tietokoneen virran kulutus

hemmo

mää oon ettiskelly sellasta netti sivua, joka laskee koneen virran kulutuksen sinne syötetyistä tiedoista sattuisko kukaan teitään tälläistä sivua?

4

2658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • user
    • Joschu

Ite tarkistin oman koneen virran kulutuksen helsingin energialta lainatulla mittarilla.

Yllätti iloisesti näytää että kone vie jotain 220 wattii (näyttö mukaan laskien) kun koneella pöyri 3dMark05. toi ohjelma näytää että veis 281.

• realcrash

Virran kulutus? vitra mitataan ampereina (A),voi poika sä mittasit tehokulutuksen (W).

• Erkko
        realcrash kirjoitti:

Virran kulutus? vitra mitataan ampereina (A),voi poika sä mittasit tehokulutuksen (W).

Tuosta onkin niin vaikea laskea mikä on virrankulut, jos tehon kulutus tiedetään noin tarkkaan. Verkkojännite 230V Teho1 220W Teho2 280W

Virta1 0,96A Virta2 1,22A

Onhan sitä hauska naureskella, jos jollain menee käsitteet sekaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      125
      1736
    2. Charlie Kirk murha

Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai
      Maailman menoa
      251
      1477
    3. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      3
      1466
    4. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      251
      1279
    5. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      26
      1175
    6. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      52
      826
    7. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      56
      771
    8. Yrittäjien ahdinko

Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes
      Oulainen
      16
      717
    9. Huvittaa tää

Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅
      Ikävä
      39
      673
    10. Koska me sitten tavattaisiin?

Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?
      Ikävä
      44
      668
    Aihe