Telttaperäkärry!

Peräkärryteltta

Tietääks kukaan mistä saa peräkärrytelttoja/telttaperäkärryjä? Hinnat myös kiinnostaa. Jos jollain tietoa asiasta, olen erittäin kiitollinen! Tarjoa myös, jos sinulla on myynnissä!

12

11092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olis

tommonen maastokuviollinen telttaperävaunu.Hinnasta en osaa sanoa, mutta uskoisin aika edullisesti sen myyväni...jos et oo sama henkilö, joka tossa myydään palstalla kyselee, oon sinne hiukan kertonu tosta kärrystä.

• assertio

Vieläkö myynnissä telttaperäkärry? Malli/Tyyppi? Hinta? Missä päin?

Asser

• tepjuh
        assertio kirjoitti:

Vieläkö myynnissä telttaperäkärry? Malli/Tyyppi? Hinta? Missä päin?

Asser

Oletko käynyt tuollaisilla sivuilla on saksalainen firma.http://www.holtkamper.de/ kokeileppa itse olen kiinnostunut myös, mielestäni malli on käytännöllisempi ja tuo on amerikkalainen taas! eiköhän suosita euroaluetta.Ei sillä etteikö usa:lla olisi hyviäkin tuotteita esim.grilli merkki Weber, no se siitä kuitenki katso sivu jonka pistin.

• Uusien telttaperäkärryjen maahantuoja löytyy sivuilta http://www.domusvisio.fi/ . Aika kalliilta kärryt tuntuvat, alkaen 4350€. Ne sisältävät kyllä mm. keittiön, mutta käytetty matkailuvaunu voi olla kova kilpailija näille;)

• Näkyypä yllä mainittu telttakärry olevan esittelyssä tänään ilmestyneessä (3.6.2005) Suomen AutoBild lehdessä;) (Itse sain tuon nettiosoitteen viimeisen Moottori - lehden pikku-uutisesta)

• hande

Osta pakettiauto, niin tollaset jutut ratkeaa kerralla.
      mahtuu kamaa, (retkeilytarvikkeita) voi yöpyä.
      Nykyiset pakut on hyviä ajaa ym.

• hande

mmjaa... katselin tota telttaperäkärriä, ei paskempi systeemi ensinkään, jos ei rahasta nipistele.
        Mutta pakurilla puolensa:)

• hande kirjoitti:

mmjaa... katselin tota telttaperäkärriä, ei paskempi systeemi ensinkään, jos ei rahasta nipistele.
        Mutta pakurilla puolensa:)

Minustakin paku on harkinnan arvoinen, jos perheessä on useampi auto tai on tarve vain 2-3 matkustajalle.

Pakuriinkin saa siihen suunnitellun teltan ainakin tuolta Lahden lähettyviltä (vrt. APUA huvilateltta) keskustelu tuosta alta.

• hittolainen

olenko väärässä mutta käsittääkseni jos yöpyy pakussa taikka ajon aikana on ns.patjat yöpymis valmiudessa.Saattaa ratsiassa olla ajoneuvoverovero ylläri tiedossa.ellei lakia ole sitten muutettu hiljattain.Ainakin kun minä viimeksi ajelin pakulla retkeily ajoa,niin muutaman kerran poliisit halusivat kurkistaa pakuni takaosaan.ettei vaan olisi punkat yöpymis valmiina.Joten pidin patjat rullalla ajon aikana ja konstat saivat joka kerran pitkän nenän.Nykyään ei toivottavasti enää ole noin tiukkapipoisia poliiseja.

• combi-camp

nettiautossa näkyy olevan yksi myytävänä.aika siisti peli ja hyvät varusteet.Minullakin on telttaperävaunu ja olen ollut siihen tyytyväinen.

• Combi-Camp

pari tuntia sitten oli vielä myynnissä.Vaan eipä ollut enää.Sorry.Älä lannistu etsivä löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      16
      3861
    2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      168
      3855
    3. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
      Ikävä
      15
      2928
    4. Vuosi vaihtuu!

Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst
      Suomussalmi
      21
      1401
    5. Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....

Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk
      Ikävä
      42
      1060
    6. Kuinka arvokas kaivattusi on?

Hinta rahana.
      Ikävä
      81
      1043
    7. Voitko ymmärtää

Rakastan ja vihaan sinua mies.
      Ikävä
      114
      1043
    8. Onko kaivattusi

Ulkoisesti viehättävä?
      Ikävä
      64
      990
    9. Hyvää vuoden viimeistä

Maanantai aamupäivää. Huomenta hyvää aurinkoista ☕🐺❄️😊❤️🌞
      Ikävä
      162
      969
    10. Uudenvuoden toivotukset

Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk
      Uusivuosi
      5
      885
    Aihe