Vihdoinkin Suomen Eläinläääkäriliitto ottaa kantaa tarhauksesta. ( Yle uutiset ). Tuota mieltä olen ollut siitä asti kun kävin ensikerran turkistarhalla. Siis lopettamisen kannalla olen. Heitän tässä herättävän mielikuvan? Jos tuotaisi vaikka yksi tarhahäkki "asukkaineen" tuohon liikennempyrään nähtäväksi, mitä arvelette kauanko saisi olla? Sitä sydän ei sure, mitä ei tiedä tai näe.
Turkistarhauksesta
7
492
Vastaukset
- Anonyymi
Mene sinä vihervassari poju vaan sinne kotisi lämpöön ja ajattele että sinunki läppäriis ja kännyyn tulee sähkö pistorasiasta,kaikki te olette samanlaisia itkijöitä yhyy itke poika kunnolla nyyyhh
- Anonyymi
Aamen
- Anonyymi
Ai että sehä ois nahotuskausi edessä päin
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Tarhoilta minäkin ekat tilit sain. Silloin ei tainnut olla taikaseinää, josta aloittaja päivärahansa repii
- Anonyymi
Väitetään että ihminen on älykkäin eläin. Ahneudella ei tunnu olevan rajoja, siitä saa sitten muut eläimet kärsiä.
- Anonyymi
Oletko oikeasti noin tyhmä, siisKannuksessa kannata kirjoittaa, jos ei älykkyysosamäärää ole. Demarit haluaa koko maaseudun alas ja Kepu tukee, voi tätä hulluutta. Antakaa ihmisten tehdä töitä ja toimeentuloa jatkaa, kaikki vienti kasvattaa Suomeen tuloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672