ymmärtää sellaista ajattelutapaa, että jos tietyn henkilön toiminta ei ole saanut mitään hyvää aikaan ja muut silti ajattelevat että häntä pitäisi palkita sellaisesta toiminnasta auttamalla häntä! Minun näkökulmasta sitä on täysin mahdotonta toteuttaa! Missä tahansa ympäristössä on paljon sellaista mikä saa voimaan huonosti joka päivä, koska siellä näkee tai kokee jotain sellaista tuo mieleen rankat vuodet! Sisin ei pysty rauhoittumaan koskaan kunnolla kaiken sen takia. Vain täydellinen hiljaisuus monen vuoden ajan voisi saada olon voimaan paremmin! Mutta koska se ei ole mahdollista, siksi ei ole mahdollista olla koskaan tekemisissä sellaisen henkilön kanssa, jonka toiminta ei ole ollut hyväksyttävää!
On mahdotonta
Anonyymi-ap
4
313
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on niin utopistinen juttu ku vaan voi. Voisitko hieman selkeämmin asiaa esittää?
- Anonyymi
Olen varma että tietyt henkilöt ymmärtävät mistä on kyse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varma että tietyt henkilöt ymmärtävät mistä on kyse!
asumisen rauha, työrauha, elämisen rauha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523