mistä mahtaa olla kyse..
ideatori tulossa
47
2336
Vastaukset
- Anonyymi
Ko. herran mainoskampanjasta?
- Anonyymi
Puskaradiossa kirpputori?, ei osoitetta, ei ylläpitäjää, ei pöytä-, ei hintatietoja, ei aukioloaikoja...täydellinen mainoskampanja lafkalla.
Konsultti kannattaa palkata PR- toimintaan ja mainontaan. - Anonyymi
Metsolan alakertaan Pöhkö Pekka alkaa kerätä rojujaan ja toivoo ihmisten tulevan hälle ilmasiks "töihin"
- Anonyymi
Onko metsurin evästä tarjolla?
- Anonyymi
Paratiisiin on menossa oikeitten uskovaisten kanssa
- Anonyymi
Montako näitä rättikauppoja jo on + seurakuntien+torintuvat+jne.
Onko Kiuruvedellä muuta kuin tilitoimistoja, fys.putiikkeja ja kirpputoreja?
Toisten vanhoja roinia, YÄK!
Markkina rakoko? - Anonyymi
Ketä ideatorilla
- Anonyymi
Nyt kun tiedetään kuka pitää niin ei ole pelkoa että menen ja lärvikirjan ryhmässä ei ole edes pitäjän tietoja ja kahvila onko edes luvat kunnissa pitää moista oikein rollikerho ry kokoontuu no en usko että kauaa on moinen pystyssä
- Anonyymi
Käytä pilkkuja ja pisteitä ja hengitä välillä syvään ja rauhallisesti...
- Anonyymi
Onpa ala-arvoisia kommentteja. Vedetään uskonto ja politiikka mukaan, vaikkei niillä ole mitään tekemistä asian kanssa. Kertoo kyllä jotain kommentoijasta/kommentoijista. On onneksi sen verran häpyä, että ei kehdata esiintyä kuin anonyyminä.
- Anonyymi
Laita vaan nimi näkyviin kun muiltakin sitä haluat.
- Anonyymi
Kiuruvedellä politiikka on kaikkialla, se on se näkymätön voima mikä on siivittävyt Kiuruvettä vuosikymmenten ajan menestyksen tiellä. Uskonto toinen, jos et ole meitä olet meitä vastaan.
Vain rohkeat uskaltaa siellä käydä. Riski että ens kuntavaaleissa on PerusS listoilla.- Anonyymi
Käykää hyvät ihmiset maailmalla! Se avartaa.Syrjäkylän pellon piennarpoijat
- Anonyymi
Politiikka tarkoittaa yhteisten asioiden hoitamista.
Puoluepolitiikka on oma lajinsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykää hyvät ihmiset maailmalla! Se avartaa.Syrjäkylän pellon piennarpoijat
VIeremällä kävin, mutta meinasin eksyä, kun ei sattunut karttaa mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VIeremällä kävin, mutta meinasin eksyä, kun ei sattunut karttaa mukaan.
Kakkahjousussa pyöriivät ,peseytykää ja vaihtamaan puhtaat vaatteet,niin edustaisit ittees ja kanssa kulkijoita.
Tuu sitten .
- Anonyymi
romua vain myynnissä.. kävin ensimmäisen ja samalla viimeisen kerran...
- Anonyymi
Jos vanhat tavarat on romua niin? Mikä siellä oli sinun mielestäsi romua? Mitäs käyt kirppareilla yleensä ottaen jos niin koville ottaa pysy poissa
- Anonyymi
Aattele jos sulla olis Aku Ankka nro 1 vuodelta 1952, saisit sillä sata tonnia, että semmosta romua.
- Anonyymi
Onhan siellä se ideanurkkaus.
- Anonyymi
Ei mitään ideointia.kirpputoria pitävät eläkeläiset joilla enemmän ja vähemmän muistiongelmia eikä osata vastata kysymyksiin.Tavarat häviää ja kun kysyt,ei mitään vastauksia.Epäluotettavaa porukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään ideointia.kirpputoria pitävät eläkeläiset joilla enemmän ja vähemmän muistiongelmia eikä osata vastata kysymyksiin.Tavarat häviää ja kun kysyt,ei mitään vastauksia.Epäluotettavaa porukkaa
No käyn uteliaisuuttani siellä.Olen kuullut että Persut pitää sitä
- Anonyymi
Toisen romu on toisen aarre. Montako näitä kirpputoreja on, eikö 4 vakituista ja taksiaseman vastapäätä aukee taas yksi että on näitä pienelle kylälle. Se on varmaan kannattavaa bisnestä kun ihmisillä ei ole varaa uuteen niin ostavat sitten käytettynä halvalla. Ei kait niitä muuten olisi noin montaa. Mikään muu ei sitten kannatakkaan.
- Anonyymi
Suuressa maailmassa
kirpputorit ovat suurta huutoa,
ovat olleet jo vuosikymmeniä,
esimerkiksi Pariisissa.
- Anonyymi
Tunnelma todella huono.Ei kerinnyt kahvikuppia tyhjentämään kun jo käsi ojossa, maksa maksa!
- Anonyymi
Ensin maksetaan, sitten vasta naatitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin maksetaan, sitten vasta naatitaan.
SItä kahvia, meinaan.
- Anonyymi
Vapaaehtoinen maksu kahvista
- Anonyymi
Ei herätä luottamusta paikka kyllä samat myyjät kokoajan
- Anonyymi
Sama rva joka ruokajonossa käy kaksin käsin evästä hakemassa?
- Anonyymi
Olen huomannut saman
- Anonyymi
Olen huomannut.
- Anonyymi
Oon minähhii huomannut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut saman
Kävin ko.torilla justiin.Huh huh .Yks riehu ku
olis pahempiki ruuhka! Ei juurikaan menekkiä tavaroilla. - Anonyymi
Kävin mutta en toista kertaa.
- Anonyymi
Ei kiinnosta koko paikka.Tylyä porukkaa
- Anonyymi
Hyvähän se on, että on toreja, köyhät myyjät saavat romuistaan edes
muutaman euron ja köyhät ostajat saavat tavaraa halavalla!
- Anonyymi
Hankkikaa elämä ja olkaa hyvät ihmiset käymättä jos paikka ei kiinnosta
- Anonyymi
Evvk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evvk
Kommentoit kuitenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoit kuitenkin?
Mikä kumma siellä oikein viiraa? Onko pojat joutuneet yhden käskytykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei luotettavaa porukkaa Suurin osa
Trokareita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei luotettavaa porukkaa Suurin osa
TrokareitaEi kai?No höh.On kaverin pöytä
siellä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai?No höh.On kaverin pöytä
siellä .Oon huomannut.Ei rehellistä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On on
No silleen.Käyn katsomassa mikä on homman nimi.
- Anonyymi
Miksi käytte siellä jos niin ahdistaa ei niillä romuilla rikastu kun maksaa vuokrat sun muut pois jokainen saa yrittää ja moni pitää harrastuksena kirpputori touhua
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569