Transpasi järkkää

Anonyymi-ap

"Kaupungin duunareille kenkää, mä ja mun kaverit hoitaa hommat (hillot)".
Kovvoo hommoo tuo yhteisen hyvän oman piirin pussiin -hoitotyö.

11

1459

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on niin ahne ja härski aikakausi, että näinkin läpinäkyvviä yrityksiä ilmenee.

• Anonyymi

Jokainen voi hommata koneita ja perustaa yrityksen. Yleensä nuo urakat kilpailutetaan ja halvimman tarjouksen tehnyt saa homman. Jos joku pärjää niin ei varmaan kannata olla kade.

Jokainen voi asettua ehdolle ja tulla valituksi vaikka valtuustoon.

Maailmassa on näitä päättäjiä ihan tarpeeksi ketkä ei uskalla sanoa suoraan edes omaa mielipidettä. Hyvä vähän ravistella rakenteita välillä.

• Anonyymi

Mikäs juttu se tämä on?

• Anonyymi

Liike Nytin Tero Pasin esitys Haminan kaupunginhallituksen kokouksessa viime maanantaina jäi ilman kannatusta. Pasi esitti, että yhden prosenttiyksikön kunnallisveron korottamisen sijasta kaupunki lomauttaisi koko henkilöstönsä ensi vuonna kuukaudeksi.

Hänen mukaansa lomautuksen talousvaikutus olisi noin 3,5 miljoonaa euroa. Veronkorotuksen on laskettu vaikuttavan noin neljä miljoonaa.

– Veron korottaminen on huono toimenpide. Tavoite on saada Haminaan lisää asukkaita, ja nimenomaan sellaisia, joilla on hyvä veronmaksukyky. Meillä puhutaan paljon uusista hankkeista. Jos Googlen palvelinkeskuksen laajennus ja akkumateriaalitehdas toteutuvat, Haminassa on pian ihan eri tilanne. Lomautuksella pääsisi yhden vuoden yli, Pasi sanoo. Osa jutusta, kymen Sanomat lähteenä.

• Anonyymi

Saisihan neljällä millillä vaikka muutaman uuden kaupunkia kuvaavan sloganin kermalle tutulta konsulttitoimistolta. Kaksi sanaa saa alle sadalla tuhannella, joten miljoonalla saisi kokonaisen lauseen, vaikkapa että "Maailmanluokan hurmaamisen kohtaamassa kaupungissa saa kiertää ympyrää ja katsella tankoja".

• Anonyymi

Oikeastaan on sama mitä ja miten, kun raha kiertää joka tapauksessa aina samoihin taskuihin.
      Pienenä lohtuna voisi pitää sitä, että ahneilla ei ole rauhan päivää ja ennen pitkää sama puupalttoo odottaa, kuin muitakin.
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009981125.html

• Anonyymi

Työt pitää tehdä, mutta mitä tekee rakennusvalvonta tai terveystarkastajat, jos kukaan ei rakenna eikä oikeita ravintoloitakaan ole? Toivottavasti se kuntaliitos tulee vaikka ei siinä mitään voita jos kaksi köyhää menee kimppaan.

• Anonyymi

samanlainen kun isäns

• Anonyymi

paljonko iskä joutu maksamaan kun sano luottamushenkilön laittomasti irti

• Anonyymi

Siksihän päättäjänä ollaan, että pidetään saunakerhon pojat lämpiminä ja makkarat kuumina. Keravallakin kaupungin kiho hommasi kaverilleen hyvän keissin, kun kouluun ostettiin voimistelukepeiksi alle kahden euron harjanvarsia. Yrittäjä oli keksinyt laittaa niihin tarrat, joka nosti hinnan pilviin ja niiden kepakoitten kantolaukut ne vasta kalliita olivatkin. Näitä yhteisten varojen käyttökohteita näkyy riittävän, kun piikki on auki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      154
      1422
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1150
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      642
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      564
    7. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    8. 46
      550
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      532
    Aihe