Sosiaalinen media tekee naisista hulluja

Anonyymi-ap

Myös valtakuntamedian naisten suosimisella on seurauksensa.

Nainen valittaa pienemmistäkin asioista.
Asiat ovat olemattomat.

Valtakuntamedia antaa valittajille kasvot julkaisemalla valitus.

Naiset kokevat olevansa oikeassa kaikessa valituksessa.

Tässä väliin tarvitaan psykologi, joka kertoo, että valittaminen on naisen biologinen ominaisuus.

Kyse ei ole rikoksista, joita usein miehet tekevät naisille,
mutta kyse itse naisen sisäisestä ongelmasta.

Naisen valittamisessa ei ajoittain ole järkeä ja hyvin usein naiset itse häiritsevät muita ja jopa aiheuttavat naisiin takaisin kohdistettua väkivaltaa.

Siten valtakuntamedia paitsi, että antaa naisille oikeuden valittaa lisää, niin myös vaarantaa naisten henkeä antamalla naisille oikeutta valittaa.

Miksi väsynyt mies harjoittaa väkivaltaa naisiin on väsymys laajalle levinneestä naisten harjoittamasta henkisestä väkivallasta ympäristöä kohtaan.

Rauhan pitää antaa kaikille ihmisille, mutta nainen ei jätä rauhaan.
Hän seuraa kaikki ja etsii vikoja kaikissa, tallentaa puhelimeen ja soittaa hätäkeskukseen.

Kun Suomen laki ei erota naisen henkistä väkivaltaa, niin oikeustoimellinen vastuu naisen rangaistamiseksi siirtyy vapaaehtoisille.

Merkityksellistä on ketä on valtion johdossa, miehiä tai naisia. Jos johto on feministinen, niin miehelle ei jätetä oikeutta jopa valtion tasolla.
Naisia ei saa olla johdossa yli puolet enemmän kuin miehiä.

9.11.2023 koin puolitutun naisen valittelun. Seisoin asioillani pihalla. Tuttu nainen havaitsi minua ja alkoi outoa syyttelyä. Hän tahtoi tietää kuka minä olen ja mitä teen siellä. Nainen vaatii ja vaanii minua. Ääni oli syyttelevä. Nainen oli iältään vanha.
Jälkeenpäin ajateltuna naisella oli joku ylimääräinen motiivi, mitä hän minussa näki. Motiivi jäi kertomatta ja joudun arvaamaan mitä naisella oli vikana. Nainen vaikutti negatiivisesti minuun. Se että nainen ei kerro rehellisesti sekin on naisen biologinen luonnollinen käyttäytyminen. Sen sijaan kun naisen olemus alkaa häiritä muita ihmisiä ympäristössä, se alkaa täyttää rikollisia piirteitä ja olisi oikein tulla oikaistuksi ja rangaistuksi, muuten näyttäytyy, että naisille kaikki on sallittua ja toisten halventaminen on hyväksyttyä. Kukaan mies siedä sellaista. Ja kun valtio tahtoo suojella naisia, niin valtion pitää olla aikuinen ymmärryksessään ja rangaista syyllisiä naisia. Syyllisille naisille ei saa antaa anteeksi.

2

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ennen 09.11.2023 juuri oli tapahtunut toinen naisen ja minun välinen törmäys kun nainen alkoi ihmetellä omaisuuttani polulla. Itse menin vessaan metsään ja omaisuuteni jäi kävelypolulle. Nuori eläkeläinen käveli polkua ja nähdessään omaisuuteni hän alkoi tallentaa kameralle. Minä seurasin metsästä tapahtumia ja tulin naisen luokse valittamaan naisen kameran käyttöä.

      En ymmärtänyt millä perusteluin nainen alkoi tallentaa omaisuuttani. Haluan tietää, mitä sellaisille uteliaille naisille pitää lakioikeudellisesti tehdä.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi tehdä mitään? Ehkä tuo nainen ajatteli, että joku on unohtanyt tavaransa metsään ja hän ottaa niistä kuvat ja julkaisee vaikka paikallisessa facebookryhmässä, että joltain jäänyt tavarat metsään.

        Mitä ihmeen haittaa voi jostain tavaroiden kuvaamisesta olla.

        Aloituksen sanoisin, että näkemyserot ovat niin suuret, että älä nyt ainakaan suomalaista vaimoa hanki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe