Alkaisinko Audistiksi? Ajelin täs vasta 89-vuosimallisella Audi 90:sellä. Oli mahtava ajettava ja tosi äänetön.Laadun perikuva. Suoraan sanottuna tosi hyvä. Mut miks Audi 100-mallia vm.82-91 sanotaan niin lusuksi?Hempulit ja kalliit osat,heikko laatu...jne... Jos Audi 90 on niin tosi hyvä auto,niin Miten Audi 100 on "muka" niin "huono" auto?!?!Kertokaa,Kertokaa,Kertokaa!!!
MIKÄ!? MIKÄ!?MIKÄMIKÄMIKÄMIKÄ
5
1163
Vastaukset
- 100 -86
No ei se satku nyt autona ole ollenkaan huono, päinvastoin. Parhaana puolena on mielestäni ajettavuus ja matkustusmukavuus. Huonona mielestäni varaosien suht kalliit hinnat. Vikoja oli mulla ainakin lämppärin kenno ja ohjaustehostin, jotka tulivat maksaan "ihan kivasti". Bensankulutus oli 8-10 l/100km.
- bemu
audi paudi pakana..se on ihan lakana..
- tyytyväinen satkuunsa
se on se satanenkin ,itse olen ajanut satatuhatta 5-cyl bensa satasella eikä ole ollut ongelmia ,tehostimen hajoaminen on kyllä huollon puutetta eikä lämppärin kennokaan maksa kun muutaman satasen jos joutuis vaihtamaan ,joku ostaa pitkäripasesta kolme pulloa kirkasta eikä ole ollenkaan kallista ,mutta varaosa hintoja päivitellään, ajan työmatkoja ripeään tahtiin enkä varmasti ole tien tukkona ja sataseni kuluttaa 8.2l/100km 98e:tä
- miljoonaan mennään...
Meidän "vanhalla taksilla", 100, vm-85 2.0 diesel autom. on ajettu rapiat 770 000km, ja ei voi sanoa kuin että rahalle on tullut vastinetta. Auto ostettiin kun mittarissa oli 260tkm, ja loput yksityiskäytössä. Laatikko on vaihdettu pari kertaa n. 500 - 1000mk:n käytettyyn. Kansi käytettiin 740tkm kohdalla auki, kun venttiilit alko vuotaan. Ne vaihdettiin ja taas mennään. Kulutus 6, 5 - 8 L/100km vähän ajosdta riippuen.
- Pohojan poika
miljoonaan mennään... kirjoitti:
Meidän "vanhalla taksilla", 100, vm-85 2.0 diesel autom. on ajettu rapiat 770 000km, ja ei voi sanoa kuin että rahalle on tullut vastinetta. Auto ostettiin kun mittarissa oli 260tkm, ja loput yksityiskäytössä. Laatikko on vaihdettu pari kertaa n. 500 - 1000mk:n käytettyyn. Kansi käytettiin 740tkm kohdalla auki, kun venttiilit alko vuotaan. Ne vaihdettiin ja taas mennään. Kulutus 6, 5 - 8 L/100km vähän ajosdta riippuen.
Minulla meni vastaavasta autosta vuosimallia -84:sta juuri milli poikki. Siinä tosin on manuaaliaski. Mittarilukeman ollessa vähän päälle 815tkm vaihdettiin venttiilin ohjurit ja itse venttiilit. Laatikkoon vaihdettiin uudet synkronointirenkaat. Pytyissä ei ollut vielä pahaa kulumista joten sinne ei kajottu. Laakerit olivat ok. Kori on vielä ihan ruosteeton, koska olen alusta saakka huolehtinut pesusta ja alustan massauksesta. Nokkaa vähän paikkamaalasin sillä pohjamaali paistoi. Oli kuin haulikolla ammuttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243