Mulla on ollut ongelmia syömisen kanssa noin vitosluokalta asti eli jotain 6 vuotta. Välillä on mennyt paremmin ja välillä olen rahoittanut syömistäni todella rajusti. Nyt kuitenkin pyrin saamaan tän jutun hallintaan ja parantamaan mun suhdetta ruokaan. Ongelma on kuitenkin se, että mä en enää tiedä, milloin tai kuinka paljon mun pitäisi syödä, koska mä en enää kunnolla tunne nälkää ja viime kerran kun mä en rajoittanut mun syömistä mitenkään olin kirjaimellisesti 10v lapsi. Mulla on lähes aina pahoinvoiva olo, joka tekee syömisestä vaikeampaa. Syön silti 4-5 kertaa päivässä. Mun käsitys nälästä on se, että nälkä on kun maha murisee. Onko se niin vai pitäisikö nälkä pystyä tuntemaan jo ennen sitä? Mulla ei oikeastaan ole ruokahalua muulloin kuin silloin, kun mun maha murisee. Entä pitäisikö syöminen lopettaa heti kun ei ole enää nälkä? Teen yleensä niin mutta se johtaa siihen että syön vain pieniä määriä, koska nälkä loppuu lähes heti syömisen alettua. Mun paino vaan laskee nopeampaa tahtia kuin aikaisemmin, mä pyörtyilen ja mulla on aina kylmä, mutta en silti pysty tai halua syödä enempää, koska voin syödä hyvällä omatunnolla vain silloin jos mun maha murisee. Mä en myöskään voi syödä kovin isoja määriä siksi, että jos mä syön enemmän, mun maha ei ehdi alkaa murista ennen seuraavaa ruokaa -> en voisi syödä seuraavalla ruualla. Mä haluan että mulla on nälkä, koska silloin mun tekee mieli syödä ja syöminen on kivaa. Täynnä oleminen ahdistaa mua. Mitä mun pitäisi tehdä? Haluaisin apua joltain ei syömishäiriöiseltä varsinkin nälän tunteen tunnistamisessa ja siinä, milloin syöminen olisi järkevää lopettaa.
Milloin on nälkä?
Anonyymi-ap
2
179
Vastaukset
- Anonyymi
*rajoittanut ei rahoittanut
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18101591P
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004736753- 262501
- 2182457
- 1391752
- 1141698
- 741113
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41095Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1371017Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62897