ymmärtää sellaista ajattelutapaa, että jos tietyn henkilön toiminta ei ole saanut mitään hyvää aikaan ja muut silti ajattelevat että häntä pitäisi palkita sellaisesta toiminnasta auttamalla häntä! Minun näkökulmasta sitä on täysin mahdotonta toteuttaa! Missä tahansa ympäristössä on paljon sellaista mikä saa voimaan huonosti joka päivä, koska siellä näkee tai kokee jotain sellaista tuo mieleen rankat vuodet! Sisin ei pysty rauhoittumaan koskaan kunnolla kaiken sen takia. Vain täydellinen hiljaisuus monen vuoden ajan voisi saada olon voimaan paremmin! Mutta koska se ei ole mahdollista, siksi ei ole mahdollista olla koskaan tekemisissä sellaisen henkilön kanssa, jonka toiminta ei ole ollut hyväksyttävää!
On mahdotonta
Anonyymi-ap
4
313
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on niin utopistinen juttu ku vaan voi. Voisitko hieman selkeämmin asiaa esittää?
- Anonyymi
Olen varma että tietyt henkilöt ymmärtävät mistä on kyse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varma että tietyt henkilöt ymmärtävät mistä on kyse!
asumisen rauha, työrauha, elämisen rauha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532696
- 88934
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11905- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 79598
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85576- 48555