Tuksu saa toisen lapsen

Anonyymi-ap

Tämä on ilon päivä 🤗

20

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnittelut jo etukäteen tuksulle 👴♥️.

• Anonyymi

Näkis´ vaan. - Montako kertaa se on ilmoittanut valeraskaudesta aikaisemminkin? - Kunhan selittelee, että vie huomion jostain muusta, tai selittelee paino-ongelmaansa .

• Anonyymi

Etkö itse saa lapsia vai miksi olet noin kateellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ei lapset kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän Tuksu osannut hoitaa edes sitä tytärtään. Tuksulta olisi pitänyt laittaa piuhat poikki,ettei niitä lapsia enään tulisi. Eikai se oikeesti saa lasta.Tuksu on vaan lihonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän Tuksu osannut hoitaa edes sitä tytärtään. Tuksulta olisi pitänyt laittaa piuhat poikki,ettei niitä lapsia enään tulisi. Eikai se oikeesti saa lasta.Tuksu on vaan lihonut.

Et ole äidinkielen opettaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Etkö itse saa lapsia vai miksi olet noin kateellinen?"

Älä ole naurettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Etkö itse saa lapsia vai miksi olet noin kateellinen?"

Älä ole naurettava.

Voimia sinulle 👃 toivottavasti sinulla on edes yksi ystävä ja jotakin fiksua tekemistä kun ei ole lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voimia sinulle 👃 toivottavasti sinulla on edes yksi ystävä ja jotakin fiksua tekemistä kun ei ole lapsia.

Käsi sydämellä, kun et pysty näemmä tuntemaan minkäänlaista suojelunhalua ja empatiaa pientä ihmistainta kohtaan, vaan sinusta on pelkästään "ihanaa" että Tuksu saa uuden " lelun" niin olisitko itse halunnut tuksunkaltaisen äidin?
        Ryömiä ryönäkasojen ja koiranpaskojen seassa hapantuneita likaisia tuttipulloja hamuten? Äippä raahaa outoja setiä kotiin tuhannen tuiskeessa, pahoinpitelee mummin, yrittää vieraannuttaa sinut isästäsi, joka rakastaa sinua ja johon sinä luotat ja jota sinä joka päivä odotat pienien kenkiesi vieressä, viemään sinua puistoon.
        Marja mummi sanoi, että Isabell pitää isästään ja laittaa aina kenkänsä valmiiksi kun odottaa isän tuloa. Ruotsin lastenkodin työntekijät huomioivat että Isabell huolehtii kengistään ja istuu niiden vieressä, odotti ilmeisesti isää pelastamaan häntä?

• Anonyymi

Kaappaa oman lapsensa, kukas nyt on isä? Voi pyhä pamaus taas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isä on tietysti yhden illan p@no, niitä ei Tuksun selibaatissa ole noteerattu. Deittejä Tuksulla on ollut eli joku puutteessa ollut miesparka isäkandi. Veijo tuskin on.
        Voi olla hatkassa Polvijärven skutsissa ja rappeutuneen aivosolunsa viidesosa ajattelee, jotta kun ollaan saavuttamattomissa ei lasta voida häneltä varastaa (huostata). Tuskin kotonaan (paapan kotona) synnyttäisi, sektiotahan tuo huusi edelliskerrallakin. Sorkkahoitajalta varmaan onnistuisi synnytyksessä avustaminen?
        Rukoilen että olis vaan askites ja huonot elmäntavat, mikä laittanut glamourittaren ympärysmitan olemaan yhtä paljon kuin on itse pitkä eli 1,5 metriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsella on isä, jolta tuksu kaappasi lapsen yrittäen ensiksi vieraannuttaa lapsen isästään.
        Tuksu ei ole päässyt tapaamaan lastaan kuin kerran vuodessa, kun taas lapsen isä ja mummo saavat näemmä vapaasti tavata sitä.

Voi käydä niin, että lapsen isä saa vielä lapsen itselleen.
        Oikeudessa katsottiin lieventäväksi seikaksi, että lapsen "isoisä" oli reissussa mukana.

• Anonyymi

Tuksu on monta kertaa todettu kykenemättömäksi lasta hoitamaan. Kivalle pikku reissulle Ranskaan (lapsikaappaus, josta on tuomiot) otti parivuotiaalle lapselle MAITOA (äidinmaidonkorvike?) evääksi. Lasta kuljetettiin Euroopan läpi autossa ilman turvaistuinta. Ynnä muuta.

Eukon aivot on marinoitu pillereillä ja alkoholilla. Ei ymmärrä esimerkiksi kilo- ja kappalehintojen eroa, ei osaa mennä johonkin tiettyyn paikkaan, eksyy helposti. Nämä arkiset asiat todettu häntä tutkittaessa. On moninkertainen rikollinen, ei työtä eikä toimeentuloa. Millä olisi Isabellin elättänyt? Jos nukkuu päivät kemiallista unta ja yöt kukkuu netissä lopunaikoja vatkaamassa ja omia muokattuja lärvikuviaan jakamassa, niin missä välissä olisi lapsen tarpeet huomioitu. Ilman mummun apua lapsi olisi varmasti kuollut hoidon ja huolenpidon puutteeseen.

• Anonyymi

Johanna on hyvä ja rakastava äiti ❤️

• Anonyymi

Se on vaan runsaan punaviini aiheuttamaa mahan turvotusta se iso maha

• Anonyymi

Eiii... Nytkö se, ennen 50-vuotispäiviään on ryhtynyt sikiämään, tekemään jälkikasvua yhteiskunnan eläteiksi. Eihän se osaa hoitaa itseäänkään, edes koiraa.

Tuon ikäinen juoppo synnyttäjä on jo turvallisuusriski itse lapsen terveydellekin. Mutta tästäkö tuksu piittaa.

• Anonyymi

Kamala tapaus tämä tukiais täti?🤮

• Anonyymi

Taidat olla vähän ihastunut häneen.

• Anonyymi

Tuksulle onnea. Kannattaa jättää neuvola väliin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      495
      8637
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      126
      5926
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      291
      4925
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      59
      4657
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      74
      4206
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      164
      3982
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      172
      3808
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      91
      1758
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      99