Kiusaa?
Minkälainen ihminen
83
1236
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kyssäri.
- Anonyymi
Kusipäät kiusaa. Jätä omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Minusta sinä vaikutat yhden sortin kiusaajalta kun haet jotain valtapositiota fiilistelemällä että sulla on joku hyysättävä ressukka joka ei pärjää illan opastustasi. Vähän on predaattorimaista olettelua, ehkä suuntaat sinne mihin koet rahkeisen riittävän sen sijaan että fantasioit jonkun jonnekin maan rakoon, että kykenet
- Anonyymi
Mua vainoo pari tyyppiä ja ne heittelee tänne kaikkee sontaa varmaan yhteistuumin ja koko kylän poppoon mua vastaan
- Anonyymi
Yrittää saaha muutkin mua vastaan
- Anonyymi
Kuolisit sitten pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolisit sitten pois.
Komppaan tätä! 🙋♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan tätä! 🙋♀️
Narsku komppaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolisit sitten pois.
En aio tappaa itteeni S ja H toimien takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolisit sitten pois.
Parhaillaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolisit sitten pois.
Sinä taidat kojootti tehdä sen itse itsellesi joku päivä. Sivusta intuitiolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsku komppaa
Itseään luultavasti, kaiken piti olla niin suunniteltua ja helppoa -voi kyynel
- Anonyymi
Kiusatussa on yleensä vika. Näin on monessa paikassa mainittu.
- Anonyymi
Totta. Kiusatun täytyy antaa anteeksi ja unohtaa.
- Anonyymi
Narsku puolustelee ja vähättelee
- Anonyymi
Tyhmät ihmiset uskoo. Jos valheellinen ihminen on tarpeeksi vakuuttava. Huolestuttava ja vastenmielinen piirre ihmisissä
- Anonyymi
Kiusaajassapa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmät ihmiset uskoo. Jos valheellinen ihminen on tarpeeksi vakuuttava. Huolestuttava ja vastenmielinen piirre ihmisissä
Se on hieno saavutus jos saa jonkun kivenpyörittäjien kylän kyräilemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hieno saavutus jos saa jonkun kivenpyörittäjien kylän kyräilemään
Olet sitä mieltä ettei valehtelija voi kyetä enempään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Kiusatun täytyy antaa anteeksi ja unohtaa.
Ei täydy antaa anteeksi teille, teidän törkeitä tekoja.
Ajatelkaa, miltä tuntuisi jos teille tehtäisiin sama? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sitä mieltä ettei valehtelija voi kyetä enempään?
Kyllä, siihen tussahtaa jossain vaiheessa, valheilla ei mennä esim oikeuteen asti, se on vain utopia mikä auttaa jaksamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, siihen tussahtaa jossain vaiheessa, valheilla ei mennä esim oikeuteen asti, se on vain utopia mikä auttaa jaksamaan
Ps paljastit suoraan ettet edes itse usko asiaasi, ilmeisesti muiden tulee kuitenkin uskoa katkeraan loppuun asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsku puolustelee ja vähättelee
Ja vetää jonkun surrealistisen ”monessa paikassa todettu”-kortin, siis hetkine
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Etkö osaa ”edes” kiusata sitten vai mikä aloituksessa närästää? Sivusta
- Anonyymi
Sellainen, joka purkaa pahaa oloaan itseään heikompaan. Täytyy olla jotain vikaa omassa elämässä ja saa jotain tyydytystä, kun kiusaa helppoa kohdetta, kai kiusaajalle tulee tunne vallasta, kun saa toisen pelkäämään itseään. Ei kukaan normaali kiusaa muita, ei ole tarvetta sellaiseen.
- Anonyymi
Hienosti naamioitu tuo teksti, kiusatun alentamista. Taidatpa juurikin olla tuollainen kiusaaja.
- Anonyymi
Itse koulukiusattuna olleena, tiedän miltä tuntuu, kun kiusataan. Aikuisiällä tullut tarve mennä sellaisen puolelle, jota kohdellaan huonosti jossain työpaikassa, en ole jättänyt pärjäämään yksin vaan pidän hänen puoliaan, kai siks, kun mut jätettiin pärjäämään yksin koulukiusaajia vastaan, kukaan ei auttanut.
- Anonyymi
Tai toisella on jotai sellazta, mitä itsellä ei ole esim on aito kaunis, haluis toisen aviomiehen, työt yms. Sairas ihminen! Psyykkisesti!
- Anonyymi
Eikä tarvi aina olla heikom, vaan fiksumpi ja viisaampi! Kiusaaminen valehtelijoiden ja kateellisten puuhaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tarvi aina olla heikom, vaan fiksumpi ja viisaampi! Kiusaaminen valehtelijoiden ja kateellisten puuhaa!
Kyllä kyllä, mikään väittämä ei ole heille liian paksu siihen pitää vain suggestoida itse itsensä uskomaan ensin
- Anonyymi
Sellainen joka voi niin tehdä.
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Kun saa kunnolla turpaan, niin voi ehkä jotakin ottaa opiksi.
- Anonyymi
Nyt sä olet väärällä tiellä. Kohtelemassa väärin väärää ihmistä.
- Anonyymi
Väkivalta ei ole koskaan ratkaisu, mutta toisaalta kaikki liha tottelee kipua ja se kampanjointi ym älämölö ei tuntuis ehkä enää niin relevantilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkivalta ei ole koskaan ratkaisu, mutta toisaalta kaikki liha tottelee kipua ja se kampanjointi ym älämölö ei tuntuis ehkä enää niin relevantilta
Pakkoajatukset voi hyvinkin kirkastua, ehkä se ei koskaan ole ollutkaan näin. Radikaalin pragmaattista ajattelua
- Anonyymi
Toisen eristäminen kaikesta on ainakin pahimpia kiusaamismenetelmiä.
- Anonyymi
Niin on tehty mulle jo vuosia ja tällä palstalla lukee aika ajoin kaikkee pskaa pelkurimaista touhua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on tehty mulle jo vuosia ja tällä palstalla lukee aika ajoin kaikkee pskaa pelkurimaista touhua
Ehkä oot sen ansainnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas narskulta käänteispsykologiaa! Mene sinne venäjän Karjalaan ja ole kiltisti, muuten voit joutua sotaan, älä paljasta olevasi mieheke!
- Anonyymi
Sähän sen osaat paha ihmisolio! Kyllä siullekki keinot löytyy jos et lopeta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas narskulta käänteispsykologiaa! Mene sinne venäjän Karjalaan ja ole kiltisti, muuten voit joutua sotaan, älä paljasta olevasi mieheke!
Mee ite. Tommosia ei siellä kauan kattota!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä oot sen ansainnut.
Sinä olet SS ansainnut kaiken sen pahan bäkkiin mihin olet satsannut vuosia jo
- Anonyymi
Sellainen jolla on suhteita joka puolellE
- Anonyymi
Jostain syystä kommentti poistui. Kiusaajalla on paha olla. Ns.Alemmuuskompeksi jota yrittää muita lyttäämällä nostattaa. Kiusaajakin on jonkin uhri mistä moinen käytös kumpuaa. Se ei kuitenkaan oikeuta kiusaamiseen.pahalla saa aikaan ainoastaan pahaa. Jos ei onnistu sitä postaamaan toiseen niin ainakin bumerangina omaan itseensä. Kiusaaja on loppujenlopuksi oman kiusaamistensa lopullinen uhri. 💩
- Anonyymi
Näi o!
- Anonyymi
Noh, juoru-ukkoja ja juoruakkoja voi tarkastella ja syväluodata monessa domainissa ja ulottuvuudessa. Jos todellinen syy ja motiivi ei löydy 15s kohdalla, teet sen väärin.
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu on isäntää ja renkiä joka lähtöön messissä katkeruuttaan kun ovat jääneet kerran asemalle
- Anonyymi
Mua kiusasi aikoinaan vanhempi nainen. Korkeasti koulutettu, hyvä tuloinen , perheellinen äiti ja mummo.
- Anonyymi
Oma perheesi kiusasi sua ja keksit muiden alentamiseen juttujasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma perheesi kiusasi sua ja keksit muiden alentamiseen juttujasi.
Osuiko tämä kuvaus jotenkin liian lähelle sinun toimintatapojasu kun vastasit noin falskisti ja dramaattisesti? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuiko tämä kuvaus jotenkin liian lähelle sinun toimintatapojasu kun vastasit noin falskisti ja dramaattisesti? Sivusta
Ei todellakaan toimintatapa on ole tuollaista.
Ei koskaan ole ollutkaan - Anonyymi
Yksi kymmenestä käskystä.
Älä lausu väärää sanaa lähimmäisestäsi.
( Lähimmäinen on toinen ihminen ). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan toimintatapa on ole tuollaista.
Ei koskaan ole ollutkaanJust just, harmi jos koet, että juuri täällä joudut sitä todistelemaan ja kirjoittelemaan anonyymeille jotain omituista diagnostiikkaa ja kirjoittelet alentamisesta, alentaja alentaa itse itsensä loppujen lopuksi, sellainen katharsis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kymmenestä käskystä.
Älä lausu väärää sanaa lähimmäisestäsi.
( Lähimmäinen on toinen ihminen ).Sepä se, älä lausu väärää sanaa lähimmäisestäsi, mitä korkeammilla katoksilla sen teet sen korkeampi ja kivuliaampi pudotus maan pinnalle. Älä myöskään tehtaile perättömiä ilmoituksia tai saatat saada haasteen jos pommitus alkaa ylittää institutionaalisen häirinnän ja makaaberin joystickkeilyn rajat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just just, harmi jos koet, että juuri täällä joudut sitä todistelemaan ja kirjoittelemaan anonyymeille jotain omituista diagnostiikkaa ja kirjoittelet alentamisesta, alentaja alentaa itse itsensä loppujen lopuksi, sellainen katharsis
Harvinaista, että täällä jotain kirjoittaa. Kaikkea paskaa ei silti suvaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se, älä lausu väärää sanaa lähimmäisestäsi, mitä korkeammilla katoksilla sen teet sen korkeampi ja kivuliaampi pudotus maan pinnalle. Älä myöskään tehtaile perättömiä ilmoituksia tai saatat saada haasteen jos pommitus alkaa ylittää institutionaalisen häirinnän ja makaaberin joystickkeilyn rajat
Älä luulottelee siellä.
Hyvä jos joku taho tekee tutkinnan.
Selviää monta asiaa ja on jo selvinnyt.
Totuutta kenties väistellään, koska luulo ei ollutkaan tiedon väärti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä luulottelee siellä.
Hyvä jos joku taho tekee tutkinnan.
Selviää monta asiaa ja on jo selvinnyt.
Totuutta kenties väistellään, koska luulo ei ollutkaan tiedon väärti.Sulla on siis fantasia, että sinun sekavat koosteet on ikäänkuin tutkinnassa? Etkö ole muka saanut mitä kohteliasta vastausta, että tutkimme murhat sun muut tässä ensin. Se ei tarkoita, että sinun humpuukiasiat olisi jonossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on siis fantasia, että sinun sekavat koosteet on ikäänkuin tutkinnassa? Etkö ole muka saanut mitä kohteliasta vastausta, että tutkimme murhat sun muut tässä ensin. Se ei tarkoita, että sinun humpuukiasiat olisi jonossa
Sepä se. Niitä sekavia koosteita ei löydy tästä osoitteesta.
- Anonyymi
Kiusaaja ja sen hovi
- Anonyymi
Näi o!
- Anonyymi
Podcastissa puhuttiin tästä ja siinä mainittiin, että kiusaajilla ei ole ollut mahdollisuutta oppia terveen vuorovaikutuksen työkaluja.
Voin jotenkin uskoa tuon, että jäänyt täysin vaille mitään tervettä sosiaalista kanssakäymistä.
Muistan vanhat ajat 70-80-luvuilta Hämeessä, niin sanoisin, että varsin laajamittaisesti ei sosiaalinen kanssakäyminen ollut tervettä ja positiivista ja varmasti monissa perheissä näkyy jäljet vieläkin tästä uusien ongelmien lisäksi.
Katso kiusaajaa. Ihan helppo nähdä, että on vajaatunteinen sekopää joka keinolla millä hyvänsä tavoittelee valtaa muihin.
Oma perheeni oli todella toksinen ja kiusaamista perheenjäsenten välillä oli päivittäin ja lisäksi minua kiusattiin koulussa ala-asteella.
Olen katkaissut välit perheeseeni, ei siinä muu auttanut eikä ole ikävä sinne junttilaan muutenkaan.
Keskiaika meni jo. - Anonyymi
Kommenttini poistui. Luonnevikainen aikuinen kiusaa. Kukaan muu ei. Lapset on asia erikseen.
- Anonyymi
Ei ole. Jos lapsi kiusaa muita jatkuvasti, hänellä on ongelmia.
Varmaan moni lapsi koittaa kerran pari, että mitä kiusaaminen on ja jos siihen ei heti osata tai viitsitä puuttua, niin lapsi menee pilalle.
Olet kai kuullut, että lapsia täytyy ihan jopa oikeasti kasvattaa??
Lapsia kyllä tehdään nurkat täyteen, mutta kasvattaa ei viitsitä. Kyllä nykylapsista ja nuorista näkyy sosiaalinen kyvyttömyys jo ihan kadulla, kun vastaan tulee. Sulkeutuneita ja itsekeskeisiä, pellejä, väkivaltaisia tai pilalle hemmoteltujavä riittää.
- Anonyymi
Sellainen jolla on itsellään paha olla.
- Anonyymi
Sellainen, jolla ei ole omaatuntoa.
- Anonyymi
Tunnevammainen ja matalaälyinen.
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Oma huono olo + alhainen itsetunto = muiden kiusaus
- Anonyymi
Ei ole yhtä tiettyä piirrettä. Nuoria jotka purkavat pahaa oloa ja etsivät elämänsä suuntaa. Nämä yksittäiset tapaukset ovat kohtuu helppo selvittää. Sitten ovat rasistiseen ja oman sekä läheisten hyödyn tavoittelun nimissä yhdistyneet ryhmittymät ja perheet, jotka jallittavat tai ottavat silmätikukseen jonkun tietyn ihmisen tai ryhmän. Syyt tehdään ja löydetään.
Laajalla valheiden ketjulla tehdään seuraamisesta, vainoamisesta ja hylkäämisestä sallittua toimintaa.- Anonyymi
"Nuoria jotka purkavat pahaa oloa ja etsivät elämänsä suuntaa."
Ja miksi juuri tämä? Mikseivät he voisi vahingoittaa sellaisia ihmisiä, joitten kanssa he ovat tekemisiä sen sijaan kuin vahingoittamalla ulkopuolisia?
- Anonyymi
kiusaaja
- Anonyymi
Sellainen joka vähättelee kaikkea mitä teet. Yrittää mahdollisimman paljon hankaloittaa toisen elämää. Ei edes häpeä.
- Anonyymi
Jos haluat esimerkin niin sanoisin Putinin kaltainen ihminen kiusaa.
- Anonyymi
Lisään, kiusaaminen on vallan väline.
- Anonyymi
Huomionkipeä katkera piinattu sielu ja usein ilman mitään järjellistä motiivia
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup322976Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232695Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua372276Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652127Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4211668- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45948