Kunhan kokemuksia kyselen, omat ei ole kovin kaksisia.
Juvan Optiikka kauppatorilla
17
2341
Vastaukset
- Anonyymi
Erikoinen oli kokemus.
- Anonyymi
Kalliit, jonniin joutavat rumat lasit saivat tyhmälle myytyä. Eipä enää toiste.
- Anonyymi
Samoilla sanoilla voisin kuvata omaa asiointiani Juvan Optiikassa. Tyhmäksi minäkin itseni tunnen. Sellaista kohteliasta, mutta jotenkin teennäistä pakkomyyntiä, vai millä sanoilla asiaa paremmin kuvailisin.
Isohkolle rahasummalle olisin muualta saanut parempaa vastinetta. Vaan saivat aikaan tunteen, ettei voi, tai ei ainakaan kehtaa kieltäytyä.
Eipä tosiaan tarvitse asioida toiste.
T: ketjun aloittaja - Anonyymi
Miulle ne sai jollain ihme konstilla myytyä 2-teholasit. Koitin opetella pari kuukautta ei tullu mitään. Kalliit kasit makaa nyt jossain laatikon pohjalla.
- Anonyymi
Kivan oloisia tyttöjä joilla kaupanteko on todella hanskassa. Hinnat, hmpfh.
- Anonyymi
Suorastaan törkeä palvelu. Syyllistettin asiakas kun heti tilannut vaan jäin miettimään. Ei kyllä innosta menemään uudelleen.
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Ketjusta on poistettu kaikki ko. liikettä arvostelevat, ihan asialliset viestit. Eipä ole mitään asiaa kyseiseen kauppaan.
- Anonyymi
Olen käynyt yhden kerran, sen ekan ja vikan. Sikakallis kauppa.
- Anonyymi
Antavat ymmärtää olevansa edullisia. Kun tlee maksun aika, niin loppusumma on todella iso, moneen muuhun optikkoliikkeeseen verrattuna.
- Anonyymi
Lasienpesuvaahto on paras pesuaine silmälaseille mitä olen koskaan kokeillut.
- Anonyymi
Hyvä valikoima kehyksiä.Tuhottoman kalliita.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169