Aiotko seurata tammikuun puolivälissä alkavaa "Ahneet ja itsekkäät II" tv-sarjaa?
"Ahneet ja itsekkäät" kuvaa hyvin tämän ajan henkeä, vain sellaisia kohtaan minäminät ovat mourullaan joista hyötyvät.
Ei mitään arvoja, vain julkisuutta ja rahaa!
Tässä ahneuden ja itsekkyyden ajassa vain itsekeskeiset lipeväkieliset omanedun tavoittelijat ovat "jottain".
Jos et nöyristellen minua nuole niin olet minua vastaan.
"Kuinka monta seuraajaa sinulla on Youtubessa?"
Ahneet ja itsekkäät II
53
890
Vastaukset
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
En aio katsoa.Täyttä sontaa,kuten aikaisempikin.
- Anonyymi
Eihän ekassa ollut kuin samaa mettäukko hömppää enimmäkseen. Nyt taitaa tosikatsojat kaikota, paitti mummut. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Kyllä näillä on vakioseuraajat.
- Anonyymi
Joku samanhenkinen.Ei kiinnosta saman pskan jauhaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku samanhenkinen.Ei kiinnosta saman pskan jauhaminen.
Koko Tuusniemi keskustelut on yhtä ja samaa pas..n jauhamaista, niin tyhmiä juttuja suurin osa ettei missään.. 🤮
- Anonyymi
Toki seurataan filmejä.
- Anonyymi
Kyllä katsotaan videoita! 😺
- Anonyymi
YLE ei vastannut sähköpostiin, että voikos tuollaista karjuntaa esittää TV:ssä, jota lapsetkin katsoo. Jälkeen tuli, että harkitaan, muka.
- Anonyymi
Onnittelut sinulle siitä että osasit kirjoittaa niin että lukija saa selvää mitä yrität sanoa. Kaikista kirjoituksista ei ota Erkkikään selvää.
- Anonyymi
Jep,seurataan uuttakin tuotantoa,
- Anonyymi
Ei katsota
- Anonyymi
Ootellaan jo.
- Anonyymi
Sinähän olet jo Saikun tubelta nähnyt videot.Älä oottele turhaan
- Anonyymi
"Koko Tuusniemi keskustelut on yhtä ja samaa pas..n jauhamaista, niin tyhmiä juttuja suurin osa ettei missään."
Samaa paskan jauhamista ovat olleet tuusniemeläisen tubettajien videotkin kahdeksan vuotta.
Onko jotakin henkistä kehitystä tapahtunut, samaa latua tamppaavat. - Anonyymi
EIKÖHÄN nuita MIELENTERVEYS ONGELMAISIA ole ihan tuben välityksellä voinut seurata ihan tarpeeksi kuka seuraa, naurettavaa toimintaa Yleltä, eikö tosiaan olisi ollut jotain järkevämpää kuin tämä. 😠
- Anonyymi
Tykkäät kuitenkin katsoa. Taidat olla jopa hiukan ihastunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäät kuitenkin katsoa. Taidat olla jopa hiukan ihastunut?
En tykkää. Sinä et määrittele mitä minä haluan katsoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää. Sinä et määrittele mitä minä haluan katsoa.
Mutta sinä maksat YLE-veroa, siitä et eroon pääse hahaha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä maksat YLE-veroa, siitä et eroon pääse hahaha
En pääse.
- Anonyymi
Täälläkin seurataan,toki.
- Anonyymi
Höpö,höpö
- Anonyymi
Mie en ou tavallinen rassooja, tavalliset rassuut ei ou minnuu varten, mie oun taivaallinen rassooja.
- Anonyymi
Piirsin kansalaisopiston kurssilla Sapliinin piän, opettaja kehu jotta kyllä tuosta Sapliinin tunnistaa, jos ee muusta niin hatusta.
Kehut tuntu hyvälle. - Anonyymi
Terve vuan, lähen hakemaan Karviosta nestettä, tuasj.
- Anonyymi
Suorastaan erittäin erikoinen tyyppi tää RESUPEKKA.
- Anonyymi
Aion seurata
- Anonyymi
Onkohan KATJUCHKA kyseisessä TOOPEVISIO ohjelmassa, eikö hän ole sen yhden MIELENTERVEYS ONGELMAISEN MIES LAPSEN kihlattu. 🧐🎶🎶
- Anonyymi
Varmasti on, toivottavasti Tohka on haastatellut tv-sarjaan myös kovimpia fanittajia, pirreä, ellua, hellua, tellua, teijaa, jykää ja ketä kaikkia niitä on kommettikentillä käynytkään itseään sukimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti on, toivottavasti Tohka on haastatellut tv-sarjaan myös kovimpia fanittajia, pirreä, ellua, hellua, tellua, teijaa, jykää ja ketä kaikkia niitä on kommettikentillä käynytkään itseään sukimassa.
Ja itse näkisin että te kateellisetkin olisitte haastattelussa, vaikkapa hohoo, mutta teillä ei olisi POKKAA olla omalla naamallanne ja nimellänne sanomassa asiaanne tv:ssä.
- Anonyymi
Nykäsköhän saikku sitä tohkaa hesan reisulla? Jos näin niin se katjuska varmasti suuttu siitä ja lähti eri talouteen sitten. Kaikki on mahollista näitten kanssa. Onkos sitä uhkailija ukkoa murjastu jonka saikku uhkas porukoittensa kanssa savustaa kuin rotan kolostaan. Sen epissodin kun tohka laittas siihin kakkososaan niin kyllä olis kattojia.
- Anonyymi
Eikö tuo Sanna-Sisko tiedä ,että henkilöt tässä hänen ohjaamassa sarjassa ovat kaikki mielenterveys ongelmaisia,jotka syövät mömmöjä.Ei oikea elämä maaseudulla ole tuollaista.
- Anonyymi
Saattoi jotakin kolmiodraama olla, savolaisnaiset pitävät kyllä huolta omistaan mutta jos ukko alkaa paremman näköisiä tai paremmin menestyviä naisia viidenkympin villityksessään vilkuilemaan tai nyhveröksi paljastuu niin lanka jo palaa.
- Anonyymi
Luotettavalta taholta kuultua se tämä RESUPEKKA käy Kuopiossa "salaa" ottamassa GOLDEN SHOWERIT, kyllä kyllä on MIELENTERVEYS ONGELMAISELLA MIES LAPSELLA harrastukset kohillaan. 🧐👏👏👏👏
- Anonyymi
Ketä tarkoitat, siis minkä nimistä henkilöä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä tarkoitat, siis minkä nimistä henkilöä?
No jeltsukin sanoi että, KATOPPA POIKA KELLOSTA. 😂😂😂😂🤣🤣🤣🐵💩KASA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä nimistä henkilö tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyhän pappa vaihtamassa tenat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyhän pappa vaihtamassa tenat
Se että on TAKAKAMMARI lämmin ja täysi TOLLO ei kannattaisi tuoda näinkin selkeästi sitä täällä esille. 😂😂😂🤣🤣🤣🐵💩Kasa. 👍
- Anonyymi
Tuleehan nuo uudet jaksotkin varmaan katsottua.
- Anonyymi
Joku on ollut aika itsekäs jo 26v sitten, mieslapsi tarina alkoi saada näkyvyyttä jo silloin. Hänen lapsuutensa on ollut varmaan jännää, jatkuu edelleen. https://www.youtube.com/watch?v=V9yVva_wsfs
- Anonyymi
Äiti ja isä olleet kirkolla ruokaostoksilla niin aikuinen poika on hyppinyt sängyllä.
- Anonyymi
Tarkoittanet Harlins -sarjaa?
- Anonyymi
No en todellakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en todellakaan.
Harlin on myös kuuluisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harlin on myös kuuluisuus
Ei enää.
- Anonyymi
Hanki aloittajareppana elämä
- Anonyymi
"Ja itse näkisin että te kateellisetkin olisitte haastattelussa, vaikkapa hohoo, mutta teillä ei olisi POKKAA olla omalla naamallanne ja nimellänne sanomassa asiaanne tv:ssä."
Esitä sinä kysymys?- Anonyymi
Hulluhan sinne menee,varsinkin kun ei ole mitään asiaa.
- Anonyymi
"Hanki aloittajareppana elämä"
Melkein voi tuonkin yllä olevan säkeen kirjoittajan elämän nähdä tuon tekstin sisällöstä. - Anonyymi
Elämä on.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086