Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hectorin tuotanto koostuu enemmän hänen omista sävellyksistään

Anonyymi-ap

Jos ei tiedä tätä niin voi etsiä tietoa googlettamalla. Joku väitti kerran youtubessa minulle että suurin osa hänen tuotannon biiseistä on covereita, mutta hän oli väärässä. Mä nimittäin hänelle lähetin viestin eri lähteistä joissa selvisi se, että hän oli väärässä. En vain muista nyt paljonko hänellä on omia sävellyksiä ja paljonko covereita. Voisko joku kertoa? On mulla kai joku haju että yli puolet hänen tuotannossa on hänen omia sävellyksiä. En ole tosin 100% varma.

Kyllä mä ihan oman laskutoimituksen tein siitä eli laskin kaikki hänen omat sävellykset ja hänen coverit niin se kertoi sen faktan että omia sävellyksiä on enemmän kuin covereita hänen tuotannossa.

Hectorin omia sävellyksiä ovat esim kappaleet norsunluutorni, trullilaulu. meiran laulu, juodaan viinaa, eurooppa, woyzech, mulla ei oo rahaa, nostalgia 1&2, mystalgia, hannikaisen baari, fly back home, at your door, lay me down, mandoliinimies, lumi teki enkelin eteiseen, ake,make, pera ja mä, sarjakuvarock, valtiaat, kaikki pääsee taivaaseen, jos sä tahdot niin, nuku idiootti, olen hautausmaa(vaikka siinä kuuluu paljon hänen vaikuttajat niin kappale on hänen oma sävellys), asfalttiprinssi jne jne.

7

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        paljonko hectorilla on kaikkiaan biisejä hänen tuotannossa?? Veikkasin äkkiä että oisko noin 200 kappaletta hänen tuotannossa niin tosta pystyy heleposti laskeen että omia sävellyksiä on aika paljon siis enemmän kuin käännöksiä. Voisin toki itsekin googlettaa.

        Kun on kyse hectorin tuotannosta niin on kyse tietenkin ainoastaan vain hectorin tuotannosta enkä lähde ainakaan itse niputtamaan samaan hänen cumuluksen tuotannon biisejä. Jos siis puhutaan ainoastaan vain hectorin soolotuotannosta ........
        ............

        Kiitos linkistä. Iso kiitos. Vielä jos jaksaisit lähettää hänen koko tuotannon ihan kaikki kappaleet että alko kiinnostaa nyt ns nippelitieto että paljonkohan kaikkiaan hänen tuotannossa biisejä, siis kaikki omat hectorin kappaleet ja coverit yhteenlaskettuna hmm??

        Oon toki itsekin joskus tutkinut näitä eli etsinyt tietoa(luotettavista lähteistä) mutta en tiedä jaksanko alkaa nyt googlettaa. On hieman kiire niin en ehkä ehdi tutkia ny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paljonko hectorilla on kaikkiaan biisejä hänen tuotannossa?? Veikkasin äkkiä että oisko noin 200 kappaletta hänen tuotannossa niin tosta pystyy heleposti laskeen että omia sävellyksiä on aika paljon siis enemmän kuin käännöksiä. Voisin toki itsekin googlettaa.

        Kun on kyse hectorin tuotannosta niin on kyse tietenkin ainoastaan vain hectorin tuotannosta enkä lähde ainakaan itse niputtamaan samaan hänen cumuluksen tuotannon biisejä. Jos siis puhutaan ainoastaan vain hectorin soolotuotannosta ........
        ............

        Kiitos linkistä. Iso kiitos. Vielä jos jaksaisit lähettää hänen koko tuotannon ihan kaikki kappaleet että alko kiinnostaa nyt ns nippelitieto että paljonkohan kaikkiaan hänen tuotannossa biisejä, siis kaikki omat hectorin kappaleet ja coverit yhteenlaskettuna hmm??

        Oon toki itsekin joskus tutkinut näitä eli etsinyt tietoa(luotettavista lähteistä) mutta en tiedä jaksanko alkaa nyt googlettaa. On hieman kiire niin en ehkä ehdi tutkia ny.

        Aloita tästä....

        https://www.discogs.com/artist/374117-Hector-6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloita tästä....

        https://www.discogs.com/artist/374117-Hector-6

        Esim toi ruusuportti(dan Anderssonin lauluja) on käsittääkseni siis kokonaan covereita sisältävä studiolevy eli siis käsittääkseni dan anderssonin lauluja hectori tulkitsee tuolla levyllä.

        Kadonneet lapset levy on jääny jotenki minulla paitsioon mut onhan siellä hyviä biisejä kuten hectorin sävellys tuulisina öinä(kiitettävän paljon soitettu eri radiokanavilla) ja coverit käenpoika ja kissojen yö sekä ei mittään(työttömän arkiveisu) joista viimeksimainittu työttömän arkiveisu ei mittään on merkitty traditionaaliseksi lauluksi eli kappaleen säveltäjästä ei ole tietoa. Vai onko sulla tieto kuka säveltänyt sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim toi ruusuportti(dan Anderssonin lauluja) on käsittääkseni siis kokonaan covereita sisältävä studiolevy eli siis käsittääkseni dan anderssonin lauluja hectori tulkitsee tuolla levyllä.

        Kadonneet lapset levy on jääny jotenki minulla paitsioon mut onhan siellä hyviä biisejä kuten hectorin sävellys tuulisina öinä(kiitettävän paljon soitettu eri radiokanavilla) ja coverit käenpoika ja kissojen yö sekä ei mittään(työttömän arkiveisu) joista viimeksimainittu työttömän arkiveisu ei mittään on merkitty traditionaaliseksi lauluksi eli kappaleen säveltäjästä ei ole tietoa. Vai onko sulla tieto kuka säveltänyt sen?

        Trad. tekijänoikeudellisesti vapaa teos, jonka tekijää ei tunneta, esim. kansanlaulu tai kansansävelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim toi ruusuportti(dan Anderssonin lauluja) on käsittääkseni siis kokonaan covereita sisältävä studiolevy eli siis käsittääkseni dan anderssonin lauluja hectori tulkitsee tuolla levyllä.

        Kadonneet lapset levy on jääny jotenki minulla paitsioon mut onhan siellä hyviä biisejä kuten hectorin sävellys tuulisina öinä(kiitettävän paljon soitettu eri radiokanavilla) ja coverit käenpoika ja kissojen yö sekä ei mittään(työttömän arkiveisu) joista viimeksimainittu työttömän arkiveisu ei mittään on merkitty traditionaaliseksi lauluksi eli kappaleen säveltäjästä ei ole tietoa. Vai onko sulla tieto kuka säveltänyt sen?

        ''Ei mittään''

        Hector on kertonut löytäneensä biisin tästä......

        https://www.youtube.com/watch?v=4HmJX11_AQE


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe