linkistä. Iso kiitos. Vielä jos jaksaisit lähettää hänen koko tuotannon ihan kaikki kappaleet että alko kiinnostaa nyt ns nippelitieto että paljonkohan kaikkiaan hänen tuotannossa biisejä, siis kaikki omat hectorin kappaleet ja coverit yhteenlaskettuna hmm??

Oon toki itsekin joskus tutkinut näitä eli etsinyt tietoa(luotettavista lähteistä) mutta en tiedä jaksanko alkaa nyt googlettaa. On hieman kiire niin en ehkä ehdi tutkia ny.

Aloita tästä....

https://www.discogs.com/artist/374117-Hector-6

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloita tästä....

https://www.discogs.com/artist/374117-Hector-6

Esim toi ruusuportti(dan Anderssonin lauluja) on käsittääkseni siis kokonaan covereita sisältävä studiolevy eli siis käsittääkseni dan anderssonin lauluja hectori tulkitsee tuolla levyllä.

Kadonneet lapset levy on jääny jotenki minulla paitsioon mut onhan siellä hyviä biisejä kuten hectorin sävellys tuulisina öinä(kiitettävän paljon soitettu eri radiokanavilla) ja coverit käenpoika ja kissojen yö sekä ei mittään(työttömän arkiveisu) joista viimeksimainittu työttömän arkiveisu ei mittään on merkitty traditionaaliseksi lauluksi eli kappaleen säveltäjästä ei ole tietoa. Vai onko sulla tieto kuka säveltänyt sen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim toi ruusuportti(dan Anderssonin lauluja) on käsittääkseni siis kokonaan covereita sisältävä studiolevy eli siis käsittääkseni dan anderssonin lauluja hectori tulkitsee tuolla levyllä.

Kadonneet lapset levy on jääny jotenki minulla paitsioon mut onhan siellä hyviä biisejä kuten hectorin sävellys tuulisina öinä(kiitettävän paljon soitettu eri radiokanavilla) ja coverit käenpoika ja kissojen yö sekä ei mittään(työttömän arkiveisu) joista viimeksimainittu työttömän arkiveisu ei mittään on merkitty traditionaaliseksi lauluksi eli kappaleen säveltäjästä ei ole tietoa. Vai onko sulla tieto kuka säveltänyt sen?

Trad. tekijänoikeudellisesti vapaa teos, jonka tekijää ei tunneta, esim. kansanlaulu tai kansansävelmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

''Ei mittään''

Hector on kertonut löytäneensä biisin tästä......

https://www.youtube.com/watch?v=4HmJX11_AQE

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe