Poikittain kylällä

Anonyymi-ap

Kyllä on järkyttävä taas nähdä tosa kylätiellä ku mennähä poikittain... kunhan ei sattuis mitään :/
Ei tarttis leikkiä niillä raktoreilla ja autoilla ettei vain sattusi mitään.

32

1457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pölijät nauttii kunnes kolisee ja joku koholii raatoja

• Anonyymi

Juu...kyllä on kivaa pyydystää aurauskeppejä.
      Mutta töihin eivät pysty.

• Anonyymi

Aikuista luullaan olevan muttei järkeä pääs pätkän vertaa

• Anonyymi

Sitten vielä tulee lisäksi kauhiat venkuraurat noihin teihin. Mutta kun on sitä yhtä päässä, ei mitään mahra.

• Anonyymi

Eikö ne urat polkeennu kylän läpi ajavasta liikenteestä?
        Tuskin ne kaikki poikittain siellä ajaa.

• Anonyymi

Poikittain siä mennään pyörätien ja maantien sekä viherkaistojen aurauskeppien välistä. Ääliö t tekevät tuommosta

• Anonyymi

Autollako? Miten on mahdollista🤔

• Anonyymi

Siinä on muutama kusipää, jotka pilaa koko ikäluokan maineen. Välikyläntien kohdilla on sähköpaalu poikki vastaavan kohelluksen seurauksena, eikä kenelläkään ole halua ilmiantaa tekijää. Noiden idioottien suojelu on saanut sairaat mittasuhteet Karviassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autollako? Miten on mahdollista🤔

Olisko sillai että painaa kaasua ja kääntelee rattia :D

• Anonyymi

Tuu kattoon. Jäljet todistelee kyllä.

• Anonyymi

Miksi ne mun kattomisesta tulee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ne mun kattomisesta tulee?

Jos ihmettelet miten on mahdollista

• Anonyymi

Oot vaan kateellinen ja poraat omaa päin helvettiä mennyttä nuoruuttasi.

• Anonyymi

Mulla ainakin oli upea nuoruus eikä vieläkään hassummin mene. Te vtun viirupäät vaan häiritsette minua olemassaolollanne. Ja taas kohta rakennetaan hidasteita ihmisten kiusaksi, kun te ette osaa ojaa ihmisiksi. Tie, jalkakäytävät ja yleiset pihat eivät ole teidän luistinratojanne. Se on yksi PAM kun kaikki loppuu ja surijat surevat kukkineen hautausmaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ainakin oli upea nuoruus eikä vieläkään hassummin mene. Te vtun viirupäät vaan häiritsette minua olemassaolollanne. Ja taas kohta rakennetaan hidasteita ihmisten kiusaksi, kun te ette osaa ojaa ihmisiksi. Tie, jalkakäytävät ja yleiset pihat eivät ole teidän luistinratojanne. Se on yksi PAM kun kaikki loppuu ja surijat surevat kukkineen hautausmaalla.

Jos se noinnupea on ollut, niin mitä Karviassa sitten vielä kituutat ja puskasta huutelet?
        Olis kannattanut olla siellä misdä se upea nuoruus on ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kovin kummoiselta vaikuta kun huutelet täällä nykynuorison toiminnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kovin kummoiselta vaikuta kun huutelet täällä nykynuorison toiminnasta.

Elämäni olen täällä asunut, pölöpäät täältä pois saavat muuttaa, kun järkeä ei näytä kertyvän. Terve nuori ei harrasta tuota päässilmäistä menoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämäni olen täällä asunut, pölöpäät täältä pois saavat muuttaa, kun järkeä ei näytä kertyvän. Terve nuori ei harrasta tuota päässilmäistä menoa.

Kusipäisistä vanhemmistahan ei voi tulla kuin kusipäisiä kakaroita. Se on Karviassa ihan yleisesti tiedossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kusipäisistä vanhemmistahan ei voi tulla kuin kusipäisiä kakaroita. Se on Karviassa ihan yleisesti tiedossa.

Juurikin näin. Monessa asiassa huomattu, ikävä kyllä tyhmyys periytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä he harrastavat? Joogaa, kuviokelluntaa...vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun kaikki lisäksi on sukua toinen toiselleen.
        Niin pieni kunta.

• Anonyymi

Se on pemarin vika. Diisseli pemari isolla koneella (polttoaineet maatilan tai muun yritykjsen vähennyksiin) ja vähä-älyinen molopää kuskiksi, on siinä ....:-DD

• Anonyymi

Täydellinen kiteytys.

• Anonyymi

Menkööt järven jäälle prääsäähän ja mieluiten viä heikkoon kohtaan..

• Anonyymi

Odota nyt vain rauhassa moottorikelkkakautta.

Ei se järvenjää ole hyvä idea, ellet sitten kustanna sinne auramiestä pitämään rataa auki.

• Anonyymi

On teillä jutut aina on kylällä pyöritty ajamassa poikittain ja aina tullaan ajamaan pitäkää te ne turpanne kiinni jos ette uskalla mennä siinä kylällä sanoo niille mitää päin naamaa vaan tarttee tää anonyyminä kirjoitella.

• Anonyymi

Taas se aika vuodesta, kun verhon välistä kurkkijat keksii jostakin valittamisen aihetta

• Anonyymi

Jos tuonne tielle uskaltaa mennä, jää tuollaisen luistelusakin yli ajamaksi. On se sen verran toheloa menoa.

• Mitä? Onko tälläkylällä viä nuorisoakin 😳

• Anonyymi

Menkää muualle rilloomaan

• Anonyymi

Se ilis kanssa kiva kun Karvialaiset oppisivat kumpaako puolta tiestä ajetaan ja käyttäisivät vilkkua. Ja nyt en puhu nuorisosta!

• Anonyymi

Jotta ei karviaassa ole ku hevospeliilä ajamahan opetelleita, vikutilla hevoosilla. sitten luullahan, että moottoriajoneuvolla pitää ajaa samoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3485
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1194
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      213
      886
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe