Uusi Yaris hybrid vai Skoda Fabia 1,0 tsi dsg?

Anonyymi-ap

Kumpi noista? Rahapula iski lama-aikana joten vaihdettava kalliimpi tuollaiseen halvempaan.☹️

92

1347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noista kahdesta ehdottomasti Fabia.

      • Anonyymi

        Fabiasta saa fobian parissa kuukaudessa, eikä pään vaivojen korjaaminen ole mikään pikku toimenpide.


    • Anonyymi

      Lama oli -90-luvulla. Eikö nyt ole hieman myöhäistä vaihtaa autoa sen takia?

      • Anonyymi

        Aloittaja on hämeestä


    • Anonyymi

      Tietysti Toyota Yaris hybrid. Toyotat on lähes ikuisia autoja. Ne ovat kestäviä, viattomia ja ruostumattomuuden ansiosta pitkäikäisiä.

      • Anonyymi

        Niin puhuitko autoista? Yaris on kulkine ei auto.


    • Anonyymi

      Yaris kelpaa käytettynäkin vielä 2050.
      Nyt tilatut Fääpiöt romutetaan jo 2027, viimeistään.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mitä nyt takatukivarret ruostuvat irti Jarpoista 10-12 vuoden iässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt takatukivarret ruostuvat irti Jarpoista 10-12 vuoden iässä.

        Yaris ei ruostu lainkaan. Toyota ainoana autonvalmistajana käyttää ruosteelle aroissa paikoissa CORTEN terästä. Tämän vuoksi Toyotat on vielä yli 30v vanhoina liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yaris ei ruostu lainkaan. Toyota ainoana autonvalmistajana käyttää ruosteelle aroissa paikoissa CORTEN terästä. Tämän vuoksi Toyotat on vielä yli 30v vanhoina liikenteessä.

        SeToyota onkin sitten ainoa auto, jossa käytetään itsestään ruostuvaa julkisuterästä. Muut galvanoivat korit, jotteivät ne ruostu.


    • Anonyymi

      Tässä Stauffenberg hei. Ilman muuta vw aagee konsernin auto ryyditettynä deeässsgeellä. Toistan vain vw aageen tuotteita talliin.

    • Anonyymi

      Jos silmät kestävät pandamaista muotoilua, Honda Jazz hybrid.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja talvikeleissä Fabialla uskaltaa ajaa, sen sijaan Varis on hengenvaarallinen epävakaa kippo joka lennähtää tieltä pois helposti.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitämme skoodaa pikaisesta häviämisestä pilaamasta teitämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitämme skoodaa pikaisesta häviämisestä pilaamasta teitämme.

        Kiitämme tojotaa pikaisesta häviämisestä ja passkaamasta teitämme.


    • Anonyymi

      An tiedä kuinka samanlainen Polo on Fabian kanssa, mutta:

      What Car Used test: Honda Jazz vs Toyota Yaris vs Volkswagen Polo verdict
      1. Honda Jazz
      2. Volkswagen Polo
      3. Toyota Yaris

      • Anonyymi

        Toyota Yaris on noista ylivoimaisesti kestävin. Yaris on kuuluisa viattomuudestaan ja se on pitkäikäinen ruostumattomuuden ansiosta. Ominaisuuksissa ei ole käytännön eroa. Talviautona yaris on noista paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota Yaris on noista ylivoimaisesti kestävin. Yaris on kuuluisa viattomuudestaan ja se on pitkäikäinen ruostumattomuuden ansiosta. Ominaisuuksissa ei ole käytännön eroa. Talviautona yaris on noista paras.

        REPESIN. Muhahahahahahahahags. Buhahahahahahahaha. Hihihihihihhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota Yaris on noista ylivoimaisesti kestävin. Yaris on kuuluisa viattomuudestaan ja se on pitkäikäinen ruostumattomuuden ansiosta. Ominaisuuksissa ei ole käytännön eroa. Talviautona yaris on noista paras.

        Uusi iso Fabia on paljon tilavampi tyylikkäämpi, ja parempi auto kesät talvet mitä Yaris. Se Yariksen ruostumattomuus on täyttä valetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi iso Fabia on paljon tilavampi tyylikkäämpi, ja parempi auto kesät talvet mitä Yaris. Se Yariksen ruostumattomuus on täyttä valetta.

        Ruostumattomuudesta en tiedä, mutta kiistatta vähiten ruostuva Yaris on. Peugeot, Renault, Citroen ja Skoda ovat kuuluisia nopeasta ruostumisesta. Pelkästään tuon nopean ruostumisen takia ei missään nimessä Fabiaa vaan Yaris. Yaris on myös huomattavasti parempi ajettavuudeltaan kuin Fabia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruostumattomuudesta en tiedä, mutta kiistatta vähiten ruostuva Yaris on. Peugeot, Renault, Citroen ja Skoda ovat kuuluisia nopeasta ruostumisesta. Pelkästään tuon nopean ruostumisen takia ei missään nimessä Fabiaa vaan Yaris. Yaris on myös huomattavasti parempi ajettavuudeltaan kuin Fabia.

        Tuota Yariksen parempaa ajettavuutta ei usko vanha Erkkikään, oletko kummallakaan edes ajanut koskaan.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruostumattomuudesta en tiedä, mutta kiistatta vähiten ruostuva Yaris on. Peugeot, Renault, Citroen ja Skoda ovat kuuluisia nopeasta ruostumisesta. Pelkästään tuon nopean ruostumisen takia ei missään nimessä Fabiaa vaan Yaris. Yaris on myös huomattavasti parempi ajettavuudeltaan kuin Fabia.

        Yaris on pahin ruostumaan noista verrokeista, siitä on näyttöä autolehtien kestotesteissä ja mm. Finikor Oy:n julkaisemassa kuvagalleriassa jossa on kuvia suojaamattomista autoista, eli tehtaan jäljiltä. Yaris ei ole pärjännyt ajetavuustesteissä ja vertailuissa koskaan.
        Miksi sinä Toyotan omapoika kirjoitat pelkkiä valheita kun jäät niistä aina kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yaris on pahin ruostumaan noista verrokeista, siitä on näyttöä autolehtien kestotesteissä ja mm. Finikor Oy:n julkaisemassa kuvagalleriassa jossa on kuvia suojaamattomista autoista, eli tehtaan jäljiltä. Yaris ei ole pärjännyt ajetavuustesteissä ja vertailuissa koskaan.
        Miksi sinä Toyotan omapoika kirjoitat pelkkiä valheita kun jäät niistä aina kiinni.

        Käypä joskus katselemassa autoja parkkipaikalla. Huomaat,että yksikään Toyota ei ole ruostunut. Niissä ei näy ruostepilkkuakaan. Skodat on usein ruostunut ovenkahvojen vierestä samoin ranskalaiset autot. Voi vain arvailla missä kunnossa on Skodan ja Ranskalaisten alusta. Löytyykö lainkaan sieltä peltiä. Toyotat on varmaan alustaltaankin virheettömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käypä joskus katselemassa autoja parkkipaikalla. Huomaat,että yksikään Toyota ei ole ruostunut. Niissä ei näy ruostepilkkuakaan. Skodat on usein ruostunut ovenkahvojen vierestä samoin ranskalaiset autot. Voi vain arvailla missä kunnossa on Skodan ja Ranskalaisten alusta. Löytyykö lainkaan sieltä peltiä. Toyotat on varmaan alustaltaankin virheettömiä.

        " Voi vain arvailla missä kunnossa on Skodan ja Ranskalaisten alusta."

        Skodista en tiedä, mutta ranskalaiset tuppaa olemaan aika hyviä ruostumista vastaan.

        Poikkeuksena noin vuosimallin 2004 - 2014 peugeotit ja citroenit joissa on kiinnitetty kumilista helmarakenteeseen, poraamalla siihen reijät. Noista reijistä menee vesi koteloon ja ruostuttaa sen lopulta puhki.


    • Anonyymi

      Skooda naurattaa aina, pitkä ja kapea suberpee tai pelkästään kapea fääpiö.

      • Anonyymi

        Ei se häävin näköinen kääpiö ole se Yaris kaan.. Lyhyt ja korkea koppero.


    • Anonyymi

      TM: Kaikkien aikojen vähiten kuluttava käyttötestiauto!

      Muutenhan Yaris sai pelkkää kehuja vaatimattomasti koko lehden toimitukselta.

      • Anonyymi

        Paitsi, että Yaris on ruostunut pahiten mm. Auto Bildin kestotestissä.
        Skoda on sentään toimiva ja mukava ajella.


    • Anonyymi

      Yaris on kaikkein paras auto luokassaan.

      • Anonyymi

        Fabia on kaikkein paras auto luokassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fabia on kaikkein paras auto luokassaan.

        Itäautoluokka, toim. huomautus.


    • Anonyymi

      Fabia on todella vakaa ja hiljainen ajettava jopa 200km/h nopeuksissa. Sillä ei jää jalkoihin edes Saksan autobaanoillakaan saati sitten Suomen etanavauhtisilla teillä.
      https://www.youtube.com/watch?v=XPwKqfJZy2o

      • Anonyymi

        Kyllä, yleensä mitä kamalampi keli sitä kovempaa Skodalla ajetaan, ne on hyviä ajaa. Tolloloota ei pysy tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, yleensä mitä kamalampi keli sitä kovempaa Skodalla ajetaan, ne on hyviä ajaa. Tolloloota ei pysy tiellä.

        Hihii, vai skoota? Hihii, itäauto, neljä pyörää ja loota.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti Fabia vaikka samassa hintaluokassa on muitakin laadukkaita eurooppalaisia. Jätetään ruostuvat itäautot pois vertailusta.

    • Anonyymi

      Totta kai Toyota. Nykyaikaisin auto, täys hybriidi, itselataava ja rallin MM-auto!

      Faapio on öljykrematorio, nytkyttävä dsg ja ruostuva itäauto.

      • Anonyymi

        Tojotan itsehinkkaavat täysiä passkoja kuluttaa akut ja releet hajalle heti uutena...


    • Anonyymi

      Ymmärrän kyllä, että aloitus on todennäköisesti huumoria, provoa tai jotain muuta ja siihen pitäisi laittaa vastaukset sen mukaisesti.

      Mutta jos rahat on tiukoilla, eikö olisi loogista pudottaa menoja sen mukaisesti. Uuden auton hankkiminen ei ole järkevin tapa laskea menoja.

      Halvinkin fabia maksaa 18t euroa, ja auton ostaminen on se kallein kuluerä.

      Osta siis 6t euron auto itsellesi, tuolla rahalla saa 10 vuotta vanhan ford focucsen.

      • Anonyymi

        Aloittajan kannattaisi ajella tonnin katiskalla ja syödä silakkaa.


      • Anonyymi

        Hah vai foorti taloon ja Fookus? never! Fjoordin litrainen legoboostikone on silkkaa sontaa jo alle satkunkin ajettuna eli remppavalmis.


    • Anonyymi

      Eipä ole vaikea valinta. Yaris hybrid ja ei tarvitse korjuutella. Noista vag tehtaan autoista on liian paljon huonoja kokemuksia (omakohtaisiakin) Yaris hybridi on todella pinenin kulutuiksinen auto ja toimii. TM lehdessä testiä ja mittausta eli todellisuutta. itse ostaisin ilman mitään epäröintiä mainion hybrid yariksen.

      • Anonyymi

        " Yaris hybridi on todella pinenin kulutuiksinen auto"

        Tolla ei ole mitään merkitystä, kuluja jos ajatellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Yaris hybridi on todella pinenin kulutuiksinen auto"

        Tolla ei ole mitään merkitystä, kuluja jos ajatellaan.

        Mieluummin tankkaan tankin täyteen Yariksessa 40 eurolla kun valutan 70 euroa fääbiön tankkiin paljon tiheämmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin tankkaan tankin täyteen Yariksessa 40 eurolla kun valutan 70 euroa fääbiön tankkiin paljon tiheämmin.

        Fääbiö ei vie maantieajossa yhtään enempää mitä Yaris, kaupunkiajo ainoastaan vie vähän enempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fääbiö ei vie maantieajossa yhtään enempää mitä Yaris, kaupunkiajo ainoastaan vie vähän enempi.

        Yariksessa on pienemmät polttoaine kulut ja sitä ei tarvitse jatkuvasti korjailla kuten Fabiaa tarvii. Fabiassa ei kestä mikään. Se on huono ajettavuudeltaan Yaris on kokoluokkansa paras ajettavuudeltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin tankkaan tankin täyteen Yariksessa 40 eurolla kun valutan 70 euroa fääbiön tankkiin paljon tiheämmin.

        Äläpäs nyt liioittele. Kulutus ero on mitätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yariksessa on pienemmät polttoaine kulut ja sitä ei tarvitse jatkuvasti korjailla kuten Fabiaa tarvii. Fabiassa ei kestä mikään. Se on huono ajettavuudeltaan Yaris on kokoluokkansa paras ajettavuudeltaan.

        Asiantuntijat ovat hieman eri mieltä Fabian ajettavuudesta
        TM talviautotesti 2022:
        "...Hallittavuudesta Fabia sai ainoana talvivertailun autona täyden kympin. Testaajien mukaan Fabia loisti myös etenemiskyvyssä, jyrkässä ja mutkaisessa ylämäessä. ”Škoda etenee umpihangessakin kiitettävän hyvin.” Kiitettäviä arvosanoja Fabialle ropisi niin ikään lämmityslaitteiden sekä sähkölämmittimien vertailussa..."
        https://autotoday.fi/taman-vuoden-tm-talviauto-julkistettiin/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin tankkaan tankin täyteen Yariksessa 40 eurolla kun valutan 70 euroa fääbiön tankkiin paljon tiheämmin.

        Arvonalennus laukkaa tahtia 10 euroa per päivä kun ostat tuollaisen.

        Järkevämpää ostaa käytetty ja halvempi auto.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Skoda Fabia ei käy juurikaan kaupaksi. Sen sijaan Toyota Yaris on ollut vuodesta toiseen luokkansa myydyin. Mikäli se ei olisi ylivoimaisesti paras tuossa kokoluokassa sitä ei noin paljon myytäisi. Korkea jälleen myynti arvo kertoo myös sen paremmuudesta. Skoda Fabian arvo romahtaa heti kun sen ajaa liikkeestä ulos vähän käytettyjä saa pilkka hintaan. Se kertoo kaiken oleellisen laadusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda Fabia ei käy juurikaan kaupaksi. Sen sijaan Toyota Yaris on ollut vuodesta toiseen luokkansa myydyin. Mikäli se ei olisi ylivoimaisesti paras tuossa kokoluokassa sitä ei noin paljon myytäisi. Korkea jälleen myynti arvo kertoo myös sen paremmuudesta. Skoda Fabian arvo romahtaa heti kun sen ajaa liikkeestä ulos vähän käytettyjä saa pilkka hintaan. Se kertoo kaiken oleellisen laadusta.

        Tyhmä tuulipukukansa ostaa variksenpelättimiä pihaan seisomaan kun eivät riisikippanat lähde käyntiin.. Hahh haha...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda Fabia ei käy juurikaan kaupaksi. Sen sijaan Toyota Yaris on ollut vuodesta toiseen luokkansa myydyin. Mikäli se ei olisi ylivoimaisesti paras tuossa kokoluokassa sitä ei noin paljon myytäisi. Korkea jälleen myynti arvo kertoo myös sen paremmuudesta. Skoda Fabian arvo romahtaa heti kun sen ajaa liikkeestä ulos vähän käytettyjä saa pilkka hintaan. Se kertoo kaiken oleellisen laadusta.

        Suomalainen ostaja on tyhmä autojen suhteen. Ostaa Toyotaa kun se on joskus kait ollut luotettava, mutta siitä on tosin jo 20 vuotta, mutta silti mennään siihen ansaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen ostaja on tyhmä autojen suhteen. Ostaa Toyotaa kun se on joskus kait ollut luotettava, mutta siitä on tosin jo 20 vuotta, mutta silti mennään siihen ansaan.

        Toyota käy kaupaksi, kun siinä ei ole koskaan vikoja. Toyotan moottoreissa ei ole ollut ikinä tyyppivikoja.. Monen muun valmistajan autoissa senkin edestä. VW-konserni on tästä oikein kuuluisa ja niissä on ollut monta muutakin ongelmaa kuten DSG vaihteisto ja ruostuminen. Toyotissa ei ole ollut mitään tekniikka murheita eikä ruoste ongelmia.


    • Anonyymi

      Kaikki autot on hyviä.Jos omillani ostan niin se on Toyota

      • Anonyymi

        Hihihihihihihi. Hahahahahahahaha. Buhahahahahahahahahahaha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihihihihihihi. Hahahahahahahaha. Buhahahahahahahahahahaha.

        Mikä noin naurattaa,kokeile elää omilla rahoillasi


    • Anonyymi

      Litranen faapio, tykki!
      Vain 8 l/100 km ja 95 itähepoa!

      • Anonyymi

        Litranen ayygoo , ritsa! Vain 10L/100km 68 kaukoitähepoa!


    • Anonyymi

      Toyotan ralliautossa ei ole Toyotaa kun logo maskissa kaikki muu tulee jostain muualta.

      • Anonyymi

        Mullaki pistää vähän kateeksi tojo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullaki pistää vähän kateeksi tojo.

        Muhahahahahaha. Buhahahahahahaha


      • Anonyymi

        Taitaa siinä moottorinlohko olla toyotaa kuitenkin, lienee ihan vaatimus noissa ralliautoissa.

        Alustan komponentit taitaa tulla samasta pajasta kaikkiin WRC autoihin, merkistä riippumatta, ja eiköhän voimansiirron komponentitkin tule joltakin erikoisosaajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa siinä moottorinlohko olla toyotaa kuitenkin, lienee ihan vaatimus noissa ralliautoissa.

        Alustan komponentit taitaa tulla samasta pajasta kaikkiin WRC autoihin, merkistä riippumatta, ja eiköhän voimansiirron komponentitkin tule joltakin erikoisosaajalta.

        "...Taitaa siinä moottorinlohko olla toyotaa kuitenki.."
        No eipä taida kuitenkaan olla. Moottori tulee Saksan Kölnistä. Muistaakseni samalta pajalta joka teki WRC poloonkin moottorit. Tojotan rimpula lohkot ei kestäisi WRC tykkien menoa. Tojotan WRC autossa ei ole muuta samaa kuin Yariksen kori

        https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/rallitalli-tallinnassa-tommi-makisen-rallitiimi-on-suomalainen-mutta-toyota-yaris-wrct-huolletaan-virossa/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...Taitaa siinä moottorinlohko olla toyotaa kuitenki.."
        No eipä taida kuitenkaan olla. Moottori tulee Saksan Kölnistä. Muistaakseni samalta pajalta joka teki WRC poloonkin moottorit. Tojotan rimpula lohkot ei kestäisi WRC tykkien menoa. Tojotan WRC autossa ei ole muuta samaa kuin Yariksen kori

        https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/rallitalli-tallinnassa-tommi-makisen-rallitiimi-on-suomalainen-mutta-toyota-yaris-wrct-huolletaan-virossa/

        Olet muuten oikeassa, tuota sääntöä että moottori tulisi perustua tuotantolohkoon, ei ole ollut vuoden 2011 jälkeen.

        Eli totta se taitaa olla että yariksessa, kuten ei varmaan muissakaan rc autoissa, ole mitään tuotantoautojen osia käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...Taitaa siinä moottorinlohko olla toyotaa kuitenki.."
        No eipä taida kuitenkaan olla. Moottori tulee Saksan Kölnistä. Muistaakseni samalta pajalta joka teki WRC poloonkin moottorit. Tojotan rimpula lohkot ei kestäisi WRC tykkien menoa. Tojotan WRC autossa ei ole muuta samaa kuin Yariksen kori

        https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/rallitalli-tallinnassa-tommi-makisen-rallitiimi-on-suomalainen-mutta-toyota-yaris-wrct-huolletaan-virossa/

        WRC Polon (jolla Ogier voitti 4 kertaa peräkkäin MM sarjan) kone tuli kylläkin ihan VW omalta tehtaalta. Tojotalla on Saksan Kölnissä oma rallipaja jossa Sakemannit ovat auttaneet rakentamaan kestävän moottorin Wrc Yarikseeen. Saksalaisillahan on pitkä kokemus Turboista. Tojota sai jo 80-90 luvulla apuja Saksalaisilta kun kehittivät Toyota Celican MM-sarjan ralliautoa.
        https://autotoday.fi/toyotan-euroopan-moottoriurheiluyhtiolle-uusi-nimi/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WRC Polon (jolla Ogier voitti 4 kertaa peräkkäin MM sarjan) kone tuli kylläkin ihan VW omalta tehtaalta. Tojotalla on Saksan Kölnissä oma rallipaja jossa Sakemannit ovat auttaneet rakentamaan kestävän moottorin Wrc Yarikseeen. Saksalaisillahan on pitkä kokemus Turboista. Tojota sai jo 80-90 luvulla apuja Saksalaisilta kun kehittivät Toyota Celican MM-sarjan ralliautoa.
        https://autotoday.fi/toyotan-euroopan-moottoriurheiluyhtiolle-uusi-nimi/

        perus yariksen suurin ongelma taitaa olla siinä, että se on vain kolmepyttyinen

        wrc ohjukseen tarvitaan varmaan kaikki neljä sylinteriä

        siksi sitä omaa moottoria ei liene käytetty


    • Anonyymi

      Rovanperän Yaris on miltei vakiokuntoinen hihnalta tuleva Yaris. GR.

      Grrrrrrr, sanoi Yaris.

      • Anonyymi

        Juuei mitään fabian häpiää meidän talliin niin kauan kun Toyotaa saa kaupasta. Ei ikinä. Ei niitä meidän kulmilla näy kyllä muillakaan. Kaupungin vuokrakasarmien parkeissa joskus voi nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuei mitään fabian häpiää meidän talliin niin kauan kun Toyotaa saa kaupasta. Ei ikinä. Ei niitä meidän kulmilla näy kyllä muillakaan. Kaupungin vuokrakasarmien parkeissa joskus voi nähdä.

        Juu eikä mitään Jaarista tule meidän perheen pihaa rumentamaan. Lapsetkin häpeää moista kotteroa. Eikä niitä meidän kulmilla näy muillakaan. Skodia ja Audeja kylläkin näkyy pihoissa. Kaupungin mielisairaalan pihassa niitä näkyy olevan muutama hassu tojota yaris.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu eikä mitään Jaarista tule meidän perheen pihaa rumentamaan. Lapsetkin häpeää moista kotteroa. Eikä niitä meidän kulmilla näy muillakaan. Skodia ja Audeja kylläkin näkyy pihoissa. Kaupungin mielisairaalan pihassa niitä näkyy olevan muutama hassu tojota yaris.

        Trafi kyllä kertoo yariksen ja fobian suosion kummastakin. Ei niitä häpiöitä osta erkkikään. Pysy nyt vaan aiheessa. Fabiasta ja Yariksesta oli puhe. Etkö osaa lukea? Yhteekö pitää idiootin laskea skodat ja audit ja verrata yhteen Toyotan malliin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trafi kyllä kertoo yariksen ja fobian suosion kummastakin. Ei niitä häpiöitä osta erkkikään. Pysy nyt vaan aiheessa. Fabiasta ja Yariksesta oli puhe. Etkö osaa lukea? Yhteekö pitää idiootin laskea skodat ja audit ja verrata yhteen Toyotan malliin?

        Idiootille tiedoksi: Trafi kertoo millä köyhä tuulipuku kansa ajaa. Vain harvalla varaa premium autoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootille tiedoksi: Trafi kertoo millä köyhä tuulipuku kansa ajaa. Vain harvalla varaa premium autoihin.

        Yaris on kalliimpi ja paljon parempi eliitin autoja ovat Toyotat.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eliitti ajaa Skodilla.
        https://www.is.fi/autot/art-2000000467604.html

        Ei kommarit ja vasurit ole mitään eliittiä. Aloituksen aiheena oli fabia vs. yaris? Eliitti ajaa uusilla Mersuilla , kommarit kootalla ja tolkun ihmiset Toyotalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kommarit ja vasurit ole mitään eliittiä. Aloituksen aiheena oli fabia vs. yaris? Eliitti ajaa uusilla Mersuilla , kommarit kootalla ja tolkun ihmiset Toyotalla.

        Yaris valmistetaan Tsekissä eli se on kommarien auto.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kommarit ja vasurit ole mitään eliittiä. Aloituksen aiheena oli fabia vs. yaris? Eliitti ajaa uusilla Mersuilla , kommarit kootalla ja tolkun ihmiset Toyotalla.

        Jaris on aito kaalisoppakärry.


      • Anonyymi

        "Rovanperän Yaris on miltei vakiokuntoinen hihnalta tuleva Yaris. GR."

        Kyllä kyllä.

        Siihen on vaihdettu vain:

        -moottori
        -vaihdelaatikko
        -tasauspyörästöt
        -jousitus
        -korin ulkoiset osat ja "pellit"

        eli mitä jää? tuulilasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yaris valmistetaan Tsekissä eli se on kommarien auto.,

        vitut vaan Ranskassa!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vitut vaan Ranskassa!

        Eiks parhaat ranskalaiset saa grilliltä. Tuskin ne autoja osaa koota?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Se on heti epäluottamuslause kun automallin perään joudutaan laittamaan kirjainyhdistelmiä, eli vaikkapa dsg hdk dja sgi jne.
      Toyota luottaa automerkkiin sen verran että siihen perään riittää pelkkä malli, elim Yaris.
      Yariksella on voitettu MM- ralleja, Fabialla taas on voitettu... öö, tuota... öö.. öö..

      Lisäksi Yariksen arvo säilyy paremmin. Paljon paremmin.

      • Anonyymi

        "Fabialla taas on voitettu... öö, tuota... öö.. öö.."

        Ralleja


      • Anonyymi

        Juu ei oo fabialla voitettu muuta kuin joku K.rovanperä voitti sillä wrc2 maailmanmestaruuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Fabialla taas on voitettu... öö, tuota... öö.. öö.."

        Ralleja

        Jotain amatööritouhuja on voitettu juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain amatööritouhuja on voitettu juu.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Fabia_R5

        Aivan juu. Yksi sarja alempana kuin WRC on sitten amatööritouhua.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Traficom kertoo arvostetuimmat ja halutuimmat automerkit myös tuossa luokassa.

      Mikähän se mahtoi olla?

    • Anonyymi

      Ompas aloittajalla tyhmä kysymys päivänselvään asiaan . t:tero

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5323
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      116
      2770
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      11
      2330
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      592
      2037
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      123
      1756
    6. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1352
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1325
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1098
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

      Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      393
      1063
    10. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1057
    Aihe