Vihdoinkin Suomen Eläinläääkäriliitto ottaa kantaa tarhauksesta. ( Yle uutiset ). Tuota mieltä olen ollut siitä asti kun kävin ensikerran turkistarhalla. Siis lopettamisen kannalla olen. Heitän tässä herättävän mielikuvan? Jos tuotaisi vaikka yksi tarhahäkki "asukkaineen" tuohon liikennempyrään nähtäväksi, mitä arvelette kauanko saisi olla? Sitä sydän ei sure, mitä ei tiedä tai näe.
Turkistarhauksesta
7
453
Vastaukset
- Anonyymi
Mene sinä vihervassari poju vaan sinne kotisi lämpöön ja ajattele että sinunki läppäriis ja kännyyn tulee sähkö pistorasiasta,kaikki te olette samanlaisia itkijöitä yhyy itke poika kunnolla nyyyhh
- Anonyymi
Aamen
- Anonyymi
Ai että sehä ois nahotuskausi edessä päin
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Tarhoilta minäkin ekat tilit sain. Silloin ei tainnut olla taikaseinää, josta aloittaja päivärahansa repii
- Anonyymi
Väitetään että ihminen on älykkäin eläin. Ahneudella ei tunnu olevan rajoja, siitä saa sitten muut eläimet kärsiä.
- Anonyymi
Oletko oikeasti noin tyhmä, siisKannuksessa kannata kirjoittaa, jos ei älykkyysosamäärää ole. Demarit haluaa koko maaseudun alas ja Kepu tukee, voi tätä hulluutta. Antakaa ihmisten tehdä töitä ja toimeentuloa jatkaa, kaikki vienti kasvattaa Suomeen tuloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904776
- 293404
- 2013192
- 513037
- 242965
Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3212836Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl442717Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2352518- 532296
Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v252296