MetsaMan on tuupannut nytkin reippaat 40k verorahoja Tuusniemen(kin) yhteiseen kassaan ja jätkät pähkii että onkohan se ny varmaan joka tunti töissä
Kateus vie kalatkin järvestä
8
281
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo kuvatus ei ole tehnyt päivääkään "oikeita" töitä, vötkäle oli jo saippuatehtaaltakin ja pullahti. Saati sitten postinjaosta ymym.
- Anonyymi
Mutta maksanut osaltaan sinunkin toimeentulotuet
- Anonyymi
Rahamiehen menestys veetuttaa vaikka maksaa veroja monen luuserin edestä.”väärin tienattu”😂😂😂
- Anonyymi
Juuri näin! Hienoa MetsaMan!
- Anonyymi
Silläkö kunnat ja valtio rikastuu kun kateelliset luuserit makaavat sohvalla selällään ja seuraavat loppasuu ukkojen ylvästelyä omaisuudellaan!?
Missä vaiheessa tuossa ketjussa kertyy uutta vaurautta, ei missään.
Vaikka katson metsämanin Ponsse videot 100 kertaa peräkkäin niin Vieremällä Ponssen tehtaalla eivät tilauskirjat täyty.- Anonyymi
Et sinä ymmärrä vaikka kuinka sinulle.
Kansa tarvitsee viihdettä jotta jaksaa tehdä töitä.
Käytä nyt vähän päätäsi niin ehkä tajuat?
- Anonyymi
Mikä lie yksi sääntöjen vastainen viesti joka tästäkin viestiketjusta on poistettu?
- Anonyymi
"Et sinä ymmärrä vaikka kuinka sinulle.
Kansa tarvitsee viihdettä jotta jaksaa tehdä töitä.
Käytä nyt vähän päätäsi niin ehkä tajuat?"
Käytä sinä päätäsi, Youtubessa on yli 50 000 000 (viisikymmentä miljoonaa) kanavaa viihdettä.
Kenelläkään ei edes aika riitä työntekoon jos jää sohvalle viihtymään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043