Ja jos, niin mistä?
Olen nainen ja saisin kyllä seksiä ilmaiseksikin. Mutta toivoisin juuri sellaista seksiä kuin haluaisin. Lisäksi maksullinen mies ei soittele perään.
Löytyisikö Keski-Suomesta maksullista miestä?
19
1039
Vastaukset
- Anonyymi
Täällähän niitä on , laita yhteystietoja
- Anonyymi
Nimenomaan laita laita
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18100494E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Niin olen keskisuomesta ..pohjoispääty
hei
olipas reipas ja rehellinen kommentti. olen siisti , hoikka ja joidenkin neitojen mielestä jopa komea harmaahapsi :) olen aina pitänyt siitä ns huolen, että seuralaiseni onnellisuus on se tärkein asia. olen sinkku enkä nykyisin käy enää baareissa,,,,siltikin kaipaisin silloin tällöin neidon läheisyyttä ja kosketusta ja myös mahdollista onnistumisen iloa mikäli saisin teidät tuntemaan laukeamisen riemua....olisipa kiva kuulla toiveistanne :)- Anonyymi
Eikö kenelläkään ole vinkata vaikka sivustoa?
Sihteeriopistosta koetin etsiä miesoppilaita.
Naapurin Erkki ei käy, vaan etsin nimenomaan laadukasta maksullista seuraa. - Anonyymi
Tervehdys aloittaja, olen 39 vuotias mies ja tehnyt näitä hommia kohta viisi vuotta.
Kaikkeen muuhun suostun mutta minun anaaliin ei saa kajota😂- Anonyymi
Kuinka saan sinuun yhteyden? Onko sinulla esim. joku oma sivu? Itse en halua laittaa yhteystietoja, arvaan että asiattomia viestejä tulisi. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka saan sinuun yhteyden? Onko sinulla esim. joku oma sivu? Itse en halua laittaa yhteystietoja, arvaan että asiattomia viestejä tulisi. :D
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kiva pysykkin siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla noin kova kaipuu takas Niuvanniemelle suljetulle. Ainakin se on sulla mielessä koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla noin kova kaipuu takas Niuvanniemelle suljetulle. Ainakin se on sulla mielessä koko ajan.
Sää mää ja bää haluaa niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sie tiiät speden olevan siellä. Takasko sinne oot haluamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellähän teillä on hyvä olla
Mielenkiintoinen kommentti naiselta. Ostahan haluamasi palvelu, mutta tämä lienee hieman väärä tori siihen hommaan.
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045