Poikittain kylällä

Anonyymi-ap

Kyllä on järkyttävä taas nähdä tosa kylätiellä ku mennähä poikittain... kunhan ei sattuis mitään :/
Ei tarttis leikkiä niillä raktoreilla ja autoilla ettei vain sattusi mitään.

32

1403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pölijät nauttii kunnes kolisee ja joku koholii raatoja

    • Anonyymi

      Juu...kyllä on kivaa pyydystää aurauskeppejä.
      Mutta töihin eivät pysty.

    • Anonyymi

      Aikuista luullaan olevan muttei järkeä pääs pätkän vertaa

    • Anonyymi

      Sitten vielä tulee lisäksi kauhiat venkuraurat noihin teihin. Mutta kun on sitä yhtä päässä, ei mitään mahra.

      • Anonyymi

        Eikö ne urat polkeennu kylän läpi ajavasta liikenteestä?
        Tuskin ne kaikki poikittain siellä ajaa.


    • Anonyymi

      Poikittain siä mennään pyörätien ja maantien sekä viherkaistojen aurauskeppien välistä. Ääliö t tekevät tuommosta

      • Anonyymi

        Autollako? Miten on mahdollista🤔


      • Anonyymi

        Siinä on muutama kusipää, jotka pilaa koko ikäluokan maineen. Välikyläntien kohdilla on sähköpaalu poikki vastaavan kohelluksen seurauksena, eikä kenelläkään ole halua ilmiantaa tekijää. Noiden idioottien suojelu on saanut sairaat mittasuhteet Karviassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autollako? Miten on mahdollista🤔

        Olisko sillai että painaa kaasua ja kääntelee rattia :D


    • Anonyymi

      Tuu kattoon. Jäljet todistelee kyllä.

      • Anonyymi

        Miksi ne mun kattomisesta tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne mun kattomisesta tulee?

        Jos ihmettelet miten on mahdollista


    • Anonyymi

      Oot vaan kateellinen ja poraat omaa päin helvettiä mennyttä nuoruuttasi.

      • Anonyymi

        Mulla ainakin oli upea nuoruus eikä vieläkään hassummin mene. Te vtun viirupäät vaan häiritsette minua olemassaolollanne. Ja taas kohta rakennetaan hidasteita ihmisten kiusaksi, kun te ette osaa ojaa ihmisiksi. Tie, jalkakäytävät ja yleiset pihat eivät ole teidän luistinratojanne. Se on yksi PAM kun kaikki loppuu ja surijat surevat kukkineen hautausmaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ainakin oli upea nuoruus eikä vieläkään hassummin mene. Te vtun viirupäät vaan häiritsette minua olemassaolollanne. Ja taas kohta rakennetaan hidasteita ihmisten kiusaksi, kun te ette osaa ojaa ihmisiksi. Tie, jalkakäytävät ja yleiset pihat eivät ole teidän luistinratojanne. Se on yksi PAM kun kaikki loppuu ja surijat surevat kukkineen hautausmaalla.

        Jos se noinnupea on ollut, niin mitä Karviassa sitten vielä kituutat ja puskasta huutelet?
        Olis kannattanut olla siellä misdä se upea nuoruus on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ainakin oli upea nuoruus eikä vieläkään hassummin mene. Te vtun viirupäät vaan häiritsette minua olemassaolollanne. Ja taas kohta rakennetaan hidasteita ihmisten kiusaksi, kun te ette osaa ojaa ihmisiksi. Tie, jalkakäytävät ja yleiset pihat eivät ole teidän luistinratojanne. Se on yksi PAM kun kaikki loppuu ja surijat surevat kukkineen hautausmaalla.

        Eipä kovin kummoiselta vaikuta kun huutelet täällä nykynuorison toiminnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kovin kummoiselta vaikuta kun huutelet täällä nykynuorison toiminnasta.

        Elämäni olen täällä asunut, pölöpäät täältä pois saavat muuttaa, kun järkeä ei näytä kertyvän. Terve nuori ei harrasta tuota päässilmäistä menoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäni olen täällä asunut, pölöpäät täältä pois saavat muuttaa, kun järkeä ei näytä kertyvän. Terve nuori ei harrasta tuota päässilmäistä menoa.

        Kusipäisistä vanhemmistahan ei voi tulla kuin kusipäisiä kakaroita. Se on Karviassa ihan yleisesti tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusipäisistä vanhemmistahan ei voi tulla kuin kusipäisiä kakaroita. Se on Karviassa ihan yleisesti tiedossa.

        Juurikin näin. Monessa asiassa huomattu, ikävä kyllä tyhmyys periytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäni olen täällä asunut, pölöpäät täältä pois saavat muuttaa, kun järkeä ei näytä kertyvän. Terve nuori ei harrasta tuota päässilmäistä menoa.

        Mitä he harrastavat? Joogaa, kuviokelluntaa...vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusipäisistä vanhemmistahan ei voi tulla kuin kusipäisiä kakaroita. Se on Karviassa ihan yleisesti tiedossa.

        Ja kun kaikki lisäksi on sukua toinen toiselleen.
        Niin pieni kunta.


    • Anonyymi

      Se on pemarin vika. Diisseli pemari isolla koneella (polttoaineet maatilan tai muun yritykjsen vähennyksiin) ja vähä-älyinen molopää kuskiksi, on siinä ....:-DD

      • Anonyymi

        Täydellinen kiteytys.


    • Anonyymi

      Menkööt järven jäälle prääsäähän ja mieluiten viä heikkoon kohtaan..

      • Anonyymi

        Odota nyt vain rauhassa moottorikelkkakautta.

        Ei se järvenjää ole hyvä idea, ellet sitten kustanna sinne auramiestä pitämään rataa auki.


    • Anonyymi

      On teillä jutut aina on kylällä pyöritty ajamassa poikittain ja aina tullaan ajamaan pitäkää te ne turpanne kiinni jos ette uskalla mennä siinä kylällä sanoo niille mitää päin naamaa vaan tarttee tää anonyyminä kirjoitella.

      • Anonyymi

        Taas se aika vuodesta, kun verhon välistä kurkkijat keksii jostakin valittamisen aihetta


      • Anonyymi

        Jos tuonne tielle uskaltaa mennä, jää tuollaisen luistelusakin yli ajamaksi. On se sen verran toheloa menoa.


    • Mitä? Onko tälläkylällä viä nuorisoakin 😳

    • Anonyymi

      Menkää muualle rilloomaan

    • Anonyymi

      Se ilis kanssa kiva kun Karvialaiset oppisivat kumpaako puolta tiestä ajetaan ja käyttäisivät vilkkua. Ja nyt en puhu nuorisosta!

    • Anonyymi

      Jotta ei karviaassa ole ku hevospeliilä ajamahan opetelleita, vikutilla hevoosilla. sitten luullahan, että moottoriajoneuvolla pitää ajaa samoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe