Vihdoinkin Suomen Eläinläääkäriliitto ottaa kantaa tarhauksesta. ( Yle uutiset ). Tuota mieltä olen ollut siitä asti kun kävin ensikerran turkistarhalla. Siis lopettamisen kannalla olen. Heitän tässä herättävän mielikuvan? Jos tuotaisi vaikka yksi tarhahäkki "asukkaineen" tuohon liikennempyrään nähtäväksi, mitä arvelette kauanko saisi olla? Sitä sydän ei sure, mitä ei tiedä tai näe.
Turkistarhauksesta
7
589
Vastaukset
- Anonyymi
Mene sinä vihervassari poju vaan sinne kotisi lämpöön ja ajattele että sinunki läppäriis ja kännyyn tulee sähkö pistorasiasta,kaikki te olette samanlaisia itkijöitä yhyy itke poika kunnolla nyyyhh
- Anonyymi
Aamen
- Anonyymi
Ai että sehä ois nahotuskausi edessä päin
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Tarhoilta minäkin ekat tilit sain. Silloin ei tainnut olla taikaseinää, josta aloittaja päivärahansa repii
- Anonyymi
Väitetään että ihminen on älykkäin eläin. Ahneudella ei tunnu olevan rajoja, siitä saa sitten muut eläimet kärsiä.
- Anonyymi
Oletko oikeasti noin tyhmä, siisKannuksessa kannata kirjoittaa, jos ei älykkyysosamäärää ole. Demarit haluaa koko maaseudun alas ja Kepu tukee, voi tätä hulluutta. Antakaa ihmisten tehdä töitä ja toimeentuloa jatkaa, kaikki vienti kasvattaa Suomeen tuloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694377
- 664032
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1173872SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763215- 863152
- 632397
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.621786SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2161260Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1281243Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411235