Onko kokemuksia, koiran yskimisestä...johtuuko jostain sydänviasta. Päällisin puolin koira näyttää terveeltä,mutta yskii aika paljon,myös yöllä. Yleensä yskiminen kestää 5-10 kertaa ja päättyy yäk-reaktioon,sitten koira on ihan normaalin oloinen.
T: Elmin huoltaja
koira yskii,pärskii
3
946
Vastaukset
- kuule
olla sydämessä,on sen verran vanha jo.
Mulla yskii tuo vanhus aina kun nestettä liikaa kehossa,munuaiset niin huonot jo,että välillä ei neste poistu.
Yksi yksinkertainen kysymys kumminkin:Koska oot viimmeksi madottanut ja millä?
Jos koiralla on matoja saattaa oireilla yskimällä.
Paras matokuuri on silloin Drontal Comp,eikä tää oo mainos vaan mulle on el.lääkäri sitä suositellut.
Toivotaan nyt että ei sun koiralla oo mitään pahempaa. - anittas
Läähättääkö koirasi myös paljon,esim.yöllä ja onko levoton?Meitin kohta 14 vee seropikultimus alkoi tässä yskähdellä ja kakoa,sekä läähättää ja oli levoton,varsinkin yöllä.Mekin meinattiin että sydän vaivaa ja vietiin eläinlääkärille.No sydän oli ok eikä sen kummempaa ilmenny mutta sanottiin että joskus vanhalla kipu saattaa ilmetä mm.läähätyksenä.Tuohon yskimiseen sai sitten antibioottikuurin(suuhun ei päässyt katsomaan onko siellä mitään)mutta epäili jonkinlaista tulehdusta.Saatiin vielä kipulääkettä ja reseptin hakea lisää.Nyt täytyy sanoa että on kuin toinen koira,rauhoittui ja yskä loppu siihen.Minun neuvo on että käytä lekurilla(ellet ole jo sitä tehnyt),näin ne vaivat selviää.
- näin:/
Meidän pentu yski kuten 8 muutakin koiraa koirapuistossa ja syynä oli sitten kennelyskä joka antibioottikuurilla pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796