Mistä johtunee kateellisuus joka vieläkin jatkaa elämäänsä metsämanin videoiden kommenteissa?
Mistä "paskakyläläiset" olivat kateellisia metsämaneille eilen, viidestä lehmästä vaiko uudesta traktorista?
Kateelliset kadehtivat
41
721
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdistääkö vai jakaako metsien manien harjoittama omaisuudella ylvästely videoiden katsojia eri leireihin?
- Anonyymi
Paljon näkyy saaneen vihamiehiä. EI kylläkään syyttä.
- Anonyymi
Onko asioista kirjoittaminen vihamielisyyttä?
- Anonyymi
No onkos se hyväntahtoisuutta sitten?
- Anonyymi
Tämä jatkuva kateuskortin esille vetäminen on puolustusmekanismi. Mitä heikompi itsetunto,sitä enemmän erilaisia puolustusmekanismeja käytössä.
- Anonyymi
Kateus on jonkinlaista sairautta ja surkean minän pönkittämistä.
- Anonyymi
Kyllä surkeaa minää pökitetään autoilla,traktoreilla ym mahdollisimman suurilla koneilla.. 🤣
- Anonyymi
Ei spurguna olo pönkitä minäkuvaa normaaleilla ihmisillä joilla on omaisuutta.
- Anonyymi
Alkaa olla väsätäneet jutut. Ei käy kateeksi.
- Anonyymi
"Kyllä surkeaa minää pökitetään autoilla,traktoreilla ym mahdollisimman suurilla koneilla.."
Tuo on kyllä totta, Masssey-Ferguson traktoreilla ajoivat Hankkijan miehet, vauraiden sukutilojen yli 20 lehmäiset eivätkä viisi lehmäiset mökkiläiset.
Kone- ja metsämanin maa- ja metsätilojen imagoon sopisi parhaiten Valmet 565, 500 tai 502.
Työkoneiksi lovipankko, takalana, Wärtsilä sorminiittokone, 2-siipinen Fiskars kyntöaura, peräkärry, metsäreki ja kivikoukku.
Yksinkertaisten mökkiläisviljelijöiden yksinkertaisiin konetöihin David Brown oli teknisesti jo liian edistyksellinen traktorimerkki.- Anonyymi
KATEUS PUHUU
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KATEUS PUHUU
Hulluus puhuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hulluus puhuu.
NÄKÖJÄÄN
- Anonyymi
Onko tila vauras,jos 20 lehemää..
epäilen
- Anonyymi
Kone- ja metsämanin tilojen työkoneeksi riittäisi 3+1 vaihteistolla varustettu 25-30 hv traktori.
Kaikki yli tuon menevä on rahalla ostettua itsetunnon nostattelua.- Anonyymi
Ei kuulu sulle muiden rahat.
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät mikä kellekkin riittää..ajele sinä vaan polkutraktorilla ja jätä moottori vehkeet niille joilla rahaa on
- Anonyymi
Mani on kingi!! Tuusniemen paskakyläläiset on muut
- Anonyymi
Mulgun jatkeita. Niitä tarvitseville. Autotallit täynnä.
- Anonyymi
Spurgulla menee lujaa kun on kaljaa jääkaapissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spurgulla menee lujaa kun on kaljaa jääkaapissa.
Niin tuntuu menevän huru-ukoillaKIN...kin...
- Anonyymi
Luipakkoo tahtoo.
- Anonyymi
"KATEUS PUHUU"
Totuus puhuu.- Anonyymi
Katkeruus Huutaa, suorastaan rääkyy.
- Anonyymi
Kyllä siellä nyt ylpeille ja leuhkolle tarpeettomalla nurkkiin kerätyllä roinalla itsetuntoaan nostattaville totuuden lukeminen tekee kipeää.
Voihan sitä roinaa aina maan kaatuessa päälle kaivaa esiin kömmänöistä, veivata, kuvata ja esitellä tuotos Youtubessa ylpeänä:
"Tämmönennii lelu minulla on ja tämmönen!"- Anonyymi
No sulla kun ei ole.
- Anonyymi
EI varmanaa oo itelläs mitää,kaikki vanhat puulelutkin oot polttanu pesäs,kateellisena sitten tiiraat joka jakson että mitäs vehkeitä nyt näkyy
- Anonyymi
Kun pienenä poikana 50-luvun lopulla pudota muksahdin taivaalta keskelle vauraan maatilan pihamaata niin aloin heti täräyksestä toivuttuani ympäristöä tarkkailemaan ja havaintoja tekemään.
Ensimmäisenä luokseni tuli kissa ja vanha mummo.
Ymmärsin vasta vuosikymmeniä myöhemmin mikä niiltä kahdelta viereeni tulleilta ystävällisiltä hahmolta puuttui. - Anonyymi
"Ei spurguna olo pönkitä minäkuvaa normaaleilla ihmisillä joilla on omaisuutta"
Meistä kaikista tulee jossakin vaiheessa elämää spurguja.
Mitä ahneempi, itsekkäämpi ja itsekeskeisempi ihminen on, niin sitä säälittävämpi unohdettu spurgu ihmisestä tulee.
Ja tässä ajassa spurgu ainesta riittää!- Anonyymi
Esimerkilläsi osoitat yksinäisyytesi kadehtien nimettömänä palstalla sosiaalisia tubettajia.
- Anonyymi
Voisin olla paljon mieluummin joku ulkoilma spugu hyvässä porukassa, kun yksin korvessa katkeroituneena.
- Anonyymi
Sähän olet jo.
- Anonyymi
Kateus ansaitaan. Mitä hyvää minä olen tehnyt kun olen kateellinen metsamanille kun sai pillua patjalta ja on kuuluisa ja rikas.
Myös ole konemanille kateellinen hienosta maatilasta ja monista vehkeistä ja koneleidistä. Pirjo hannelelle ja simolle oon kateellinen muuten vaan.
Väinölle en oo kateellinen kun sillä on pieni tuo pankkitili kun itse sanoi että pieni on. - Anonyymi
Pieniä tuloja ei kadehdita,pienituloisia on paljon.
- Anonyymi
Kunnioitus ansaitaan. Ja noita ukon turjakkeita kohtaan on vaikea tuntea kunnioitusta.
- Anonyymi
Onkohan sillä Pirrellä hyvin masseja? Käyköhän kosiomiehiä mite?
- Anonyymi
Ei käy.
- Anonyymi
Konkurssin sano tehneensä. Päätelkää siittä.
- Anonyymi
Tuuskotiko oli tämän yritys.Onko sukunimi Semi?
- Anonyymi
Söikö ittensä konkurssiin ja pankrottiin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386