Kun Rupert Grint näyttelee tulevassa elokuvassa Driving Lessons niin mikähän elokuvan nimi on suomeksi käännettynä???
Olisin kiitollinen jos viitsisitte vastata:)
Driving Lessons
7
728
Vastaukset 7
- :D:D:D
ei kait sitä suoraan suomenneta mä veikkaisin jotain
Ajamisen oppitunti,.. xDxDxD aika huono veikkaus mut kuiteski.. :D:D- hhmmm
jotain tällaista mie myös veikkaisin..
mutta joskushan ne suomentaa elokuvien nimiä ihan miten sattuu, eikä suomennos liity alkuperäiseen nimeen mitenkään.
Mutta ajamisen oppitunti, se olisi aika lähellä, ellei jopa "oikeassa" - Mixer
hhmmm kirjoitti:
jotain tällaista mie myös veikkaisin..
mutta joskushan ne suomentaa elokuvien nimiä ihan miten sattuu, eikä suomennos liity alkuperäiseen nimeen mitenkään.
Mutta ajamisen oppitunti, se olisi aika lähellä, ellei jopa "oikeassa"Tämä on tyystin mielipidekysymys, mutta eikö suomennokseksi kelpaisi paremmin (ainakin minun suussani se kuulostaa) Ajo-oppitunnit?
- Mixer
Mixer kirjoitti:
Tämä on tyystin mielipidekysymys, mutta eikö suomennokseksi kelpaisi paremmin (ainakin minun suussani se kuulostaa) Ajo-oppitunnit?
Ajotunnit
- ...
Mixer kirjoitti:
Ajotunnit
Sekin toi vois olla..riippuu myös vähän minkälainen elokuva on. Esim ajamisen oppitunti kuulostaa minusta ihan joltain kauhuleffalta..
mutta noi kaikki olisi käypiä käännöksiä..
- Peltopyy:)
Se on suomeksi ihan vaan Oppitunteja. :)
- Bayern München fani
Niin kyllä mäkin sitä veikkaan eli Oppitunteja:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831069
- 73902
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut115697- 57670
- 43595
- 30572
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173558Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4556Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136538Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535