ymmärtää sellaista ajattelutapaa, että jos tietyn henkilön toiminta ei ole saanut mitään hyvää aikaan ja muut silti ajattelevat että häntä pitäisi palkita sellaisesta toiminnasta auttamalla häntä! Minun näkökulmasta sitä on täysin mahdotonta toteuttaa! Missä tahansa ympäristössä on paljon sellaista mikä saa voimaan huonosti joka päivä, koska siellä näkee tai kokee jotain sellaista tuo mieleen rankat vuodet! Sisin ei pysty rauhoittumaan koskaan kunnolla kaiken sen takia. Vain täydellinen hiljaisuus monen vuoden ajan voisi saada olon voimaan paremmin! Mutta koska se ei ole mahdollista, siksi ei ole mahdollista olla koskaan tekemisissä sellaisen henkilön kanssa, jonka toiminta ei ole ollut hyväksyttävää!
On mahdotonta
Anonyymi-ap
4
236
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on niin utopistinen juttu ku vaan voi. Voisitko hieman selkeämmin asiaa esittää?
- Anonyymi
Olen varma että tietyt henkilöt ymmärtävät mistä on kyse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varma että tietyt henkilöt ymmärtävät mistä on kyse!
asumisen rauha, työrauha, elämisen rauha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1173932SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763265Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.671877SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2191341Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171242Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2101013Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49765- 62706
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20706Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6695