ymmärtää sellaista ajattelutapaa, että jos tietyn henkilön toiminta ei ole saanut mitään hyvää aikaan ja muut silti ajattelevat että häntä pitäisi palkita sellaisesta toiminnasta auttamalla häntä! Minun näkökulmasta sitä on täysin mahdotonta toteuttaa! Missä tahansa ympäristössä on paljon sellaista mikä saa voimaan huonosti joka päivä, koska siellä näkee tai kokee jotain sellaista tuo mieleen rankat vuodet! Sisin ei pysty rauhoittumaan koskaan kunnolla kaiken sen takia. Vain täydellinen hiljaisuus monen vuoden ajan voisi saada olon voimaan paremmin! Mutta koska se ei ole mahdollista, siksi ei ole mahdollista olla koskaan tekemisissä sellaisen henkilön kanssa, jonka toiminta ei ole ollut hyväksyttävää!
On mahdotonta
Anonyymi-ap
4
313
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on niin utopistinen juttu ku vaan voi. Voisitko hieman selkeämmin asiaa esittää?
- Anonyymi
Olen varma että tietyt henkilöt ymmärtävät mistä on kyse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varma että tietyt henkilöt ymmärtävät mistä on kyse!
asumisen rauha, työrauha, elämisen rauha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991126
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe36646Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49510Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48502- 32500
- 34457
- 41454
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14451