Vihdoinkin Suomen Eläinläääkäriliitto ottaa kantaa tarhauksesta. ( Yle uutiset ). Tuota mieltä olen ollut siitä asti kun kävin ensikerran turkistarhalla. Siis lopettamisen kannalla olen. Heitän tässä herättävän mielikuvan? Jos tuotaisi vaikka yksi tarhahäkki "asukkaineen" tuohon liikennempyrään nähtäväksi, mitä arvelette kauanko saisi olla? Sitä sydän ei sure, mitä ei tiedä tai näe.
Turkistarhauksesta
7
466
Vastaukset
- Anonyymi
Mene sinä vihervassari poju vaan sinne kotisi lämpöön ja ajattele että sinunki läppäriis ja kännyyn tulee sähkö pistorasiasta,kaikki te olette samanlaisia itkijöitä yhyy itke poika kunnolla nyyyhh
- Anonyymi
Aamen
- Anonyymi
Ai että sehä ois nahotuskausi edessä päin
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Tarhoilta minäkin ekat tilit sain. Silloin ei tainnut olla taikaseinää, josta aloittaja päivärahansa repii
- Anonyymi
Väitetään että ihminen on älykkäin eläin. Ahneudella ei tunnu olevan rajoja, siitä saa sitten muut eläimet kärsiä.
- Anonyymi
Oletko oikeasti noin tyhmä, siisKannuksessa kannata kirjoittaa, jos ei älykkyysosamäärää ole. Demarit haluaa koko maaseudun alas ja Kepu tukee, voi tätä hulluutta. Antakaa ihmisten tehdä töitä ja toimeentuloa jatkaa, kaikki vienti kasvattaa Suomeen tuloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412561Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3912064Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens191733Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181561Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151421Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211073- 69971
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63905