Löytyisikö Keski-Suomesta maksullista miestä?

Anonyymi-ap

Ja jos, niin mistä?
Olen nainen ja saisin kyllä seksiä ilmaiseksikin. Mutta toivoisin juuri sellaista seksiä kuin haluaisin. Lisäksi maksullinen mies ei soittele perään.

19

1135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällähän niitä on , laita yhteystietoja

      • Anonyymi

        Nimenomaan laita laita


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­­­N­­­y­m­­f­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18100494E

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Niin olen keskisuomesta ..pohjoispääty

    • hei
      olipas reipas ja rehellinen kommentti. olen siisti , hoikka ja joidenkin neitojen mielestä jopa komea harmaahapsi :) olen aina pitänyt siitä ns huolen, että seuralaiseni onnellisuus on se tärkein asia. olen sinkku enkä nykyisin käy enää baareissa,,,,siltikin kaipaisin silloin tällöin neidon läheisyyttä ja kosketusta ja myös mahdollista onnistumisen iloa mikäli saisin teidät tuntemaan laukeamisen riemua....olisipa kiva kuulla toiveistanne :)

    • Anonyymi

      Eikö kenelläkään ole vinkata vaikka sivustoa?
      Sihteeriopistosta koetin etsiä miesoppilaita.
      Naapurin Erkki ei käy, vaan etsin nimenomaan laadukasta maksullista seuraa.

    • Anonyymi

      Tervehdys aloittaja, olen 39 vuotias mies ja tehnyt näitä hommia kohta viisi vuotta.
      Kaikkeen muuhun suostun mutta minun anaaliin ei saa kajota😂

      • Anonyymi

        Kuinka saan sinuun yhteyden? Onko sinulla esim. joku oma sivu? Itse en halua laittaa yhteystietoja, arvaan että asiattomia viestejä tulisi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka saan sinuun yhteyden? Onko sinulla esim. joku oma sivu? Itse en halua laittaa yhteystietoja, arvaan että asiattomia viestejä tulisi. :D

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        Kiva kiva pysykkin siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        Onko sulla noin kova kaipuu takas Niuvanniemelle suljetulle. Ainakin se on sulla mielessä koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla noin kova kaipuu takas Niuvanniemelle suljetulle. Ainakin se on sulla mielessä koko ajan.

        Sää mää ja bää haluaa niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää haluaa niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa

        Ai sie tiiät speden olevan siellä. Takasko sinne oot haluamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää haluaa niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa

        Siellähän teillä on hyvä olla


    • Mielenkiintoinen kommentti naiselta. Ostahan haluamasi palvelu, mutta tämä lienee hieman väärä tori siihen hommaan.

      • Anonyymi

        Trololoo ääliöt


    Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe