Koronarokotus

Anonyymi-ap

Lieneeköhän samanlaiset jonot Kiuruvedellä pidettäviin rokotuksiin kun oli Iisalmessa la 11.11. ja ma 13.11? Sonkajärvellä ja Vieremällä voisi Iisalmelaiset käydä rokotuksen saamassa rokotuspäivinä.

25

759

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse tilasin kotisairaanhoidon pistämään rokotteen läheisilleni. Ei tarvitse lähteä jonottamaan.

• Anonyymi

En ole moisesta kuullutkaan että kotisairaanhoidon toimesta rokotteen saa. Oletko kotisairaanhoidon asiakas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole moisesta kuullutkaan että kotisairaanhoidon toimesta rokotteen saa. Oletko kotisairaanhoidon asiakas?

Eliittisukujen jäsenet käydään kyllä hoitamassa kotonakin, muu rahvas voi raahautua jonottamaan terveyskeskukseen ja saa piikin jos eliitin jäljeltä vielä jotakin vanhentunutta myrkkyä on antaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eliittisukujen jäsenet käydään kyllä hoitamassa kotonakin, muu rahvas voi raahautua jonottamaan terveyskeskukseen ja saa piikin jos eliitin jäljeltä vielä jotakin vanhentunutta myrkkyä on antaa.

Höpön löpön. Ukki ja mummo ovat sen verran heikko kuntoisia, etteivät jonottamaan kykene. Ja itsepähän palvelusta maksan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idiootti. Ota selvää, minkälaisen "eliitin" luona kotisairaanhoito käy, jos et sanasta "kotiSAIRAAN..." ymmärrä. Toivottavasti saat aivoverenvuodon, vammaudut pyörätuoliin yms, niin pääset sinäkin "eliittiin"!
        Suomessa näkee ja kuulee, kuinka kusipäisiksi vanhukset on muuttuneet. Ei tarvi nuorisoa syyttää.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😍 ­N­y­m­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18105165e

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kuka nyt niin tyhmä että sen myrkkyruuskeen ottaisi vapaaehtoisesti🤣

• Anonyymi

Onneksi aika monikin on valveutunut. Ainakin tk:lla oli tänään porukkaa.

• Anonyymi

No samaa ihmettelen? Sitten ollaan jatkuvaan kipeenä, on long gouvidia ym. vaikka on jo 3 tai jopa enemmän piikkejä tökätty, eikä järki soi siltikään päässä, että onko tässä hommassa mitään järkee!?

Vai valveutuneet, ottakaa asioista selvää ja vaihtoehtomedioissa on näitä soittajia, jotka painostaa viranomaisia, THL ym, niin ei nuo viranomaiset tiedä kilin v-ttua, pallottelevat vaan vastuuta eri tahoille ja sitten kun yrittää kysyä, että onko piikit turvallisia..... vastausta et saa!

Jos asiat olisi läpinäkyviä ja rehellisiä, vastauksen kyllä sais mukisematta!

• Anonyymi

Oli meillä pitemmät jonot!

• Anonyymi

ottakaahan pistoksia poikaseni

• Anonyymi

Otetaan otetaan. Influenssa ja koronapiikki yhtä aikaa 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sydänkohtaus samalla ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sydänkohtaus samalla ❤️

Ei ole tullut ennenkään, enkä tunne ketään jolle olisi. Terveys edellä ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tullut ennenkään, enkä tunne ketään jolle olisi. Terveys edellä ❤️

Jeep, ei olekkaan ympäri maailmaa tullut rokotteen jäljiltä ihmeellisiä sydänsairauksia entisille perusterveille hyväkuntoisille yksilöille🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeep, ei olekkaan ympäri maailmaa tullut rokotteen jäljiltä ihmeellisiä sydänsairauksia entisille perusterveille hyväkuntoisille yksilöille🤭

Voi teitä foliohattuja, ootte tavallaan herttaisia ❤️

• Anonyymi

ettekö muista miten kävi niille jotka otti?

• Anonyymi

Aika monta rokotetta olen ihmisille urallani antanut. Hyvä, että ihmiset niitä ottavat. Oli sitten kyse mistä tahansa virallisesta rokotteesta.

• Anonyymi

Typerys🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerys🤭

Lienet itse? Kiitokset tk:n jouhevalle toiminnalle alkuviikosta. Rokotus hommattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lienet itse? Kiitokset tk:n jouhevalle toiminnalle alkuviikosta. Rokotus hommattu.

Kuolet🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolet🤭

Jokainen joskus. Foliohatut yleensä ensin 🤫🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen joskus. Foliohatut yleensä ensin 🤫🥱

Tuo sokea seuraaminen on foliohattuilua, teidän mielestä kaikki yle:n propagandasta poikkeava on salaliittoteoriaa

• Anonyymi

Never again

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe