Hectorin tuotanto koostuu enemmän hänen omista sävellyksistään

Anonyymi-ap

Jos ei tiedä tätä niin voi etsiä tietoa googlettamalla. Joku väitti kerran youtubessa minulle että suurin osa hänen tuotannon biiseistä on covereita, mutta hän oli väärässä. Mä nimittäin hänelle lähetin viestin eri lähteistä joissa selvisi se, että hän oli väärässä. En vain muista nyt paljonko hänellä on omia sävellyksiä ja paljonko covereita. Voisko joku kertoa? On mulla kai joku haju että yli puolet hänen tuotannossa on hänen omia sävellyksiä. En ole tosin 100% varma.

Kyllä mä ihan oman laskutoimituksen tein siitä eli laskin kaikki hänen omat sävellykset ja hänen coverit niin se kertoi sen faktan että omia sävellyksiä on enemmän kuin covereita hänen tuotannossa.

Hectorin omia sävellyksiä ovat esim kappaleet norsunluutorni, trullilaulu. meiran laulu, juodaan viinaa, eurooppa, woyzech, mulla ei oo rahaa, nostalgia 1&2, mystalgia, hannikaisen baari, fly back home, at your door, lay me down, mandoliinimies, lumi teki enkelin eteiseen, ake,make, pera ja mä, sarjakuvarock, valtiaat, kaikki pääsee taivaaseen, jos sä tahdot niin, nuku idiootti, olen hautausmaa(vaikka siinä kuuluu paljon hänen vaikuttajat niin kappale on hänen oma sävellys), asfalttiprinssi jne jne.

7

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

paljonko hectorilla on kaikkiaan biisejä hänen tuotannossa?? Veikkasin äkkiä että oisko noin 200 kappaletta hänen tuotannossa niin tosta pystyy heleposti laskeen että omia sävellyksiä on aika paljon siis enemmän kuin käännöksiä. Voisin toki itsekin googlettaa.

Kun on kyse hectorin tuotannosta niin on kyse tietenkin ainoastaan vain hectorin tuotannosta enkä lähde ainakaan itse niputtamaan samaan hänen cumuluksen tuotannon biisejä. Jos siis puhutaan ainoastaan vain hectorin soolotuotannosta ........
        ............

Kiitos linkistä. Iso kiitos. Vielä jos jaksaisit lähettää hänen koko tuotannon ihan kaikki kappaleet että alko kiinnostaa nyt ns nippelitieto että paljonkohan kaikkiaan hänen tuotannossa biisejä, siis kaikki omat hectorin kappaleet ja coverit yhteenlaskettuna hmm??

Oon toki itsekin joskus tutkinut näitä eli etsinyt tietoa(luotettavista lähteistä) mutta en tiedä jaksanko alkaa nyt googlettaa. On hieman kiire niin en ehkä ehdi tutkia ny.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

paljonko hectorilla on kaikkiaan biisejä hänen tuotannossa?? Veikkasin äkkiä että oisko noin 200 kappaletta hänen tuotannossa niin tosta pystyy heleposti laskeen että omia sävellyksiä on aika paljon siis enemmän kuin käännöksiä. Voisin toki itsekin googlettaa.

Kun on kyse hectorin tuotannosta niin on kyse tietenkin ainoastaan vain hectorin tuotannosta enkä lähde ainakaan itse niputtamaan samaan hänen cumuluksen tuotannon biisejä. Jos siis puhutaan ainoastaan vain hectorin soolotuotannosta ........
        ............

Kiitos linkistä. Iso kiitos. Vielä jos jaksaisit lähettää hänen koko tuotannon ihan kaikki kappaleet että alko kiinnostaa nyt ns nippelitieto että paljonkohan kaikkiaan hänen tuotannossa biisejä, siis kaikki omat hectorin kappaleet ja coverit yhteenlaskettuna hmm??

Oon toki itsekin joskus tutkinut näitä eli etsinyt tietoa(luotettavista lähteistä) mutta en tiedä jaksanko alkaa nyt googlettaa. On hieman kiire niin en ehkä ehdi tutkia ny.

Aloita tästä....

https://www.discogs.com/artist/374117-Hector-6

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloita tästä....

https://www.discogs.com/artist/374117-Hector-6

Esim toi ruusuportti(dan Anderssonin lauluja) on käsittääkseni siis kokonaan covereita sisältävä studiolevy eli siis käsittääkseni dan anderssonin lauluja hectori tulkitsee tuolla levyllä.

Kadonneet lapset levy on jääny jotenki minulla paitsioon mut onhan siellä hyviä biisejä kuten hectorin sävellys tuulisina öinä(kiitettävän paljon soitettu eri radiokanavilla) ja coverit käenpoika ja kissojen yö sekä ei mittään(työttömän arkiveisu) joista viimeksimainittu työttömän arkiveisu ei mittään on merkitty traditionaaliseksi lauluksi eli kappaleen säveltäjästä ei ole tietoa. Vai onko sulla tieto kuka säveltänyt sen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim toi ruusuportti(dan Anderssonin lauluja) on käsittääkseni siis kokonaan covereita sisältävä studiolevy eli siis käsittääkseni dan anderssonin lauluja hectori tulkitsee tuolla levyllä.

Kadonneet lapset levy on jääny jotenki minulla paitsioon mut onhan siellä hyviä biisejä kuten hectorin sävellys tuulisina öinä(kiitettävän paljon soitettu eri radiokanavilla) ja coverit käenpoika ja kissojen yö sekä ei mittään(työttömän arkiveisu) joista viimeksimainittu työttömän arkiveisu ei mittään on merkitty traditionaaliseksi lauluksi eli kappaleen säveltäjästä ei ole tietoa. Vai onko sulla tieto kuka säveltänyt sen?

Trad. tekijänoikeudellisesti vapaa teos, jonka tekijää ei tunneta, esim. kansanlaulu tai kansansävelmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

''Ei mittään''

Hector on kertonut löytäneensä biisin tästä......

https://www.youtube.com/watch?v=4HmJX11_AQE

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1655
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1432
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      83
      1268
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1153
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1038
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      999
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      806
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      743
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      708
    Aihe