Pilkanmaa eli roskakasa.

Anonyymi-ap

Pilkanmaa se vasta onkin paikka asua. Surkein kylä missä olen ikinä asunut, kaikki kyttää sua koska olet muukalainen. Yksityisyys on aivan vieras sana. Sisäpiiri vouhottaa jostain vitun luodonkärjestä niinkuin se olisi joku pyhä maa mihin kaikkien pitää mennä tekemään ei mitään. On viriili kyläyhdistys joka tekee pusikkoon frisbeeradan unohtaen raivata sen pusikon pois. Vuohivuori eli roskaruka on kylän ylpeys, sinne jos pudotat roskankin niin vähintään sinut pitää upottaa suohon. Vaikka se onkin pelkkä jäteläjä. Onneksi pääsin pois koko seudulta. Tuijotelkaa te siellä verhon takaa roskaako kukaan tai liikkuuko kymmenen jälkeen ym. Ainiin, haistakaa paska.

26

1475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä.pilkanmaassa ollaa nii vitun ”yhteisöllisiä”.heti joku nipottaa jos kaasujalka on raskas tai et hoida pihaas kunnol..ei oo kallujen mesta..voikkaal on hyvä asuu..

• Anonyymi

No voi nyt jumalauta. Miksi välitätte moisista?
      taitaa olla itsetunto alhaalla, jos noin menee tunteisiin kun jotkut kyttää.
      Anna kytät. sinun reviirisi on sinun ja sillä siisti ja sinun elämäsi myös.
      Menevaikka kuselle sinne roskarukalle, kukaan ei tule sinua moittimaan.

• Anonyymi

Jotain outoa siinä kylässä aina on ollut. Suoraan elokuvasta "Syvä joki".

• Anonyymi

ja kitaraa soittava hörökorvapoika kymin sillan kaiteella katselee kun miehet lipuu kymijoella kanootilla

• Anonyymi

Partakääpiökö se siellä kirjoittelee?

• Anonyymi

alatko vittuilemaan ja nyt ei sitten pelleillä

• Anonyymi

Menikö tunteisiin

• Anonyymi

Kuka saatanan pilisläinen siellä Anhavassa käy varkaissa ja sotkemassa?

• Anonyymi

Mitäköhän se sinua liikuttaa?

• Anonyymi

joku paskahousu kuka ei jaksaa hiihtää varmaan

• Anonyymi

eikös se ollut tuota ennen se Nauhan maja?
      sinne tuli hiihdeltyä nuorempana.
      taskumatissa oli monet kerrat vähä "epoa" mukana hehheh
      pierut paukkui siinä nousuissa ja teinitytöt perässä kikatti suksillaan.

• Anonyymi

Ainahan uutta asukasta katotaan pitkään millä tahansa paikkakunnalla; ryyppääkö, miten hoitaa tonttiaan, tervehtiikö naapureitaan.

Olen asunut ainakin 15 eri paikkakunnalla. Otan huomioon, että tuttuus on ite ansaittava.
      Yhteen ja viimeiseen kämppään on muutto edessä. Että siellä olisi paremmin jonkunlaista apuva saatavissa jos vaikka vanhamies kaatuu pahasti.

• Anonyymi

Minä luottotiedottomana olen etsimässä asuntoa sieltä Kouvolan paikkeilta, mutta ei taida onnistua? Eläkeläinen olen.

• Anonyymi

Persujen keskittymä. Todellinen takapajula.

• Anonyymi

Hieno kylä, muutamaa mätäpaisetta lukuunottamatta. Niitä varmaan löytyy joka paikasta.

• Anonyymi

Tapahtuuko siellä mitään? Kauheita talonrähjiä! Onko Coloradon paikalle tullut mitään??🧐

• Anonyymi

Coloradon paikalle ei ole tullut mitään eikä varmaan tulekkaan.

• Anonyymi

Miks se lopetettiin?🤔

• Anonyymi

Kuulostaa kamalalta paikalta

• Anonyymi

Kannattaa sitten pysyä poissa👍🏻

Itse olen täällä viihtynyt mainiosti jo reilu 10 vuotta. Kyläläiset on mukavia ja täällä on hyvä meininki.

• Anonyymi

Nyt tämä on kuitenkin vuoden kylä kisan voittaja.

• Anonyymi

Kymenlaakson vuoden kylä. Ja vain siksi kaikki muut mahdolliset kylät on jo valittu.

• Anonyymi

Persujen vahvaa aluetta. Täytyykö siellä kulkea luotiliivit päällä?

• Anonyymi

Ivamaa ihan kiva paikka. Maalaiskylä.

• Anonyymi

Mitäs Kuusaan Rekolaan kuuluu tätä nykyä. ?1980 luvulla siellä oli välillä hurjaakin hurjempaa menoa. Kuovintien talot purettu kuulemma.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe