Tuntuuko teistä koskaan siltä että

Anonyymi-ap

Ihan kuin jokin ulkopuolinen taho yrittää ohjailla elämäänne? Aiheuttaako palsta noita tuntemuksia vai jokin muu?

57

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tunnu.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­­N­y­m­­f­­­o­­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18100113p

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tuntuu

    • Tuntuu… en tiedä sitten, kuvittelenko vain. Esimerkiksi sellainen aika elämässä, kun kaikki tuntuu menevän aivan päin helvettiä, niin pian tapahtuukin joku yllättävä ja positiivinen käänne ihan itsestään.
      Tai silloin, kun olen mielenterveyteni kanssa melko syvissä vesissä ja olo on aivan toivoton (minulla on tällaisia kausia joskus…) niin se voima, jolla pääsen takaisin raiteilleen, se vain tulee jostain ja otan siitä kiinni.

      • Anonyymi

        Minulla ei tapahdu positiivisia käänteitä. Varmasti jonkun muun mielestä saattaa olla hyväksi mutta todellisuudessa hirttosilmukkaa vaan tiukemmalle. Joku haluaa opettaa ruotsia eikä siitä voi kieltäytyä opettaja ajattelee sitä lahjana. Samanlaista paskaa koko elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei tapahdu positiivisia käänteitä. Varmasti jonkun muun mielestä saattaa olla hyväksi mutta todellisuudessa hirttosilmukkaa vaan tiukemmalle. Joku haluaa opettaa ruotsia eikä siitä voi kieltäytyä opettaja ajattelee sitä lahjana. Samanlaista paskaa koko elämä.

        Kannattaa aluksi miettiä, mitkä asiat elämässä on hyvin.
        Miten tuo ruotsinkieli liittyy aiheeseen? 🙂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kannattaa aluksi miettiä, mitkä asiat elämässä on hyvin.
        Miten tuo ruotsinkieli liittyy aiheeseen? 🙂

        Se on osa tätä ohjailua pakottamalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on osa tätä ohjailua pakottamalla.

        Eli pakkoruotsista kyse🤔 mulla ei oikein ole mielipidettä tuohon. Mutta eihän sitä tässä tietysti kysyttykään. Itse muualta kaksikieliselle paikkakunnalle muuttaneena, on kyllä ruotsin opiskelu ollut huomattavasti helpompaa, kun on peruskoulussa otettu alkeet haltuun.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Eli pakkoruotsista kyse🤔 mulla ei oikein ole mielipidettä tuohon. Mutta eihän sitä tässä tietysti kysyttykään. Itse muualta kaksikieliselle paikkakunnalle muuttaneena, on kyllä ruotsin opiskelu ollut huomattavasti helpompaa, kun on peruskoulussa otettu alkeet haltuun.

        Ei ole pakkoruotsista pelkästään kyse se on vain pieni osa suurempaa pitkäaikaista vapaudenriistoa ja nöyryyttämistä monelta taholta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pakkoruotsista pelkästään kyse se on vain pieni osa suurempaa pitkäaikaista vapaudenriistoa ja nöyryyttämistä monelta taholta.

        Okei🫣


    • Anonyymi

      Ei todellakaan tunnu. Se on hälyttävää koska mulla ei ole mitään tietoa ja olen lamaantunut.

    • Anonyymi

      Yrittääkö joku saada jotain toisia yhteen...

    • Anonyymi

      Ei tunnu. Oletko hullu tai jotenkin yksinkertainen.

      • Anonyymi

        Kyllä se ulkopuolisesta näyttää siltä, että sinä lapsentasoista ja rahvaanomaista tekstiä syöksevä olet hyvinkin ylivirittynyt trollimiehen teksteistä, muta koska olet luuloharhoissa, että näitä kirjoittaa joku muu jonka olemassaolo on sinulle liikaa. Haluaisit olla hän, keksi joku oma juttu


    • Anonyymi

      Kyllä tuntuu siltä, mutta ei palsta vaan palstan ulkopuolella arkisin.

    • Anonyymi

      Lähinnä oma mieli ohjailee välillä autopilotilla. Mutta sallitusti sekin. Ainahan ihmisiä yritetään ohjailla ja joka tuutista pyritään vaikuttamaan. Se, on sitten eri juttu, miten tietoisesti siihen suhtautuu, ja miten pitkälle vaikutus ulottuu.

    • Anonyymi

      Ps119 ja tunne.

    • Anonyymi

      Kasvotusten voisi keskustella

      • Anonyymi

        Kyllä, olen samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olen samaa mieltä.

        Missä nähdään?


    • Anonyymi

      Ihan saa luvan kanssa yrittää kokeilla, mutta minä vastaan seurauksista

    • Anonyymi

      Tuntuu, koska on useita muita miehiä, jotka ikävöivät samaa naista ja joiden intresseissä on, että hän ei ole missään tekemisissä kanssani vaan vihaa ja inhoaa minua.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti kyllä. Jokin salaliittto pään menoksi ollut jo pitkään. Ja aika heikoissa kantimisssa se sitten jo onkin. Asioita järjestellään selän takana. Ja saatetaan tilanteisiin joissa joutuu pakostakin tekemään itselleen hallaa. Tätä kaikkea ruoditaan jopa lehdessä. Uskomatonta mutta totta.

    • Anonyymi

      Ei koskaan. Olen itse oman elämäni airoissa.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Sulla taitaa olla taas tämä ns Hermoromahdus menossa naatuska👍 Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa olla taas tämä ns Hermoromahdus menossa naatuska👍 Sivusta

        Miksi maalaat valheellisia kuvia toisen ihmisen kokemuksista?


    • Anonyymi

      Niin koko maailma, ei vain ihmiset, käy läpi ylösnousemusta/transformaatiota/apokalyptia. Kyllä se vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään tarvetta


    • Anonyymi

      Saahan sitä yrittää ohjailla mutta jokainen itse päättää antaako ohjailla omaa päätään.

      • Anonyymi

        Peruskoulukin on pakollinen. Miten siinä itse päätetään yhtään mitään?


      • Anonyymi

        Silloin kun ihminen on sosiaalisesti eristetty ihminen on tosi heikoilla, älä yritä väittää muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun ihminen on sosiaalisesti eristetty ihminen on tosi heikoilla, älä yritä väittää muuta

        Päinvastoin traumat helpottaisi jos saisi olla rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin traumat helpottaisi jos saisi olla rauhassa.

        Mutta terveys nyt? 🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta terveys nyt? 🥴

        Mitä terveys nyt?


    • Anonyymi

      Ei tunnu. Oma tahto ja raikuliluonne.

    • Anonyymi

      Lähipiirissäni ei ole manipulointiin taipuvaisia eli passiivis-aggressiivisia, enkä sellaisia haluakaan lähelleni. Arvostan vuorovaikutustaitoja.

      • Anonyymi

        Sano niille luusereille vaikka, että herran rauhaa ja esirukoile äänekkäästi🙌


    • Anonyymi

      Kyllä tuntuu. Varsinkin tietyssä paikassa.

    • Anonyymi

      Ei kyllä ainakaan musta tunnu siltä. Musta tuntuu enemmänkin siltä että mä hallitsen elämääni. Teen elämääni koskevat päätökset 95 % sesti ja elämäni näyttää mun näköiseltä. Edustaen sitä kuka mä olen ja millainen elämäni haluan olevan.

      Tietty on tekijöitä joihin ei voi itse vaikuttaa, kuten muiden ihmisten tekemiin päätöksiin oman elämänsä suhteen tai päätöksiin mitä suuremmat herrat tekee tässä valtiossa taikka maailmalla, Läheisten sairastumisiin ja kuolemiin ei voi vaikuttaa, mutta koen että elämäni on nämä asiat hyväksyny ja osaan mukautua siihen että sitä 5% :nttia elämästäni ei voi itse hallita valinnoillani, mutta voin sukkuloida siinä välissä ja tehdä tilanteissa valintoja jotka edustaa mua,

      olen 38 vuotias ja luulen että tämä olotila saavutetaan elämänkokemuksen ja iän myötä, sillä ollessani 20 vuotias koin ettei elämäni ole hallinassani vaan kaikki muut hallinnoi sitä. Olin osittain vielä luulossa ja kasvatuksessa että on jossain ihmisiä jotka ovat "vanhempiani" ja määräävät minun elämästä puolestani.

      Sitten kasvoin aikuiseksi ja tajusin että muut repii mua kaikki omiin suuntiin ja se mitä ne haluaisi elämäni olevan tekeekin elämäni karseeksi ja mut todella masentuneeksi.
      Silloin otin hallinnan elämästäni itse välittämättä siitä että ihmiset jotka ennen mua määräili että mihin suuntaan hypin niin suuttuivat mulle ja välejäkin meni pysyvästi.

      Se oli hinta aikuiseksi kasvamisesta ja onnestani sekä masennuksesta parantumisesta. Raivasin tein ryteiköstä takas valtaväylälle.

      Joskus mietin lapsuutta ja muistelen miten oli paljon asioita joita en olisi halunnu tehdä joka ei ollut mua eikä sopinut persoonallisuuteeni, mutta niihin aikuiset pakotti. Mua ahdisti usein. Sitten mietin nykyisyyttä. Aikuisuutta ja mietin että lapsena ei tarvinnut olla vastuussa näin monista asioista mutta silti koen aikuisuuden helpompana ja vapaampana kuin lapsuuden. Lapsuudessa oli muiden armoilla. Nyt saa päättää asioistaan itse ja se tuntuu hyvältä. En vaihtaisi tätä lapsuuteen enää. Aikuisuus on kivempi tämän vallan takia mikä on omiin asioihin,

      T. Karoliina

      • Anonyymi

        Fyysiset sairaudet ohjaa aikapaljon omaa itseäni.Ns.ei ole siipiä eikä edes Redbull niitä anna.
        Tiedän tämän kun olen ollut ennen sairastumista ni hyvässä kunnossa ja maailman kaikki asiat olisin pystynyt tekeen ,päästä ei ole ikinä ollut kiinni mikään.


      • Anonyymi

        Traumojen takia minun on vaikea sopeutua enää yhtään mihinkään mitä muut päättävät.


      • Anonyymi

        Oliko sinulla naisena esiintyvä mies jokin erityinen syy kirjoitella näillä fiktiivisille naisille päälleliimattu elämäntarina? Esim tuo olen 38 vuotias, jaa jaa liittyykö olennaisesti tähän sekavaan tajunnanvirtaan vai onko se oikein selittävä tekijä? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinulla naisena esiintyvä mies jokin erityinen syy kirjoitella näillä fiktiivisille naisille päälleliimattu elämäntarina? Esim tuo olen 38 vuotias, jaa jaa liittyykö olennaisesti tähän sekavaan tajunnanvirtaan vai onko se oikein selittävä tekijä? 🤭

        Onko sinulla trolli tylsää kun leikit psykoosissa olevaa M naista jolla laser katse jolla näkee minkä näköinen ihminen sähköverkossa piuhojen kautta kirjoittaa toiselta puolen suomea? 😂😂😂😂

        T: Karoliina


    • Anonyymi

      Hänen suhteensa uskon että universumi on ohjannut ja johdattanut tiemme risteämään.

      Palsta ei aiheuta noita tuntemuksia, mutta sain kerran vahvan aavistuksen että hän on täällä. Sen takia tulin tänne. Nyt tiedän hänen olevan täällä. Tämän jälkeen yhteys irl on palautunut pienen paussin jälkeen.

    • Anonyymi

      Eliitti ja tekoaly ohjailee meistä kaikkia jo ...
      Anom palstat ei nii kään ... Kun ei täälä edes keskustella kunnolla ...
      Huudetaan vaan pahaa mieltä ulos .

    • Anonyymi

      Kyllä ja sitä on ollut aiban liikaa jo monen vuoden ajan!

      • Anonyymi

        Kerro mies tästä lisää nii voit stimuloida sitä yhtä tosi kaukaa hakevaa häröä


    • Anonyymi

      Kukaan ei ohjaile, tunteet eivät ole tosiasioita, vaan vain tunteita jotka menevät ohi ajallaan. Voi olla sairautta, ota lääkkeet jos sellaiset on määrätty sulle. Kaikkea hyvää.

      • Anonyymi

        Kaikkea hyvää


    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Huomenta hölinäkeiju, miten palsta vaikuttaa sinun psyykkiseen vointiisi- koetko, että sinulla on täällä joku kateuden kohde minkä tekstejä tunnistella ja kiukutella ihmisille jotka ei jaksa kuunnella tai haluais puhua jostain muusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta hölinäkeiju, miten palsta vaikuttaa sinun psyykkiseen vointiisi- koetko, että sinulla on täällä joku kateuden kohde minkä tekstejä tunnistella ja kiukutella ihmisille jotka ei jaksa kuunnella tai haluais puhua jostain muusta?

        Osuu ja uppoaa aina vaan.
        T.Koelaboratorion rottanainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta hölinäkeiju, miten palsta vaikuttaa sinun psyykkiseen vointiisi- koetko, että sinulla on täällä joku kateuden kohde minkä tekstejä tunnistella ja kiukutella ihmisille jotka ei jaksa kuunnella tai haluais puhua jostain muusta?

        Siinä muuten toinen joka haluaisi olla fanaattisen katkeruutensa kohde. Itse kysyisin, että oletko nyt ihan varma


    • Anonyymi

      Ei, en ole sen tyyppinen ihminen joka odottaa ohjailua.

    • Anonyymi

      Eipä oikestaan, enemmän tulee sellaisista tuulimyllyjä vastaan taistelevista tarmokkaista innovatiivinen ajatus, että tästä mutisijasta saisi valjastettua tuulienergiaa

    • Anonyymi

      Scneider's first rank symptom: feelings or actions are influenced by external forces. Ei mulla muuta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe