Sofia ei lähtenyt isänsä luo

Anonyymi-ap

Edes isänpäivä ei hetkauta Sofiaa millään tavalla. Ei lähtenyt tapaamaan isäänsä eikä varmaan edes soita hänelle.

52

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Isänpäivää voi viettää muulloinkin kuin vain kauppiaiden päivänä. Sillä sitähän se on. Kauppiaat hyötyvät kun ihmiset ryntäävät ostamaan Isänpäivänä milloin mitäkin.
      Parempi olisi muistaa isää hyvillä teoilla ja ajatuksilla ympäri vuoden.
      Syntymäpäivä voi olla poikkeus, silloin voi muistaa isää lahjalla ja kukilla.

• Anonyymi

Vietetäänkö Marocossa nyt Isänpäivää? Jos ei, niin miksi Sofian isä olisi kutsunut tyttärensä sinne?
      Minun suomalainen isäni kutsui aina minut isänpäiville ja tarjosi kahvit ja leivokset.
      Ei odottanut koskaan mitään erikoista juhlahumua, koska tapasimme muutoinkin hyvin säännöllisesti. Autoin häntä niissä asioissa missä hän tarvitsi tai pyysi apua.

• Anonyymi

Ei Sofia lähde kun ei ole maksajaa ja tietää ettei hyödy mitään rahalisesti matkasta Marokkoon 💰.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Sofia lähde kun ei ole maksajaa ja tietää ettei hyödy mitään rahalisesti matkasta Marokkoon 💰.

Miten se Martinan isänpäivä sujuu ? Onko kovinkin läheiset välit ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun mietit Martinaa ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina ei ole koskaan edes tavannut isäänsä mutta Sofia on hylännyt isänsä 12-vuotiaana. Kun isä ja äiti erosivat niin ei ollut missään yhteydessä isäänsä ja vielä haukkui hiljattain isäänsä alkoholistiksi ja väkivaltaiseksi. Toki isää käytettiin hyväksi kun haluttiin saada Sofian feikkisarjaan hyvää materiaalia. Ilmeisesti enää Martinan haukkuminen sarjassa ei enää myynyt niin piti ottaa isä seuraavaksi käsittelyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina ei ole koskaan edes tavannut isäänsä mutta Sofia on hylännyt isänsä 12-vuotiaana. Kun isä ja äiti erosivat niin ei ollut missään yhteydessä isäänsä ja vielä haukkui hiljattain isäänsä alkoholistiksi ja väkivaltaiseksi. Toki isää käytettiin hyväksi kun haluttiin saada Sofian feikkisarjaan hyvää materiaalia. Ilmeisesti enää Martinan haukkuminen sarjassa ei enää myynyt niin piti ottaa isä seuraavaksi käsittelyyn.

Stefun analyysit Sofiasta sopisivat tähän hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komulainen Sofia huumassaan vielä kuitenkin järjesti Sofialle podcastin jossa sai jatkaa Martinan haukkumista, mutta media Iltalehteä lukuunottamatta ei enää innostunut. Aikansa kutakin ja taisi jo ihmisten, jopa toimittajien, silmät avautua että mikä on homman nimi.

• Anonyymi

Maan nimi on Marokko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa Marocossa ei vietetä nyt Isänpäivää, niin miksi sitä pitäisi Sofian edes huomioida?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi olla kun ei edes tiedä kuka isänsä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä Martina kuuluu tähän ketjuun? Ketju on Sofiasta, opetelkaa lukemaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi olla kun ei edes tiedä kuka isänsä on.

Entä sitten? Sorry, Martina kyllä tietää isänsä, mutta etkö ymmärrä ketju on Sofiasta? Herää pahvi ja opettele ymmärtämään kenestä kirjoitetaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina mainittu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sitten? Sorry, Martina kyllä tietää isänsä, mutta etkö ymmärrä ketju on Sofiasta? Herää pahvi ja opettele ymmärtämään kenestä kirjoitetaan!

Inhoan Martinaa ja myös sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komulainen Sofia huumassaan vielä kuitenkin järjesti Sofialle podcastin jossa sai jatkaa Martinan haukkumista, mutta media Iltalehteä lukuunottamatta ei enää innostunut. Aikansa kutakin ja taisi jo ihmisten, jopa toimittajien, silmät avautua että mikä on homman nimi.

Enää kaksi Martinan stalkkeria vain jaksaa jatkaa, koska ovat tehneet sitä jo vuosikymmenen ellei kaksi. Kuin kotkankynsillä ovat kimpussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä Martina kuuluu tähän ketjuun? Ketju on Sofiasta, opetelkaa lukemaan!

Saman ohjeen voit sitten laittaa Martinan ketjuun, kun tollot käsittelevät Sofiaa.
        Eli mitä Sofia kuuluu niihin ketjuihin (Martina), opettelisivat lukemaan.
        Ja kaikki pahvit herätys, opetelkaa ymmärtämään kenestä kirjoitetaan.
        Hyvä, ettette ole tolloja ja asia on kyllä tärkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enää kaksi Martinan stalkkeria vain jaksaa jatkaa, koska ovat tehneet sitä jo vuosikymmenen ellei kaksi. Kuin kotkankynsillä ovat kimpussa.

Sulla on sanonta muuttunut. Ennen se oli ottaa hampaisiinsa. Toi vuosikymmen ellei kaksi pysyy samana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inhoan Martinaa ja myös sinua.

Ihan vapaasti saat inhota vaikka koko maailmaa, sun inhollasi ei ole mitään merkitystä!

Helopttaako tuo sinun inhosi jotenkin sun pahaa oloasi, vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saman ohjeen voit sitten laittaa Martinan ketjuun, kun tollot käsittelevät Sofiaa.
        Eli mitä Sofia kuuluu niihin ketjuihin (Martina), opettelisivat lukemaan.
        Ja kaikki pahvit herätys, opetelkaa ymmärtämään kenestä kirjoitetaan.
        Hyvä, ettette ole tolloja ja asia on kyllä tärkeä.

Joko se TOLLO taas tuli palstalle, varsinainen TOLLOJEN TOLLO ja oikein pelle!

Koita pahvi koota itsesi ymmärtämän asioita, ettei tarvitse jatkuvasti toistaa samoja asioita!

"Hyvä, ettette ole tolloja ja asia on kyllä tärkeä?" Häh, mitä tällainen lause tarkoittaa? Hah, hahhhhh....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on sanonta muuttunut. Ennen se oli ottaa hampaisiinsa. Toi vuosikymmen ellei kaksi pysyy samana.

Kynsin hampainhan nuo pari stalkkerit roikkuvat Martinassa, eivätkä millään osaa päästää irti! On sitten isäinpäivä, äitienpäivä, joulu tai juhannus nuo kaksi ihmistä roikkuvat suolipalstalla 24/7, kertoohan se paljon noista parista ihmisestä!

Yksinäiset reppanat, joiden elämä on todella tylsää ja muodostuu vuosikausien oksennuspalstalla roikkumiseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko se TOLLO taas tuli palstalle, varsinainen TOLLOJEN TOLLO ja oikein pelle!

Koita pahvi koota itsesi ymmärtämän asioita, ettei tarvitse jatkuvasti toistaa samoja asioita!

"Hyvä, ettette ole tolloja ja asia on kyllä tärkeä?" Häh, mitä tällainen lause tarkoittaa? Hah, hahhhhh....

Joko se caps lock tuli taas linjoille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko se caps lock tuli taas linjoille?

Pakkohan sitä caps lockia on pitää päällä, et sinä tollo huomaa kirjoitukset ja sinähän huomasit! Jee....jeee.... Muistan hyvin nuo sinun kirjoitukset (vaikken ole paljon edes kirjoitellut) kun käytit sanaa tollo, lähes jokaisessa kommentissasi oli sana tollo... hmmm...

• Anonyymi

Soitti.😘

• Anonyymi

Meneekö puhelinlasku ulosottoon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneekö puhelinlasku ulosottoon?

Ei mene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mene.

Ei mene. Vihjeenä sinulle, whats app puhelu on ilmainen.😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mene. Vihjeenä sinulle, whats app puhelu on ilmainen.😉

whats app

😁🐪👏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

whats app

😁🐪👏

Isällä tuskin on Whats appia, onko edes kunnon puhelinta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Savumerkkejä lähettelee savimajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sillä on koska Sofian sarjassa kertoi että oli soittanut Nikolle ja aseen kanssa uhkaillut tappavansa tämän sänkyynsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sillä on koska Sofian sarjassa kertoi että oli soittanut Nikolle ja aseen kanssa uhkaillut tappavansa tämän sänkyynsä.

Viinaan menevä, väkivaltainen, uhkailee aseen kanssa. Tällainen käsitys tuli Sofian isästä sarjassa. Sofia siinä sarjassa kertoi että hän ei koskaan halua sellaista miestä kuin isänsä oli. hm..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viinaan menevä, väkivaltainen, uhkailee aseen kanssa. Tällainen käsitys tuli Sofian isästä sarjassa. Sofia siinä sarjassa kertoi että hän ei koskaan halua sellaista miestä kuin isänsä oli. hm..

Onneksi Ranta-aho ja Therman, Sofian kaksi avomiestä, eivät olleet lähelläkään sellaisia. Valitettavasti molemmat potkivat Sofian kadulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjekyyhkyt kuljettavat Sofian isän posteja 🕊️ ja kamelit paketteja 🐪 .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isäänsä ei voi valita! Juuri tänään isänpäivänä on ollut kirjoituksia niistä isistä, jotka ovat alkoholisteja, väkivaltaisia tai muuten omasta halustaan pois lapsensa elämästä. Jotkut lapset tapaa isäänsä vankilassa.
        Sofiaa ei kannata syyllistää siitä, minkälainen hänen isänsä on. Tai Martinaa, että isä ei ole elämässä,
        Hyvä, että teillä kaikilla on kaikinpuolinen ihanneisä.
        Tai olette valinneet lasten isäksi hyvän isän. Ja olette jopa naimisissa/liitossa hänen kanssaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se soittikin kenkäpuhelimella....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tytär on tainnut tulla isäänsä, kun heiluttelee ikkunankarmia Rantiksen edessä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tytär on tainnut tulla isäänsä, kun heiluttelee ikkunankarmia Rantiksen edessä...

🐪👏

• Anonyymi

Täytyy tästä ruveta valmistelemaan isänpäiville menoa, kun täytyy käydä omaa isää tervehtimässä ja appiukkoa. Mun mies sai jo heti aamulla kahvit sänkyyn lahjojen kera lasten toimittamina.
      Hyvää Isänpäivää kaikille maailman isille!

• Anonyymi

Ei teillä homppeleilla ole lapsia.

• Anonyymi

Taas tää oman perhe-elämän kuvailija.
        Mun mies, mun isä, mun appi, mun lapset, mun koira, mun mökki, mun ruusupuska, mun hyväntekeväisyystyö...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mies, mun isä, mun appi, mun lapset, mun koira, mun mökki, mun ruusupuska, mun hyväntekeväisyystyö...

11:41 Ai taasko, sorry en ole varmasti puoleen vuoteen kirjoittanut mitään? Sitä paitsi meillä ei ole koiraa, ei ole mökkiä, ei ole ruusupuskia, eikä mulla ole hyväntekeväisyystyötä! Et silleen...

Harmittaako sua noin paljon, että pitää kommentoida toisten kirjoituksia, kun sulla raasulla ei ole mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei teillä homppeleilla ole lapsia.

11:12 Sä olet siis homppeli, no sen tiesinkin etteihän sulla lapsia ole, kuka niitä sun kanssa tekisi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

11:41 On täällä palstalla hauska tuo höpöttäjä, hän varmasti kirjaa kaiken toisten kirjoittamat kommentit exeliin ja sieltä sit läväyttävät tulemaan....Nauroin ihan katketakseni tuota kommentoijaa.... mutta ei se mitään pieleen meni kuitenkin....

Huomaa hyvin miten yksinäiset viettävät isänpäivää, vai suolipalstalla itkien omaa pahaa oloaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

11:12 Sä olet siis homppeli, no sen tiesinkin etteihän sulla lapsia ole, kuka niitä sun kanssa tekisi!

Luetun ymmärtäminen ei ole vahvuuksiasi.

• Anonyymi

On niitäkin, jotka eivät menneet edes isänsä hautajaisiin.

• Anonyymi

Ihan totta, mutta en todellakaan ymmärrä sitä miksi ihmiset eivät kunnoita isäänsä ja vietä aikaa isänsä kanssa, niin kauan kuin isä on vielä olemassa! Turha sitä on sitten enää parkua, kun isästä on aika jättänyt.

Molemmat vanhemmat ovat yhtä tärkeitä ja heihin kannattaa pitää hyvät suhteet yllä!

• Anonyymi

Sofian kannattaisi kääntyä ilmaston- ja eläintensuojelijaksi ja turkisten vastustajaksi ja mennä sitten eläintensuojelugaalaan tissit tyrkyllä ja muutenkin antavassa asussa. Sellaisesta ihmiset tykkää. Niin voi esittää että on parempi kuin muut kun on ylevät aatteet.

• Anonyymi

Mitä suotta, Leville vaan ja aidot turkikset niskaan. Ai niin, Sofia ei taida enää lasketella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä suotta, Leville vaan ja aidot turkikset niskaan. Ai niin, Sofia ei taida enää lasketella.

Eikös Sofia ollut joskus Levillä Stefun aikaan ja kauhea turkkireuhka hänellä oli päällään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Sofia ollut joskus Levillä Stefun aikaan ja kauhea turkkireuhka hänellä oli päällään?

Niin Sofialla oli päässä pannumyssyn näköinen myssy, aikas erikoinen, mutta iso logo Gucci..että hieno oli☺️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe