seuraavat kymmenen vuotta. Kaveri samaa ikäluokkaa kuin itse on, eikä saa olla paljon pidempi. Ei lemmikkieläimiä.
Näillä mennään
6
164
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus voi käydä niin ihanasti, että jos samanikäiset kaverit viettävät paljon aikaa yhdessä he voivat rakastua toisiinsa!
- Anonyymi
Mene sitten myös. Äläkä alenna ja häiriköi
- Anonyymi
Onko palstamies tänään tällaista ristikkäiskerrontaa taas eri kerrontoja limittäen? Tätä tetristä oppii apinakin pelaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko palstamies tänään tällaista ristikkäiskerrontaa taas eri kerrontoja limittäen? Tätä tetristä oppii apinakin pelaamaan
Mistä kerronnoista puhut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kerronnoista puhut?
Sinä olet ihan liian omissa sfääreissä ja mustavalkoinen ymmärtämään trollaavan miehen eri versioita raskaista vuosista ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ihan liian omissa sfääreissä ja mustavalkoinen ymmärtämään trollaavan miehen eri versioita raskaista vuosista ym
Niin katoppaku ei se homma sillä tavalla toimi, että tänne tullaan onkimaan omien valmiiden ja ihan kukkuu- ajatusapparaattien kanssa ja ihmetellään kun ei synkronisoidu tai sanoisinko kalibroidu oikean todellisuuden kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739