Voisiko ylläpito siirtää nämä kirjoitukseni tuonne perholaisten omalle sivustolle? Kirjoittelen samoista asioista ja nauran aina lopuksi itselleni. Turhaa tänne itseäni kehun ja valehtelen päivittäin kun kukaan ei minua usko. Tämä on nähty ja koettu kun aluevaaleissa äänimääräni jäi viiteen ääneen omani lisäksi.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Nyt iskä niskasta kiinni itseäsi ja lopeta nämä sekoilut tai laitamme holhouksen hakuun.
- Anonyymi
Mitä tämä avaus tarkoittaa ja miksi se on avattu tälle keskustelusivulle.
Tietääkseni Ressu, Kokkolan Kingsi, Sotatieteiden Maisteri on Kokkolalainen ja on todellakin kaupungin viisain mies, vaikka on syntynyt Perhossa...
Jokainen meistä on syntynyt jossain; ja voi syntyä vaikka "Indokiinassa". Ei se ole "lapsen" valittavissa. Onhan joku syntynyt (tai saanut alkunsa ja kuollut) jopa "avaruusraketissa tai taksin takapenkillä"...- Anonyymi
Onpahan ainakin elävä todiste että sotamaisterikin voi olla aivan uskomattoman täystollo.
- Anonyymi
Kirjoittele selvinpäin niin muistat mitä kirjoitit iskä.
- Anonyymi
Kuuntele reijo nyt sukulaisia ja kirjoittele sinne omalle sivustolle.
- Anonyymi
Ressu on Kokkolan Kingsi ja kaupungin viisain mies, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Myös Perhon viisain ihminen ja Kyyjärven.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493