Alapää leikit

Anonyymi-ap

Onko joku leikkinyt lapsena alapää leikkejä kun olin lapsi leikin aina veljeni kanssa salaa ja näyttelin pimppiä ja veljeni sai katsoa ja annoin veljeni talvella laittaa lunta pimppiin ja sai tunnustella pimppiäni

onko tämä normaalia ja olenko ainoa
Ja jos en ole ainoa mitä te leikitte alasti

21

2069

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä voi leikkii alapää leikkejä mutta sattuiko sua kun laitoit lunta pimppiin

    • Anonyymi

      Ei se oli vaan vähän kylmä

    • Anonyymi

      Meillä oli lapsina aina saunassa leikkimistä,katseltiin toisiamme ja kosketeltiin joka paikasta. Oltiin jotain 10 vuotiaita. Serkku poikien ja tyttöjen kanssa kun saunottiin,oli eri mittaisia pippeleitä,yhdellä serkkupojalla oli tosi pitkä ohut pippeli,sillä aina leikittiin ja ihmeteltiin,yhdellä tytöllä oli hiukan rinnat ruvennut kasvamaan ja niitä piti silitellä. sitten tytöt vertaili pikku pimppojaan jalat auki ja me pojat katsetiin innostuneena. Sitten kun jonkun pojan pippeli tuli kovaksi,sitä tytöt ja pojat hiplaili innostuneena🥰Ihania muistoja..

      • Anonyymi

        Toisissa ketjuissa olet ollut mummo joka touhuaa mm. tyttären ja ystävättären kanssa, joka sinua hellästi raiskaa. Sekä olet ollut miehenä joka himoitsee anoppia. Sinut on huomattu jo muutama kuukausi sitten, jolloin olit samassa ketjussa esiintymässä sekä naisena että myös miehenä. Koita kusipää nyt ymmärtää että sinut ja kirjoitusvirheesi näkee kilometrien päästä!


    • Anonyymi

      Aivan normaalia ja luulenpa sen olevan yleistä lapsilla. Minä ja naapurintyttö leikimme pippelillä ja pillulla kesäisin kun oli lämmintä ulkona luonnossa ja talvisin jossain piilopaikassa sisällä.

      • Anonyymi

        Eikö ollut ihana leikkiä❓


      • Anonyymi

        No eihän tuossa mitään uutta sekopää olet ja tulet aina olemaan spedeilijä.


    • Anonyymi

      Lasketaanko se että leikin muutaman vuoden vanhemman serkkutytön kanssa vauvaa.

      Ei mitään pippelin räpläystä, tai vastaavaa, mutta hän puki minut sukkiksiin ja vaippaan, johon minä sitten pisasin.

    • Anonyymi

      Naapurin pojan kanssa leikimme pippeli leikkejä. Katseltiin ja kosketeltiin toistemme pippeleitä.
      Minua nuorempi poika päätti mennä pitemmälle. Minä panen mun kikkelin suuhusi, niin raimo saat imeä mun kikkeliä. Niin tehtiin useasti. Aina niin että pojan kikkeli oli suussani ja minä imin kikkeliä. Ei koskaan toisinpäin.
      Timo käski minun myös nuuhkia peppuaan. Niinpä minä imin kikkeliä ja nuolin peppureikää.
      Tällaistä leikimme usean vuoden ajan.

      • Anonyymi

        Delaa idiootti.


    • Anonyymi

      Mä leikin monesti kaverin pikkusiskon kanssa lääkärileikkejä, se tykkäs ottaa suihin ja antoi nuolla ja sormettaa pimppiä

    • Anonyymi

      Siskon kanssa leikittiin niin, että vuorotellen työnnettiin kuivattuja heinänkorsia toisiimme. Minä siskon pimppiin, ja sisko minun pyllyyn.

      • Anonyymi

        Me leikittiin serkkutytön kanssa,muistan aina kun serkkutyttö pissasi ja minä katselin,sen jälkeen innstuin mistä pissa oikein tulee,mentiin saunan pukuhuoneeseen ja tutkitiin toisiamme,mulla pippeli koveni,serkkutyttö innostui tutkimaan pippeliä kunnolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me leikittiin serkkutytön kanssa,muistan aina kun serkkutyttö pissasi ja minä katselin,sen jälkeen innstuin mistä pissa oikein tulee,mentiin saunan pukuhuoneeseen ja tutkitiin toisiamme,mulla pippeli koveni,serkkutyttö innostui tutkimaan pippeliä kunnolla

        Mä kanssa tein yhden tuttavaperheen tytön kanssa samaa.
        Ehkä siksi kiihotun vieläkin siitä, jos näen naisen pissaavan. Vielä niin, että näen pillunkin ja sen, miten pissa suihkuaa sieltä paineella.
        Erään kerran saunassa, kun pippelini kovettui kanssa, sain siemensyöksyn. Olin jo muutaman kerran onnistunut saamaan sellaisen alkavan murrosiän vuoksi, mutta en ollut kerttonut siitä tälle tytölle.
        Arvaa, oliko yllätys hänelle? Tein muutaman käteenvetoliikkeen ja sitten siemenet alkoivat purskahtelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kanssa tein yhden tuttavaperheen tytön kanssa samaa.
        Ehkä siksi kiihotun vieläkin siitä, jos näen naisen pissaavan. Vielä niin, että näen pillunkin ja sen, miten pissa suihkuaa sieltä paineella.
        Erään kerran saunassa, kun pippelini kovettui kanssa, sain siemensyöksyn. Olin jo muutaman kerran onnistunut saamaan sellaisen alkavan murrosiän vuoksi, mutta en ollut kerttonut siitä tälle tytölle.
        Arvaa, oliko yllätys hänelle? Tein muutaman käteenvetoliikkeen ja sitten siemenet alkoivat purskahtelemaan.

        Kiihottavaa lukea...samoin pissaava nainen kiihottaa myös,olen nähnyt kun aikuinen tytärpuoleni ulkosaunasta menee pissalle,pikku pylly kyykkyyn,posliini pimpasta pissa lentää..aaah🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa lukea...samoin pissaava nainen kiihottaa myös,olen nähnyt kun aikuinen tytärpuoleni ulkosaunasta menee pissalle,pikku pylly kyykkyyn,posliini pimpasta pissa lentää..aaah🥰

        Esiinnytkö taas vaihteeksi naisena, vaikka tuolla ylempänä esiinnyit miehenä.


    • Anonyymi

      Leikittiin ja todella paljon 2 naapurin tytön kanssa.
      Justiinsa sitä, että he näyttelivät pimppejään mulle ja mä esitteilin kikkeliäni takaisin heille.
      Sain myös koskea heidän pimppeihinsä ja sain maistaakin niitä. Tosin maistamiseni oli enempi sitä, että pussasin ja nuolaisin häpykumpua ja häpyviivan alkupäätä, mikä nyt näkyy normi seisoma-asennossakin.
      Tykkäsivät kyllä siitä, ainakin tuli sellainen olo itselle. Ja toinen tyttö otti joskus kikkelini suuhunsakin ja nuolikin jonkun kerran terskaa.
      Sitten leikittiin panemistakin.
      Eli housut kinttuun, alapäät paljaaksi ja sitten menin selälleni makaamaan ja toinen tytöistä tuli hajareisin istumaan päälleni siten, että hänen pimppinsä oli kikkeliäni vasten ja laitoin kikkelin vielä niin, että sen pää oli tytön pimpissä sen verran, mitä se nyt löysänä menikin häpyhuulien väliin. Ja sitten oltiin vaan aloillaan. Toinen tyttö, jos oli mukana, katseli sitä ja sitten jossain vaiheessa sanoi, että on hänen vuoronsa. Jolloin sitten veti oman alapäänsä paljaaksi ja tuli istumaan päälleni ja sama juttu, kikkeli pimppiä vasten.
      Joskus taisin kyllä saada orkunkin tai vastaavan, mitä tuon ikäinen voi saada. Oli ainakin samanlaisia hyvältä tuntuvia sykäyksiä, mitä tulee nykyäänkin siemensyöksyssä.
      Tuolloin multa ei tosin tainnut tulla mitään eritteitä noiden sykäysten mukana.
      Kylä tytöt tosiaan muutenkin esittelivät pimppejään, levittivät huulia ym, jolloin sain katsella niitä ja ihmettelinkin vähän, kun ne olivat punaisia sisältä.

      • Anonyymi

        Samoin mulla,serkktyttöä kun tutkin,paljas pimppa niin kaunis,sitten kun levitti,pikkupoika ihmetteli miltä pimppa näytti sisältä,ja oma pippeli seisoi kovana mitä serkkutyttö tutki innolla🥰


      • Anonyymi

        Ohoo nyt spedeilijällä sekottaa taas ja lujaa. Taitaa olla lohkojen kylmenemis vaihe jo pitkällä


      • Anonyymi

        Muistan kun muksujen saunassa toisiamme tutkittiin,se oli jännää kun jollekin oli ruvennut karvoja kasvamaan,sitä piti ihmetellä ja kokeilla,sitten taas täysin posliini pimppa kuinka se oli erilainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin mulla,serkktyttöä kun tutkin,paljas pimppa niin kaunis,sitten kun levitti,pikkupoika ihmetteli miltä pimppa näytti sisältä,ja oma pippeli seisoi kovana mitä serkkutyttö tutki innolla🥰

        Vain neljä minuuttia aikaisemmin olit kirjoittanut naisena ja nyt sitten taas miehenä. Tajuatko ollenkaan miksi sinut tunnistaa niin helposti? Sinulla ei varmaan pääkopassa liiku yhtään tervettä aivosolua.


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe