Vihdoinkin Suomen Eläinläääkäriliitto ottaa kantaa tarhauksesta. ( Yle uutiset ). Tuota mieltä olen ollut siitä asti kun kävin ensikerran turkistarhalla. Siis lopettamisen kannalla olen. Heitän tässä herättävän mielikuvan? Jos tuotaisi vaikka yksi tarhahäkki "asukkaineen" tuohon liikennempyrään nähtäväksi, mitä arvelette kauanko saisi olla? Sitä sydän ei sure, mitä ei tiedä tai näe.
Turkistarhauksesta
7
492
Vastaukset
- Anonyymi
Mene sinä vihervassari poju vaan sinne kotisi lämpöön ja ajattele että sinunki läppäriis ja kännyyn tulee sähkö pistorasiasta,kaikki te olette samanlaisia itkijöitä yhyy itke poika kunnolla nyyyhh
- Anonyymi
Aamen
- Anonyymi
Ai että sehä ois nahotuskausi edessä päin
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Tarhoilta minäkin ekat tilit sain. Silloin ei tainnut olla taikaseinää, josta aloittaja päivärahansa repii
- Anonyymi
Väitetään että ihminen on älykkäin eläin. Ahneudella ei tunnu olevan rajoja, siitä saa sitten muut eläimet kärsiä.
- Anonyymi
Oletko oikeasti noin tyhmä, siisKannuksessa kannata kirjoittaa, jos ei älykkyysosamäärää ole. Demarit haluaa koko maaseudun alas ja Kepu tukee, voi tätä hulluutta. Antakaa ihmisten tehdä töitä ja toimeentuloa jatkaa, kaikki vienti kasvattaa Suomeen tuloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894