Video kyllä aukeaa, mutta siihen tulee play-nappi, josta painamalla video etenee vain ruudullisen. Aikaisemmin toimi. Firefoxilla Youtube toimii edelleen.
Mikähän Braveen on oikein mennyt?
Brave lopetti Youtuben toistamisen
9
244
Vastaukset
- Anonyymi
Antaisit sen koneen jollekkin sinä et sillä mitään tee. Tietokoneet ja vastaavat laitteet on tarkoitettu normaalin älyn omaaville. Jos et ole holhouksen alainen sinun ainakin pitäisi olla, ei tuolla älyllä yksin toimeen voi tulla.
- Anonyymi
Vapunen osaa asentaa Thunderbirdiin edes sähköpostitiliä.
- Anonyymi
Marginaali ja epästandardi selain. Se on syynä..
- Anonyymi
Niin, Microsoft ei saa edes itse tehtyä selaimen moottoria.
- Anonyymi
Arc 0.85– Blisk 20.0– Brave 1.47– Chrome 109– Firefox 109– Microsoft Edge 109– Opera 95– Vivaldi 5.7– Yandex 23.1– Safari 17
Ovat samaa epästandardia.
- Anonyymi
Asenna Edge. Sillä toimii kaikki, koska Microsoftilla ohjelmistoa kehittävät ammatiilaiset.
- Anonyymi
Titanicin tekivät myös ammattilaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Titanicin tekivät myös ammattilaiset.
Ja sitä ohjasi sen ajan linukskäyttäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079093
- 936890
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345641Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665333- 553581
- 503405
- 513192
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563059- 562972