Olen ollut yläasteen alusta asti ihastunut yhteen poikaan (olen nyt siis lukion ekalla) ja hain jopa samaan lukioon kuin hän, koska luulin, että välillämme oli jotain. No eipä ollut, hän oli löytänyt jo uuden. Mikä kusipää. Ja olen edelleen toivottaman ihastunut häneen, vaikka minulla ei ole mitään mahdollisuuksia häneen. Kaiken kukkuraksi tänään koulun jälkeen nolasin itseni totaalisesti, kun olin oppilaskunnan tiloissa odottamassa kaveriani. Siellä oli kuulkaas poijjaat pelaamas pokeria, mukaanlukien ihastukseni, ja minä pyörittelin kynää huoneen kulmalla tylsistyneenä. Noh, se tussi alkoi sitten vuotaa sitä pirun mustetta mun kädelle, ja menin pesemään sitä oppilaskunnan keittiötilaan, josta on suora näkö ja kuuloyhteys äijien pokeripöytään. Yritin ottaa käsisaippuaa, mutta se hemmetin tuubi struuttas sen kaiken nesteen mun SILMÄÄN, ja se ei ees ollu saippuaa vaan käsidesiä. Sit mä jotakin siinä karjasin, et mitä helvettiä tääki nyt on, miks teillä on käsidesiä keittiössä ja pyörin vaivaantuneena . Kaikki varmasti kuuli, mutta kukaan ei reagoinu mitenkää. Helvetin noloa. Menin sitte lähimpään vessaan peseen mun desinfioitua pärstää ja lähin himaan. Kaiken lisäksi se mun kaveri on semmonen tosi omalaatunen, suosittu ja mua kohtaan tosi kontrolloiva tyyppi ja olin siitä joskus aikoja sitten valittanu sille mun ihastukselle. Mä lupasin hankkiutua siitä mun kaverista eroon, mutta en sitte tehny niin, koska se kuitenki oli mun ainoo semmone hyvä kaveri, vaikka onki todella raskasta seuraa usein. No joka tapauksessa, helvetin noloa. En varmaa kehtaa mennä kouluun. Tietääkö kukaan muuten miten lukiota pystyy vaihataan? Tai miten voi kauvautua maan alle huomaamattomasti?
Olen täysi luuseri
Anonyymi-ap
0
199
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176