Putinista ei saa kirjoittaa

Anonyymi-ap

Oletteko huomanneet, että jos jossain on artikkeleita Putinista kielteisessä valossa, ne häviää yleensä nopeasti?
Putinista ei näköjään voi Suomessa vieläkään kirjoittaa kielteiseen sävyyn, senverran on suomettuneisuutta Suomessa jäljellä.
Tämäkin aloitus todennäköisesti poistuu kohta..

16

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu varmasti siitä onko totuuspohjaa kirjoituksella. Turha sonnanjauhanta poistuu ja todennäköisesti jos kirjoittaa putskun nimen oikein, niin robotti poistaa herkästi

• Anonyymi

No minun puhelimeeni oli tullut joku uutinen, jonka otsikko oli "Miksi Putinin kasvot on turvonneet". Ajattelin lukea jutun vähän myöhemmin, niin kas kummaa, linkidta ei auennutkaan enää koko uutista.🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minun puhelimeeni oli tullut joku uutinen, jonka otsikko oli "Miksi Putinin kasvot on turvonneet". Ajattelin lukea jutun vähän myöhemmin, niin kas kummaa, linkidta ei auennutkaan enää koko uutista.🤔

Siinä vaan kirjoitettiin niille, jotka eivät ole aikaisemmin huomanneet, että tuo julma pelle täyttelee naamaansa, niinkuin tyhmät tyrkkynaiset tekee muualla. Mulkvisti on mulkvisti!

• Anonyymi

Mutta mikäli aikoisi kirjoittaa jotain hyvää niin siitä tulisi lyhempi kuin mies itse vaikka kuinka yrittäisi keksiä yli- ja täytesanoja.

• Anonyymi

Hyvin on tuhonnut maailmanrauhan.
        Oliko tämä positiivinen kirjoitus...

• Anonyymi

Putinohvi metri kuuskymmentä sulka päässä.

• Anonyymi

Olisi eri kivaa nähdä puttenohvi Haagissa, kun tuomari läimii elinkautista koppihoitoa ristikon takana.

• Anonyymi

Ei saa kirjoittaa! Kaikkien kansojen vapahtaja, kuninkaiden kuningas. Oikeamielinen ja armahtava!

• Anonyymi

Kokeillaan. Putin on diktaattori ja huono johtaja.

• Anonyymi

Putinista tiedä, mutta boikotoikaa Teboilia.
      Saa nähdä katoaako tämä kommentti.

• Anonyymi

Bensa ostetaan sieltä missä se on halvinta.

• Anonyymi

Ei tulisi mieleenkään asioida Teboililla enää ikinä, olipa hinta mitä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään asioida Teboililla enää ikinä, olipa hinta mitä tahansa.

Sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama.

Minä, minä, minä ihmiset eivät ajattele mitään muuta, kuin omaa parastaan.
        Myyvät ryssille jopa isänmaataan!!?

• Anonyymi

Sinunkin mielesi tulee muuttumaan, eikä mene pitkään.

• Anonyymi

Persut estää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe