Aikasemminkin ollu ongelmia oneplussan kanssa puheluissa, ettei pysty vastata eikä näe kuka soitti. Nyt se paska päätti palauttaa itsensä tehdas asetuksiin omin päin.
Harmi, etten ollu ottanu mitään varmuuskopioita, menetin kaikki puhelinnumerot ja valokuvat ja viestit.
Onko mitään mahdollisuutta palauttaa mitään?
Oli kyllä ensimmäinen ja viimmenen oneplussa minkä ostan.
OnePlus päätti sammua ja nollata isensä???
Anonyymi-ap
4
219
Vastaukset
- Anonyymi
Turha niitä palautella kun ne eivät olleet sinulle millään lailla tärkeitä..
- Anonyymi
Mikä malli kyseessä?
- Anonyymi
Google varmuuskopioi ison osan käyttäjän datasta, jotka voi palauttaa Google-tilisi avulla. Onpa outoa, että noin on käynyt. Kyseessä lienee jokin bugi tai virus.
Mikä OnePlus puhelin sinulla on? - Anonyymi
Aina voi vaihtaa Samsungin bloatware helvettiin, jos kiinnostaa. Applekin on omanlainen leikkikehä, josta pääsin pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984