Minun mottoni vuodesta 2010 vaihteen vuoksi 24/7.

Anonyymi-ap

OIKEUTETTU VÄKIVALTA.

Minun mottoni, väkivalta lopettaa vittuilun.

Ei thaimaalaiset tuomitse oikeutettua väkivaltaa.

Öykkäreitä ei voi opettaa muulla tavoin kuin lopettaa.

2010
-----------------------------------------------------------
Olion saldo on 100 katutappelua, aiheuttaen pohdintaa kokeeko tämä hermoheikko tosiaankin olevansa jonkun sortin öykkäreiden opettaja.

Miten onkaan ollut mahdollista että hän on ajautunut täysin syyttömänä kyseisiin tilanteisiin?

Rakkaat, kysyn teiltä että kuinka monta katutappelua olette edes elämänne aikana nähnyt, kun tämä kirpunpaska on ajautunut täysin syyttömänä 100 kertaa heiluttelemaan nyrkkejään?

30

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Homsselipoika Neiti Saarivuokolla on taas oikein miehiset ja matkailulliset murheet Hankasalmella.

Haaveiletko vielä usean danin mustasta vyöstä, korvan taakse peukalolla napsauttamisesta, polvien murskaamisesta, pilliruokintaan laittamisesta ja "valojen sammuttamisesta"?

Ei poika ei. Niihin hommiin tarvitaan miestä eikä pelokasta hinuripoikaa kellohameessa.

Elämässä voi joskus tulla tilanteita, joissa ei ole hyötyä siitä että olet katsellut Karate Kid- elokuvat viisi kertaa tippa nöpön päässä innosta.

Yksi mieleenpainuvimmista baaritappeluista tapahtui Lahdessa, olin jotakin 26v ja huippukunnossa.

Vaimon ja kaveripariskunnan kanssa lähdettiin viettämään iltaa.
      Yökerhossa oli rauhallista alkuillasta ja paras kaareva sohva korokkeella tanssilavan yläpuolella oli vapaana, joten menimme siihen.

Haettiin drinkit ja mentiin vähän tanssahtelemaan. Paikallinen mafiosota leikkivä pikkudiileri nuorimies marssi teatraalisesti siihen pöytäämme valkoisessa puvussaan valkoinen Al Capone- hattu päässään, nosteli naisten laukut lattialle ja istui siinä kuin Tony Montana muina miehinä.

Menin sanomaan hänelle ihan nätisti että sori tämä on varattu. Kundi ei noteerannut minua lainkaan. Kun uusikaan sana ei tehonnut, heitin hänet niskasta kaiteen yli voltilla tanssilattialle. Sieltä hän könysi ylös, otti hattunsa, teki kurkunleikkaus- eleen minulle ja marssi ulos kapakasta.

Noin tuntia myöhemmin menin käymään vessassa. Loosissa ei ollut ovea ja lorottelin siinä rauhassa. Tuli tunne että joku tuijottaa, vilkaisin olan yli ja siellä seisoo kaksi isokokoista bodaria villapaidat pinkeinä häijy hymy kasvoillaan.

Sanoin että oottaakaa mä kusen ensin, niin hakkaan teidät sen jälkeen. Pojat säikähti silminnähden ja ottivat askeleen taakse. Laittoivat kädet nyrkkeilyasentoon. Sanoin että teillä on vielä mahdollisuus lähteä ehjänä että nyt kädet alas.

Eivät totelleet niin vetäisin kumpaankin tauluun klassisen yks ja kaks kummallekin molempiin poskipäihin. Kaatuivat samalla sekunnilla toiletin nurkkaan ja kummaltakin alkoi muurautua samantien silmät umpeen.

Heidän vieressään oli piilossa seisoskellut tämä Al Capone, joka alkoi kiljua että "älä minua lyö". Ei ehtinyt lausetta loppuun kun valkoinen hattunsa jäi ilmaan leijumaan kuin sarjakuvissa, Caponen lentäessä nurkkaan.

Pisulaarin luona ollut ravintola-asiakas näki tilanteen ja pyöritteli silmiään, sanoi että sä et ole ihan kuka vaan ja toi minulle kolpakon pöytään myöhemmin selkään taputtaen.

Narikka oli vessaa vastapäätä ja portsari oli nähnyt kun kolmikko meni vessaan ja arvasi aikeensa. Tuli pamppu kädessä toilettiin ja sanoi että jahas nämä herrat on näköjään valmiita poistumaan, ja talutteli heidät narikkaan hakemaan takkinsa.

Bodareihin tein niin syvän vaikutuksen että he kättelivät ja halasivat ulko-ovella ja sanoivat sori. Al Capone tuijotteli vaan lattiaa pökerryksissä kunnes poke talutti hänet ulos saakka.

Olisi mielenkiintoista tietää, miten "usean danin" khiai- mies olisi hoitanut vastaavan tilanteen? Pitämällä rauhanpuheen vaiko ottamalla ihan sovinnolla pataan?

Vaikka ne hemmot olivat vain bodareita, niin sen kokoisten miesten potkimaksi jos tulet ahtaassa loosissa, niin siinä saa olla onnellinen jos siitä selviää edes hengissä.
      Siksipä heille ei pidä antaa siihen tilaisuutta.

2010

• Anonyymi

Mitenhän terve mies olisi ratkaissut tuon al capone ongelman, kuten sanoin sinun elämän tyylistäsi ei ole muuta kuin haittaa, noista ei kannata olla ylpeä, olen selvinnyt pahemmin riitelemättä elämässäni, jotain pentuna oli napinoita, kuuluu ikään kerrot olevasi yli 50 vuotias, eikö elämä ole opettanut yhtään mitään... Kuten sanoin aloitin työurani nuorisotyössä, sain siitä paljon oppia miten käsitellä humalaista ja väkivaltaista ihmistä, noihin tilanteisiin saatiin koulutusta, miten saat eskaloituneen tilanteen rauhoittumaan, jonkun on oltava se aikuinen, joillain oli samassa hommassa nokian nuoriso-ohjaaja, minä en tarvinnut sitä koskaan... Noista koulutuksista on ollut paljon hyötyä myöhemmin elämässä...

• Anonyymi

Ravintoloissa on järjestysmiehet, kuten Santtu.
        Mutta kun asiakas alkaa järjestysmieheksi tappelun toisena osapuolena kokien olevansa minä, minäääÄÄÄÄ, siis oikeutettu väkivaltaan, niin hermoheikko toimii kuten 2010.

Normaalit ihmiset ei ajaudu sataan katutappeluun "syyttöminä" riitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenhän terve mies olisi ratkaissut tuon al capone ongelman, kuten sanoin sinun elämän tyylistäsi ei ole muuta kuin haittaa, noista ei kannata olla ylpeä, olen selvinnyt pahemmin riitelemättä elämässäni, jotain pentuna oli napinoita, kuuluu ikään kerrot olevasi yli 50 vuotias, eikö elämä ole opettanut yhtään mitään... Kuten sanoin aloitin työurani nuorisotyössä, sain siitä paljon oppia miten käsitellä humalaista ja väkivaltaista ihmistä, noihin tilanteisiin saatiin koulutusta, miten saat eskaloituneen tilanteen rauhoittumaan, jonkun on oltava se aikuinen, joillain oli samassa hommassa nokian nuoriso-ohjaaja, minä en tarvinnut sitä koskaan... Noista koulutuksista on ollut paljon hyötyä myöhemmin elämässä...

Ei siinä mitään että pitää kunnostaan huolta, se on hyvä asia, mutta jatkuva väkivallan ihannointi johtaa tekijänsä ennemmin tai myöhemmin vaikeuksiin, tappotuomio tulee jo siitä että lyöt jotain ja kaatuessa pää osuu johonkin, aivoverenvuoto kuolema ja tekijälle kahdeksan vuotta kakkua, vankilassa kaltaistensa kanssa voidaan yhdessä kehua voimiaan,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasitko että muutuit nyt Senssuksi, Saarikyttyrä? Esitin kysymykseni selkeästi sille "usean danin" korvaannapsauttajalle ja myös sinä olet unelmoinut pilliruokintaan laittamisesta.

Pelkäät kaikkea mahdollista. Liikennettä, ruokamyrkytystä, myrkytystä, ripulitautia, bakteereja, moskiittoja, käärmeitä, lääkäriä, poliisia, imigrationin virkailijoita, vakuutusyhtiöitä, Kelaa, verottajaa, rosvoja, naisia, miehiä, kissoja, koiria ja lapsia.

Sinusta ei ole koskaan ollut hoitamaan mitään konfliktia koska sinulta olisi mennyt pökylä housuun. Kuten sanoin, noihin umpikuja- tilanteisiin tarvitaan kyvykästä miestä, eikä paskanjauhajaa.

Kyllä minuakin pelotti, mutta sisu voitti pelon ja halusin tilanteiden loppuvan mahdollisimman pian ja siksi lopetinkin ne nopeasti.

Olen saanut kiitosta monet kerrat autettuani muita ja lopetettuani monen kovana itsensä pitäneen öykkärin uran. Ne ei lopu puhumalla vaan sellainen heppu tulkitsee puhumisesi heikkoudeksi ja tulee heti päälle.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasitko että muutuit nyt Senssuksi, Saarikyttyrä? Esitin kysymykseni selkeästi sille "usean danin" korvaannapsauttajalle ja myös sinä olet unelmoinut pilliruokintaan laittamisesta.

Pelkäät kaikkea mahdollista. Liikennettä, ruokamyrkytystä, myrkytystä, ripulitautia, bakteereja, moskiittoja, käärmeitä, lääkäriä, poliisia, imigrationin virkailijoita, vakuutusyhtiöitä, Kelaa, verottajaa, rosvoja, naisia, miehiä, kissoja, koiria ja lapsia.

Sinusta ei ole koskaan ollut hoitamaan mitään konfliktia koska sinulta olisi mennyt pökylä housuun. Kuten sanoin, noihin umpikuja- tilanteisiin tarvitaan kyvykästä miestä, eikä paskanjauhajaa.

Kyllä minuakin pelotti, mutta sisu voitti pelon ja halusin tilanteiden loppuvan mahdollisimman pian ja siksi lopetinkin ne nopeasti.

Olen saanut kiitosta monet kerrat autettuani muita ja lopetettuani monen kovana itsensä pitäneen öykkärin uran. Ne ei lopu puhumalla vaan sellainen heppu tulkitsee puhumisesi heikkoudeksi ja tulee heti päälle.

2010

Lahdessa tunsin monet poliisit ja poket oli tuttuja. Poliisit kunnioitti minua, jotkut olivat olleet samassa karateseurassa nuorena tai samoilla saleilla kamppailemassa kuin minä, sittemminkin.

Laki on kuitenkin laki ja Suomessa oikeudessa voittaa se jota sattui enemmän. Molemmat pahoinpitelytuomioni olivat itsepuolustusta. Liioittelematta toisessa tapauksessa päälle kävijä oli Tony Halmeen kokoinen hormonipommi ja raivon vallassa.

Minä painoin 80 kiloa, hän 150 kiloa pelkkää lihaa ja kaksi metriä pituutta. Osasin itsepuolustustekniikoita, heittoja ja lukkoja, mutta ne olisi olleet täysin hyödyttömiä kokoeron vuoksi kun hepun käsivarret on puhelinpylvään paksuiset ja niska kuin puhelinkioski.

Tuli kohti käsiään yhteen läiskytellen kuin King Kong.

Siispä vedin tyylipuhtaan jakutsukin suoraan suulle yhden askeleen vauhdilla. Kahdeksan hammasta löytyi lattialta veren seasta ja suusta kun ensihoitajat kaapi tajuttoman hengitysteitä auki.

Sitten vasta kävi ilmi että hän oli portsari. Virkavallan väkivaltaisesta vastustamisesta minimituomio on vankeutta, mutta hänellä ei ollut portsarin merkkiä ja hän ei esitellyt itseään vaan oli tulossa päälle ilmeisesti otaksuen että säikähdän ja lähden karkuun.

Yhden kerran olen lähtenyt karkuun. Silloin vastassa oli yli kymmenen hengen poikaporukka. Yhden ehdin tyrmätä sitä ennen.

Huomautan että jos nyt arvioidaan tappeluita olleen sata, niin 90 niistä tapahtui ennen armeijaa ja suurin osa niistä oli sellaista ensimmäisten kaljakännien yhteydessä tapahtunutta pikkupoikien välistä kisailua.

Kolmekymppisenä oli enää vain muutamia kunnon tappeluita ja ne oli AINA lähtöisin siitä kun joku kovanaama kävi minun tai kaverieni päälle viihteellä.

Viimeisin tappeluni Suomessa oli kesällä 2015 kun juuri linnasta vapautunut karpaasi tuli tarjoamaan seuralaiselleni rahaa seksipalveluita vastaan. Sain hänet kahdesti pois puhumalla, mutta kun hän kolmannen kerran tuli vauhdilla vihan leimutessa kasvoillaan niin en enää puhunut.

Yksi ainoa alakoukku ja vempula jäi makaamaan silmät auki baarin lattialle ja piipaa- auto saapui paikalle elvyttelemään.

Thaimaassa en koskaan ole joutunut tappelemaan, enkä edes ole nähnyt kunnon tappelua Thaimaassa muuta kuin kehässä tai youtubessa.

Toisin kuin Saarisenssu kuvittelee, ei thainyrkkeilyssä ole sellaista kunniakoodia etteikö saisi tirvaista loukkaavasti käyttäytyvää tai väkivaltaista henkilöä.

Thaimaalainen thainyrkkeilijä ei ota sitä leikkinä, jos joku humalainen nuorukainen kiipeää kehään ja haluaa epäkunnioittavasti kokeilla satuttaa ammattilaista.

Olen nähnyt itse kolmisen kertaa kun kapakkaan rakennetussa kehässä käy noin. 60 kiloinen thainuorukainen pistää nelikymppistä humalaista karpaasia kehässä sen verran että karpaasi näkee aamulla peilistä miten ottelussa kävi, kun pääsee sinne saakka ontumaan.

Puujalka on hyvä opetus mustan silmän ohella.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

En huomannut huomaatko että sinu harhasi pahenevat päiväpäivältä, pyörit kun puolukka paskassa, kuvitellen että olen senssu en ole...

• Anonyymi kirjoitti:

En huomannut huomaatko että sinu harhasi pahenevat päiväpäivältä, pyörit kun puolukka paskassa, kuvitellen että olen senssu en ole...

Moikka.
        Nuo ton Tyttö2010Neitisen väkivaltajutut ei oo terveen tuotoksia, en vaivaudu muuta kommentoimaan kuin että voi hyvänen aika sentään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kuten sanoin aloitin työurani nuorisotyössä, sain siitä paljon oppia miten käsitellä humalaista ja väkivaltaista ihmistä, noihin tilanteisiin saatiin koulutusta, miten saat eskaloituneen tilanteen rauhoittumaan, jonkun on oltava se aikuinen, joillain oli samassa hommassa nokian nuoriso-ohjaaja, minä en tarvinnut sitä koskaan... Noista koulutuksista on ollut paljon hyötyä myöhemmin elämässä..."

Pasanen päästelee taas takuuvarmasti potaskaansa. Sattuneista syistä johtuen tunnen tuon ajan koulutukset voimankäyttövälineineen varsin hyvin. Pasanen on oletettavimmin ollut ohjattavien ongelmanuorien joukossa saaden siinä sivussa pampusta... tämä pieneltä osaltaan selittäisi sekavan satuilunsa ja pätemisensä tällä palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Niinko mina laitoin duunistani kuvia, sinulla on vain sanoja, paljon tyhjia sanoja, paljon, sanoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ravintoloissa on järjestysmiehet, kuten Santtu.
        Mutta kun asiakas alkaa järjestysmieheksi tappelun toisena osapuolena kokien olevansa minä, minäääÄÄÄÄ, siis oikeutettu väkivaltaan, niin hermoheikko toimii kuten 2010.

Normaalit ihmiset ei ajaudu sataan katutappeluun "syyttöminä" riitaan.

Ravintoloissa on järjestyksenvalvojat, ei järjestysmiehet, kuten Pasanen potatoi.

Normaalit ihmiset ei ajaudu sataan katutappeluun "syyttöminä", mutta normaalit ihmiset voivat syyttään joutua väkivallan kohteeksi. Näissä tilanteissa ei aina ole järjestyksen valvojaa tai poliisia auttamassa. Tällaisessa "hätävarjelu" tilanteessa on oikeutettua puolustautua väkivaltaa käyttäen väkivaltaa vastaan. Rikoslaki määrittelee tarkemmin rajat sille, minkä tasoinen väkivalta tällöin on sallittua. Oikeutettua on myös "alkaa järjestysmieheksi" tilanteessa, missä sivullinen henkilö tarvitsee apua.

Pasanen itse, jos joku, on palstan hermoheikko minä, minäääÄÄÄÄ ääliö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ravintoloissa on järjestyksenvalvojat, ei järjestysmiehet, kuten Pasanen potatoi.

Normaalit ihmiset ei ajaudu sataan katutappeluun "syyttöminä", mutta normaalit ihmiset voivat syyttään joutua väkivallan kohteeksi. Näissä tilanteissa ei aina ole järjestyksen valvojaa tai poliisia auttamassa. Tällaisessa "hätävarjelu" tilanteessa on oikeutettua puolustautua väkivaltaa käyttäen väkivaltaa vastaan. Rikoslaki määrittelee tarkemmin rajat sille, minkä tasoinen väkivalta tällöin on sallittua. Oikeutettua on myös "alkaa järjestysmieheksi" tilanteessa, missä sivullinen henkilö tarvitsee apua.

Pasanen itse, jos joku, on palstan hermoheikko minä, minäääÄÄÄÄ ääliö.

Minussa on ole pätkääkään huonot hermot, sinulla on ja vielä heikompi itsetunto ja luottamus, kaljuus on sinulle iso asia, lähes paniikin omainen, minä olen laittanut valokuvia, lehtijuttuja, sinulta on vain puheita paljon puheita, sinähän voit olla pöllinyt jonkun toisen kuvat, esittää niitä ominasi, vaikka sinulla ei ole niiden kanssa mitään tekemistä, vai mitä laiffila palstan heikoin, synonyymi 2010.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitätkö että tänne paskapalstalle on eksynyt kaksi tyhjåpååtå.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kuten sanoin aloitin työurani nuorisotyössä, sain siitä paljon oppia miten käsitellä humalaista ja väkivaltaista ihmistä, noihin tilanteisiin saatiin koulutusta, miten saat eskaloituneen tilanteen rauhoittumaan, jonkun on oltava se aikuinen, joillain oli samassa hommassa nokian nuoriso-ohjaaja, minä en tarvinnut sitä koskaan... Noista koulutuksista on ollut paljon hyötyä myöhemmin elämässä..."

Pasanen päästelee taas takuuvarmasti potaskaansa. Sattuneista syistä johtuen tunnen tuon ajan koulutukset voimankäyttövälineineen varsin hyvin. Pasanen on oletettavimmin ollut ohjattavien ongelmanuorien joukossa saaden siinä sivussa pampusta... tämä pieneltä osaltaan selittäisi sekavan satuilunsa ja pätemisensä tällä palstalla.

Ja resupekka, ei meille opetettu mitään voimankäyttöä, vaan psykologiaa jolla saat asiakkaan nopeasti rauhoittumaan, kuten sanoin joillain oli nokia nuoriso-ohjaaja minulla ei edes sitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitätkö että tänne paskapalstalle on eksynyt kaksi tyhjåpååtå.

No näyttää olevan sinä ja 2010.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Moikka.
        Nuo ton Tyttö2010Neitisen väkivaltajutut ei oo terveen tuotoksia, en vaivaudu muuta kommentoimaan kuin että voi hyvänen aika sentään.

Arvoisa monen danin Sensei ja psykiatrian Arkkiatri.
        Mitä nöyrimmin kysyisin teiltä arviota ystävänne Numballin mielenterveyden tasosta ja kastistaan. Olisin kovin kiitollinen jos tärkeimmiltä asioiltanne, vaivautuisitte kommentoimaan.
        Kiitos paljon etukäteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinko mina laitoin duunistani kuvia, sinulla on vain sanoja, paljon tyhjia sanoja, paljon, sanoja.

Niinköhän laitoit ja että oikein kuvia... oliko niitä kuvia puoli tusinaa vaiko ihan täysi tusina?

Muistan nähneeni yhden kuvan, kuvan sanomalehden artikkelista, ja sen kuvassa taisit seisoa tollottaa, anteeksi vain, typerän omahyväinen ilme naamallasi. Itse artikkelissa kerrottiin projektista, jolla nuorisolle järjestettiin järkevää toimintaa, että pysyisivät poissa kaduilta pahan teosta. Muistaakseni sinä et ollut mikään nuorisotoimen johtaja, vaan yksi näistä nuorista. Voin toki muistaa väärinkin... mikä lienee ymmärrettävää, huomioiden sen sonnan ja valheiden määrä, mitä tänne olet suoltanut vuosia 24/7 - voi hyvänen aika sentään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä, minä, minäääÄÄÄ... olen selvinnyt pahemmin riitelemättä elämässäni, jotain pentuna oli napinoita, rippi koulussa...

https://ibb.co/nfpqrzQ

mutta täälä, en olen riteellyt, koskaan ja, aina kirjoitan asiaa, aina, valehtelematta!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinköhän laitoit ja että oikein kuvia... oliko niitä kuvia puoli tusinaa vaiko ihan täysi tusina?

Muistan nähneeni yhden kuvan, kuvan sanomalehden artikkelista, ja sen kuvassa taisit seisoa tollottaa, anteeksi vain, typerän omahyväinen ilme naamallasi. Itse artikkelissa kerrottiin projektista, jolla nuorisolle järjestettiin järkevää toimintaa, että pysyisivät poissa kaduilta pahan teosta. Muistaakseni sinä et ollut mikään nuorisotoimen johtaja, vaan yksi näistä nuorista. Voin toki muistaa väärinkin... mikä lienee ymmärrettävää, huomioiden sen sonnan ja valheiden määrä, mitä tänne olet suoltanut vuosia 24/7 - voi hyvänen aika sentään.

Useita kuvia laita paremmaksi.

• Anonyymi

No tuo 2010 on vuosisatoja jäljessä ajastaan, väkivallasta on ollut hyötyä 1500 luvulla, silloin ei älylle laitettu niin suurta arvoa, ihmiskunta kehittyy, traktorit ja kaivinkoneet ovat korvanneet lapion ja kottikärryt, kovakunto ei takaa hengissä säilymistä, aina jollakin on taskussa mutka, silloin boxingit ja se että jaksaa kaivaa 200 metriä ojaa, merkitse mitään.

• Anonyymi

2010 on onnellinen ettei koskaan päässyt USAan....

Olisi ammuttu kuin koira monta kertaa.

• Anonyymi

Miksi USA:ssa olisi ammuttu? Jenkeissä arvostetaan niitä jotka torjuu ryöstäjän tai hyökkääjän millä keinoilla tahansa. Siellä itsepuolustus on sallittu eikä ämmät vingu että hui kamala, kuten sinä teet.

Älä hössötä mistään psykologioista, tuommoisella järjenjuoksulla et saa edes päiväkotilapsia rauhoitettua, puhumattakaan aineissa riehuvista sekopäistä, niihin ei toimi mikään puhe, ei edes oikeiden ammattilaisten puhe, kun tilanne on päällä.

En tiedä missä maailmassa olet elänyt, mutta poket ei olleet mitään pyhimyksiä 90- luvullakaan. He olivat linnakundeja, hormoonibodareita ja väkivaltarikollisia suurimmaksi osaksi.

Lahdessa oli tunnettuja portsareita jotka ajoivat jopa asiakkaita takaa pitkin kaupunkia koivupamppujen kanssa, eikä he joutuneet edes tuomiolle.

Nyt eletään Suomessa sosiaaliporsaiden organisoimaa nössökulttuuria jossa ei saa enää kukaan puolustaa itseään tai edes katsoa pahasti kun mamujengit ryöstelee kantiksien lapsia.
        Vika on siinäkin kuulema siinä että suomalaiset ovat epäonnistuneet integroimaan heitä.

Ei he toki ole Suomen ainoa ongelma. Narkkareita on kantiksissa yhä kasvava joukko. Toivotaan että fentanyyli rantautuu kunnolla Suomeen kuten se on tehnyt Jenkkilässä, koska sen yliannostus on helppoa.

Jenkkilässä odotellaan että tänä vuonna fentanyyliin kuolee yli satatuhatta narkkaria.

2010

PS: Tässä sinulle kellohamemiehelle laulu, koska sä oot nössö:
        https://www.youtube.com/watch?v=w2wmtUb65gM

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi USA:ssa olisi ammuttu? Jenkeissä arvostetaan niitä jotka torjuu ryöstäjän tai hyökkääjän millä keinoilla tahansa. Siellä itsepuolustus on sallittu eikä ämmät vingu että hui kamala, kuten sinä teet.

Älä hössötä mistään psykologioista, tuommoisella järjenjuoksulla et saa edes päiväkotilapsia rauhoitettua, puhumattakaan aineissa riehuvista sekopäistä, niihin ei toimi mikään puhe, ei edes oikeiden ammattilaisten puhe, kun tilanne on päällä.

En tiedä missä maailmassa olet elänyt, mutta poket ei olleet mitään pyhimyksiä 90- luvullakaan. He olivat linnakundeja, hormoonibodareita ja väkivaltarikollisia suurimmaksi osaksi.

Lahdessa oli tunnettuja portsareita jotka ajoivat jopa asiakkaita takaa pitkin kaupunkia koivupamppujen kanssa, eikä he joutuneet edes tuomiolle.

Nyt eletään Suomessa sosiaaliporsaiden organisoimaa nössökulttuuria jossa ei saa enää kukaan puolustaa itseään tai edes katsoa pahasti kun mamujengit ryöstelee kantiksien lapsia.
        Vika on siinäkin kuulema siinä että suomalaiset ovat epäonnistuneet integroimaan heitä.

Ei he toki ole Suomen ainoa ongelma. Narkkareita on kantiksissa yhä kasvava joukko. Toivotaan että fentanyyli rantautuu kunnolla Suomeen kuten se on tehnyt Jenkkilässä, koska sen yliannostus on helppoa.

Jenkkilässä odotellaan että tänä vuonna fentanyyliin kuolee yli satatuhatta narkkaria.

2010

PS: Tässä sinulle kellohamemiehelle laulu, koska sä oot nössö:

Kovasti tuo sun elämäs on ollut ravintolapainotteinen, siis alkoholin anniskelupaikat, sellaisiinhan alkoholistit kuten sinä suuntaa matkansa humalahakuisina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti tuo sun elämäs on ollut ravintolapainotteinen, siis alkoholin anniskelupaikat, sellaisiinhan alkoholistit kuten sinä suuntaa matkansa humalahakuisina.

Ja mikä idioottimaista, koet olevasi aina oikeutettu väkivaltaan, sekä syytön itse tapahtuman vakavoitumiseen.

Olet ollut Sbuge jo ennen armeijaikää ja edelleenkin ... oliko krapula tässä menneinä päivinä, nimittäin sellaista ei tule ilman kunnon känniä jota ilman sinä et voi elää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä idioottimaista, koet olevasi aina oikeutettu väkivaltaan, sekä syytön itse tapahtuman vakavoitumiseen.

Olet ollut Sbuge jo ennen armeijaikää ja edelleenkin ... oliko krapula tässä menneinä päivinä, nimittäin sellaista ei tule ilman kunnon känniä jota ilman sinä et voi elää.

Pasasella meni taas roolit sekaisin Senssun kanssa ja "molemmilla" samat kirjoitusvirheet kuten "sbuge". Jos sinulla Pasanen olisi rahaa, olisit juonut itsesi hengiltä. Taitaa jo marraskuun eläke olla tenuttu? Miten olet viihtynyt Hankasalmella ja onko ikävä sitä rouvaa joka kiskoo kuponkiruokaa ja pikaruokaa lippalakki päässä?
        Spurgun määritelmä ei suinkaan ole se että on käynyt anniskeluravintoloissa tai juonut viinaa silloin tällöin. Spurgu on asunnoton tutiseva juoppo deliriumin partaalla oleva roskisdyykkari, jolla ei ole töitä, puhumattakaan vaimosta tai perheestä.
        Sikäli mikäli olen oikein ymmärtänyt, spurgut ei ajele AMG mersuilla eikä lentele bisnesluokassa tai rakentele taloja edes Thaimaassa. Sinä olet paljon lähempänä spugen määritelmää kuin Kymppi. Sinullahan ei ole edes omaa autoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pasasella meni taas roolit sekaisin Senssun kanssa ja "molemmilla" samat kirjoitusvirheet kuten "sbuge". Jos sinulla Pasanen olisi rahaa, olisit juonut itsesi hengiltä. Taitaa jo marraskuun eläke olla tenuttu? Miten olet viihtynyt Hankasalmella ja onko ikävä sitä rouvaa joka kiskoo kuponkiruokaa ja pikaruokaa lippalakki päässä?
        Spurgun määritelmä ei suinkaan ole se että on käynyt anniskeluravintoloissa tai juonut viinaa silloin tällöin. Spurgu on asunnoton tutiseva juoppo deliriumin partaalla oleva roskisdyykkari, jolla ei ole töitä, puhumattakaan vaimosta tai perheestä.
        Sikäli mikäli olen oikein ymmärtänyt, spurgut ei ajele AMG mersuilla eikä lentele bisnesluokassa tai rakentele taloja edes Thaimaassa. Sinä olet paljon lähempänä spugen määritelmää kuin Kymppi. Sinullahan ei ole edes omaa autoa.

Olet ymmärtänyt väärin.
        2010 on Sbuge, eli alkoholiriippuvainen, eikä hän ole rakentanut eedeniä eikä ajale mersulla, katsos kun reaalielämä ja Pattayan palstan haaveilluusioelämä ei ole sama asia.

Sinullakin on ongelma, sinulle kaikki on Pasasia.

Sbugen määritelmään myös sisältyy tarve sinun kaltaisen antavan Sbugelle vertaistukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ymmärtänyt väärin.
        2010 on Sbuge, eli alkoholiriippuvainen, eikä hän ole rakentanut eedeniä eikä ajale mersulla, katsos kun reaalielämä ja Pattayan palstan haaveilluusioelämä ei ole sama asia.

Sbugen määritelmään myös sisältyy tarve sinun kaltaisen antavan Sbugelle vertaistukea.

Miksi kyrvånsyylå elåt haaveilluusioelåmåå pattaya palstalla päivittäin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ymmärtänyt väärin.

Sinä Pasanen olet vakavasti mielisairas ihminen, jonka kateuden määrällä ei ole mitään rajaa.
        Sinä "keskieläketasomies" keksit toisista teorioita että heidän toimeentulonsa, talonsa ja autonsa ovat illuusiota etkä suostu edes uskomaan sitä tosiasiaa että Suomessa on parimiljoonaa hyvävaraista ihmistä joilla on luottotiedot kunnossa, omistusasunnot ja kaikki kunnossa.
        Lisäksi keksit itsestäsi huikeita tarinoita kuinka olet tehnyt mahtavan uran, mutta valitettavasti menit paljastamaan sen kuka todellisuudessa olet ja kaikki tietävät että olet tyhjätasku sairaseläkeläinen jolla ei koskaan ole ollut mitään.
        Ainoat kaverisikin ovat mielikuvitusta. Onneksi älysit haudata sen "määdmänin" sillä se oli vain täydellinen kopio sinusta. Myös Tapsa on feikkihahmo ja sinä et mukamas sitä huomaa ;))) Huomaan aivan selvästi että olet stressaantunut kun törpöttelit marraskuun eläkkeen reilussa viikossa. Nyt sitten kadehdit niitä joilla on rahaa ja kutsut heitä sbugeiksi.

• Anonyymi

Kirjoitan epistolan päivittäin palstalle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5573
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      2975
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2886
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      623
      2127
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      145
      1974
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1392
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1375
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1158
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1106
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1077
    Aihe