Rauhaiseloa Pasasten maailmassa

Anonyymi-ap

Pasasten maailmassa on helppo elää ja hengittää, rakkaus ja toveruus vallitsee. Valmis maailma, jossa ei ole käyttöä eikä sijaa seuraaville asioille:

-Lihaksille. Niitä ei tarvitse enää, koska on olemassa kaivinkoneet.
-Liikunnalle. Sitä voi katsella televisiosta, eikä tule lonkka kipiäksi.
-Työlle. Töitä ei enää tarvita koska on koneet ja sairaseläke.
-Rahalle. Sitä ei tarvita koska Kela kustantaa lääkkeet ja huoneen.
-Ravintoloille. Ruokaa voi pakastaa ja sitten sulattaa mikrossa.
-Viihteelle. Viihde on vain halpaa betoniviihdettä. Tuijota juna-asemaa.
-Naisille. Kuka enää nykypäivänä tarvitsee naisen putkenpätkää?
-Väkivallalle. Elämme rauhan maailmassa, jossa pärjää psykologisella otteella vihollisesta filosofisen tyynenä.
-Karatelle. Karatea ei tarvita jos on fööni. Kysy vaikka tytöiltä.
-Baareja. Niissä käy vain sbuget, kunnon miesten ollen kotona.
-Historiankirjoja. Ei tarvita enää kun ottaa thaivaimon.
-Kielitaitoa. Ei tarvita enää kun ottaa thaivaimon autokorjaamolle.
-Googlea. Ei tarvita enää kun ottaa thaivaimon.
-Matkailua. Ei tarvita enää kun thaivaimo on jo Thaimaasta.
-Thaivaimoa. Sitä ei tarvita enää ja se juuri on pitkän liiton salaisuus.
-Omia lapsia. Ei tarvita kun ottaa raskaana olevan thaivaimon.
-Luottokorttia ja pankkikorttia. Luottoa ei tarvi ku on rahaa ja pankkikortteja ei ole enää.
-Hotelliaamiaisia. Ei tarvita enää kun on leipää ja kinkkua ja keksiä.
-Rahaa. Rahaa ei tarvita kun säästää joka kuukausi.
-Kuntosali. Ei tarvi kun tulee miehekäs vartalo maleksimalla ja parturissa, sekä sairaalan rappusissa neljästi vuodessa.
-Kapeaa nenää. Ei tarvitse kun ottaa vaimon jolla on perunanenä.
-Koulutusta. Ei tarvi kun on ikioma hissa, matikka, bilsa, maantieto,
thaivaimo, filosofia ja stadin slangi.

5

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieman tuosta väkivallasta.

      Maailmassa tehtiin viime vuonna arviolta noin 500.000 henkirikosta.
      Raiskauksia tapahtui maailmassa noin viisi miljoonaa viime vuonna.
      Pelkästään USA:ssa pahoinpidellään 20 ihmistä minuutissa ympäri vuorokauden ympäri vuoden.
      Joka seitsemäs nainen maailmassa on kokenut perheväkivaltaa ja joka 25 mies samoin.
      Viime vuonna maailmassa oli käynnissä 40 sotaa, joissa kuoli miljoonia ihmisiä ja siviilejä.

      Väkivaltaa siis on maailmassa valtavasti edelleen.
      Pitäisi saada Pasanen nyt juttelemaan filosofiaa ja rauhoittamaan tilanne, nyt kun Ahtisaarta ei enää ole. Ukrainalaisten ei olisi pitänyt puolustautua laisinkaan, vaan jutella Putinin joukoille filosofiaa ja ottaa psykologiset keinot käyttöönsä ilman lihaksia.

      • Anonyymi

        No eipä niistä lihaksista ole paljonkaan hyötyä nykyaikaisessa sodankäynnissä toista oli 1500 luvulla kun oli keihäs tai korkeintaan miekka mies miestä vastaan, nuijilla nuija, joka oli aikansa pelottavin ase, nykyään pelottavin ei ole ydinase vaan netti ja sen tarjoamat vaihtoehdot, jota varsinkin venäläiset ovat käyttäneet vuosia jo menestyksekkäästi, terrorismi on piilossa ja edullista kun verrataan sotakuluja muuten.

        Ja tärkeintä on uskontojen vaikutukset sotiin, kuten nytkin on lähi-idässä helppo havaita, siksi pysyn kaukana uskonnoista...

        ja 2010 ihan yksityisviesti, ei niillä lihaksilla ole isoakaan merkitystä sodan kuvaan, ei kukaan edes sotatilassa kaiva 200 metriä ojaa, että saa limpun, kehitys on iskenyt sinnekin, kaikilla armeijoilla on traktorit...


    • Anonyymi

      Pasasen äärettömästä mielikuvituksesta ja lapsellisuudesta kertoo jo tämä että keksi olevansa usean danin mustanvyön karatesensei, joka on saavuttanut sisäisen rauhan. Moneen kertaan kertoi vetäneensä hatusta koko idean, mutta ei ole tänä päivänäkään luopunut ajatuksesta että olishan se cool olla valaistunut soturi, joka torjuu väkivallan ilman väkivaltaa, mutta kuitenkin pirstoo polvilumpiot ja vannoo että pattajan rakas ei kävele sen jälkeen kun hänet kohtaa.
      Ammentaa elokuvista noita ajatuksia yksinäiseen elämäänsä piristeeksi ja ne sekoittuu lääketokkurassa todellisuuteen niin ettei Pasanen enää itsekään tiedä mikä on totta.

      • Ai että näinkö on päässyt tapahtumaan, no voi voi sentään, on se niin harmillista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      959
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      143
      522
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe