Setämies eilen Pyöreässä torpassa

Anonyymi-ap

Hei pikkujoulusiidereissä imeläksi äitynyt mieheni työkaveri! Änkesit Mutterissa kiehnäämään kylkeeni ja tuijottelemaan estottomasti kauluksestani sisään. Limainen ehdotuksesi lemmenhetkestä wc:ssä oli todella mauton, siellähän pissitään, ei rakastella. Miehestäni tekemäsi "paljastukset" eivät yhtään auttaneet asiaa, mutta vaimosi saa pian saman kattauksen, jonka faktat voi tarkistaa kuvaamani videon äänitteestä.. Kiitos kuitenkin kehuista, vaikka kyllä minä jo tiesinkin, että takapuoleni on todella hyvän näköinen. Pyysit vielä harkitsemaan tapaamista, pyydän sinua kuitenkin ensisijaisesti hoitamaan oma parisuhteesi kuntoon. Tai sitten vain jatkat kertomaasi "käteenvetoon pohjautuvaa seksielämää". Tämä varmastikin on ymmärrettävässä muodossa annettu vastaus? Mukavaa alkavaa talvea, t, Ellu

26

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huutonaurua! Tollaselle ukolle parin viikon kuuri Thaimaata tekisi terää.

    • Anonyymi

      Ole iloinen että saat vielä huomiota, jokunen vuosi eteenpäin ja kukaan ei enää välitä olemassaolostasi. Moni nainen tai mies ei saa positiivista huomiota edes nuorena.

      • Anonyymi

        pitäiskö olla kiitollinen siitä, että tarjotaan mahdollisuus saada kiireistä mutta puolilöysää kännimunaa kusenhajuisessa vessassa?


    • Anonyymi

      Et siis ymmärrä hyvän päälle mittään???
      Piä taatinen lootasi erossa mahtimelastani!!!

    • Anonyymi

      Antony Florens ikään kuin sepittånyt kaikki sairaat suomi 24 kommentit sen huomaa siitä,kun tavara jalkapallo ei riitä ja selibaattia pitäisi jatkaa stiga jääkiekkopeli on sekin mukava jos pystyy koko ajan rukoilemaan vihollisten eli suomenolympiakultajääkiekkojoukkueen puolesta, että vapautuisivat talvisodanhengestä sillä kourat tulee kohmeisiksi ja vieterit jäykistyy kylmässä pakkasessa talvisodanhengessä

    • Anonyymi

      Tuohan on ihan perus meininkiä...jos siiderivalas kotona ei kykene pitämään ukkoaan tyytyväisenä, niin pakkohan se on jotakin edes yrittää.

    • Anonyymi

      saatanan kaakattajakotka ruvenneet vittuileman "setämiehille"..
      toivotaan että somali tulee nurkan takaa ja tekee työnsä ni tiedät paikasi ellu

      • Anonyymi

        Sinä se et tarvitse apua paikkasi tietämiseen, sinne pikkuisen perunankuorta alemmas, ehkä juuri ja juuri kahdesti käytettyä sof-emboa sivummalle. Paitsi että sinä et paskamahoinesi biojätteeseen sovellu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se et tarvitse apua paikkasi tietämiseen, sinne pikkuisen perunankuorta alemmas, ehkä juuri ja juuri kahdesti käytettyä sof-emboa sivummalle. Paitsi että sinä et paskamahoinesi biojätteeseen sovellu.

        Haha, rakastakaa toisianne ja lisääntykää!


      • Anonyymi

        Mä olen jo monta kertaa näyttänyt paikkasi sinulle. Mölyät ja möykkäät mutta alistut edessäni.
        T:HoikkaJussi.


    • Anonyymi

      mitäs me miehet paskamahoistamme, mulla ainakin hyvä emäntä, joka tekee ruoat ja työt ja minä pimeesti verottomana tienaan taskuun.
      Sitten ostamma kivan mökin järven ääreltä täältä ja omakotitalon tai ainakin halvan k kt asunnon.

      ei ole enää vanhemmat vittuilemassa mitä saa ja mitä kannattaa tejdä.

      • Anonyymi

        Sun emäntä tekee kaikki ruoat ja palkkatyöt ja antaa tukia sulle pikku possulle koska et itse osaa kantaa vastuuta? Sun vanhempasi kuolivat häpeään.
        HoikkaJussi


    • Anonyymi

      Eniten näissä hämmästyttää se, että joitain seksuaalisuusasiat vielä kiinnostaa. Tosin kuka voi olla iloinen vastenmielisen kännilääppijän lähestymisistä ?
      Kannattaisi olla varovainen näinä me too- aikoina sen lähestyjän.
      Kyseessä voi olla myös naisia halveeraava " olet vain lihakimpale "- ilmiö. Aikana jona naiset tienaavat oman leipänsä ja satsaavat hyvinvointiinsa. Ei tarvitse olla nyrkin ja hellan välissä.
      Lähestymisyritykset joissa haukutaan oma kaveri ovat aika epätoivoisia mutta toisaalta vähän ressukkamaisia. Kun otetaan alkoholia, herää inhimilliset läheisyyden kaipuu- tunteet. Sitten ne kanavoituvat näin tökeröllä tavalla.
      Varmaan seuraavana päivänä kevyet päänsäryt ja morkkikset tuolla mutterin parkettien partaveitsellä kyllä.
      No mitäpä näistä, normijuttuja melkein karussa marraskuisessa pikkujoulutusajassa.

      • Anonyymi

        Lähetkö mun kaa kahville? 😊


      • Anonyymi

        Reilu 10h Finnairin lentokoneessa ja suomalaisen miehen ei tarvitse kitinää kuunnella tai selluliittiröpöä katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilu 10h Finnairin lentokoneessa ja suomalaisen miehen ei tarvitse kitinää kuunnella tai selluliittiröpöä katsella.

        Siellä se voi kaljamahamursukin olla muutamalla eurolla alfa-uros. Miltä sitten mahtaa tuntua tulla takaisin omaan rasvakoomaiseen pöhnä-arkeen? Kortsun tuoksu vielä lerssissä leijaillen tajuaa, että enhän minä näe edes omia varpaitani, saati sitä mistä tuo käry nousee.

        Onko Thaikuista palatessa silloinkin voittajafiilis, kun vaimo kulta hymyilee kummallisen vienosti, harjaillessaan kiireettömästi vieläkin viikon seikkailujen jäljiltä panopörrössä olevaa takatukkaansa suoremmaksi. Rahalla joskus saa, mutta ei sillä mieheksi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä se voi kaljamahamursukin olla muutamalla eurolla alfa-uros. Miltä sitten mahtaa tuntua tulla takaisin omaan rasvakoomaiseen pöhnä-arkeen? Kortsun tuoksu vielä lerssissä leijaillen tajuaa, että enhän minä näe edes omia varpaitani, saati sitä mistä tuo käry nousee.

        Onko Thaikuista palatessa silloinkin voittajafiilis, kun vaimo kulta hymyilee kummallisen vienosti, harjaillessaan kiireettömästi vieläkin viikon seikkailujen jäljiltä panopörrössä olevaa takatukkaansa suoremmaksi. Rahalla joskus saa, mutta ei sillä mieheksi tehdä.

        esittele sinä poju vaan sitä hintahtavaa sixpäkkiäsi.
        olen itse se sinun kutsumasi akaljamahamursumies eikä hävetä tippaakaan.
        on kaunis vaimo ja omaisuutta.
        en ole sinunlaisillesi pelleille kateellinen mistään, joten anna menä vaan, tutki vaakaa ja rääkkää itseäsi niin pe rkeleesti, silä varmaan saavutat mitään.
        korkeintaan saat jonkun anorektisen luuviulubimbon seuraksesi.

        rahalla ja rahalla saa hevonvitut, pitää olla röyhkeä ja vittumainen luonne nin saa pillua vaikka omalta siskolta. t, janne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä se voi kaljamahamursukin olla muutamalla eurolla alfa-uros. Miltä sitten mahtaa tuntua tulla takaisin omaan rasvakoomaiseen pöhnä-arkeen? Kortsun tuoksu vielä lerssissä leijaillen tajuaa, että enhän minä näe edes omia varpaitani, saati sitä mistä tuo käry nousee.

        Onko Thaikuista palatessa silloinkin voittajafiilis, kun vaimo kulta hymyilee kummallisen vienosti, harjaillessaan kiireettömästi vieläkin viikon seikkailujen jäljiltä panopörrössä olevaa takatukkaansa suoremmaksi. Rahalla joskus saa, mutta ei sillä mieheksi tehdä.

        Se keikka kannattaa heittää, kun surkea seksielämä ja parisuhde päättyy. Katselet maailmaa aivan uusin silmin sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        esittele sinä poju vaan sitä hintahtavaa sixpäkkiäsi.
        olen itse se sinun kutsumasi akaljamahamursumies eikä hävetä tippaakaan.
        on kaunis vaimo ja omaisuutta.
        en ole sinunlaisillesi pelleille kateellinen mistään, joten anna menä vaan, tutki vaakaa ja rääkkää itseäsi niin pe rkeleesti, silä varmaan saavutat mitään.
        korkeintaan saat jonkun anorektisen luuviulubimbon seuraksesi.

        rahalla ja rahalla saa hevonvitut, pitää olla röyhkeä ja vittumainen luonne nin saa pillua vaikka omalta siskolta. t, janne

        Osta Janne vaimolle uusi hiusharja, ja hae laadukkaampaa hoitoainetta kampaajalta. Ei kiukustuta pörrötukka sinua niin kovin reisulta palatessasi.


    • Anonyymi

      Poliisi sai viime viikolla kiinni lukuisia rattijuoppoja Kouvolan alueella

    • Anonyymi

      toivottavasti samalla jäi myös kiinni selväpäiset kaahaajat romuineen.
      aina sekin hyvä että kun ajavat tieltä ulos niin aina 1 kaahaaja vähemmän.

      • Anonyymi

        Ei, heille annettiin bensalahjakortit ja akkuporat että saavat porata äänenvaimentimiin reikiä.


    • Anonyymi

      Pitihän se tietää, kun mutteriin menee, että hieman nuhjaantunutkin nainen tuntee olevansa prinsessa, suuressa miesenemmistöisessä paikassa. Kannattaa ottaa kehut vastaan, mutterissa niitä saa, kotona ei niinkään.

    • Anonyymi

      In your dreams... Ellu :)

    • Anonyymi

      Oliko persu?

      • Anonyymi

        Kyllä se Elinan mainitsema takapuoli äännetään puhekielessä "perse"


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe